Hop til indhold
Kongen8700

Vannesa ( Horsens Bankagervej )

Recommended Posts

Hej Venner .

Jeg er ikke den store forfatter :)

Men vil lige give en lille anmeldelse af Vannesa inden jeg møder på job.

Jeg skrev faktisk først en sms til Laura da det var hende jeg var mest interesseret i .( De er begge på bankagervej ) Der blev svaret tilbage fra Vannesas nummer hmm tænkte jeg . ' Laura ' forklarede at hendes telefon havde problemer så det var derfor at der blev svaret fra det nummer  . Det undrede mig lidt , så spurgte om jeg kunne få lov til at se begge piger på samme tid, sådan jeg kunne vælge hvem jeg syntes bedst om .

 

Det kunne jeg BESTEMT ikke få lov til. Fuck det tænkte jeg ankom til Bankagervej og det var selvfølgelig Vannesa som åbnede døren og præsenterede sig som Laura :) gad vide om hun var klar over at jeg havde set hendes billeder på hendes annonce . Højst sandsynligt ikke . Der sidder sikkert en bagmand og styrer aftalerne som så mange andre steder.

Nå men tog 15 minutter for 600 kr 

Hun er en ganske flot pige med langt sort bølget hår . Billederne passer , men på en meget god dag . Meget små bryster . tror faktisk også der var en bøjle på tænderne hehe. 

Hun startede med at sutte min diller og så op at ride . Skød kanonen af efter 4-5 minutter i et højlydt brag . :0) 

Ud og døren og på job med 600 mindre på lommen :)

Oplevelsen 7 ud af 10 kondomer .

( Kan ikke indsætte link fra mobilen ) men tager 2 min at finde på annoncelight .dk 

God dag venner . :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...