Hop til indhold
Guest Aalborg

Gib hos Dao Thaimassage, Vestergade 37, Randers

Recommended Posts

Guest Aalborg

Havde set og læst, at der var kommet en ny ung pige på stedet. Det vakte straks min interesse, da det netop er hvad jeg tænder på.

Efter nogen skriverier med indehaveren, blev det aftalt, at jeg kunne få en tid i går kort tid før middag. Fyldt med spænding og begejstring syd for navlen ankom jeg og blev modtaget af Gib selv. En fantastisk strålende og flot pige. Efter en høflig velkomst med navneudveksling, blev jeg vist ind i det ene af de to flotte og renoverede kabiner med dør og en god bred briks, der dog mangler huller til hovederne.

Gib er en flot slank, ung, 37 år efter egne oplysninger, men dog "kun" 31 år efter annoncen på Annoncelight. Højde ca. 165 og omkring 52 kg findes at være helt ok.

Gib var på forhånd blev briefet af indehaveren, så hun spurgte om jeg skulle have den fulde pakke. Ja-tak, det har jeg bestilt. Hurtigt af med tøjet og Gib blev i modsætning til mange andre stedet inde i kabinen, hvor hun ordnede forskellige småting, i modsætning til mange andre steder, hvor pigen forlader rummet under afklædningen. Det forstår jeg ikke, da de formentlig har set en pik før, og det er jo der deres kommende arbejde skal lægges.

Jeg bad om hun forholdsvis begrænser massagen til området mellem knæene og hofter, med en ganske kortvarig opvarmning af ben og ryg. Gib var minimalt påklædt under den indledende massage, men pludselig og uden jeg havde bemærket det, havde hun vristet sig ud af indpakningen og var nu kun iført et par minimale trusser, der dog hurtigt også kom af. 

Nu fik jeg den bestilte indledende/opvarmende massage i et lille kvarters tid, inden det var vende-om-tid. Dejligt hurtigt, tænke jeg. Jeg må sige, at Gib er en pige, der ved, hvad hun har med at gøre. En god gang stimulerende pirring med tydelig respons med begejstring. Efter kort tid var det blevet tid til BJ, dog med condom og ikke som anført i annoncen som super-fransk, men ok, det kunne hun også. Derefter en god gang BtB endende ud med at jeg kunne komme til at smage hendes safter. Fin, men diskret smag. Efter lidt mere hygge var tiden så kommet hvor sjoveren skulle iklædes. Dog var det første condom "broken" - vistnok for lille størrelse, men et andet blev monteret og jeg blev herefter besteget og betjent til min fulde tilfredshed. Under akten spurgte jeg om hun tungekyssede, men hun svarede hertil. Kun lidt, men i løbet af akten, levede hun sig mere og mere ind i den og glemte tilsyneladende også alt om sin tilbageholdenhed m.h.t. til kysseriet. Husker snart ikke længere rækkefølgen, men der blev udforsket og dyrket sex i de almindelig kendte stillinger, inden jeg anmodede hende om at afslutte mig med et HJ. Der var tydelig stor gevinst for hendes håndarbejde. Efter aftørring og lidt efterfølgende skuldermassage, var det blev shower-time, inden omklædning. Gib er så serviceminded at hun hjalp med at iførte mig trusser og sko. Fin detalje der også blev "tippet."

Tak Gib, for en rigtig god og uforglemmelig betjening.

Steder: Pænt og rent.

Diskretion; Ja, indgang på hjørnet ved en port.

Bademulighed: ja.

Pigens udseende: 10/10.

Betjeningen: 10/10.

Prisniveau: Lidt i "den høje ende" - 1.200.

Gentagelse: Helt sikkert. Det varer ikke længe inden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde godt luret lidt på om jeg skulle bestille tid ved hende. Men Malee er nu stadig min favorit. Har bestilt tid tors. hos hende når jeg har lidt flere gøremål i Randers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Mayday skrev, for 7 timer siden:

Havde godt luret lidt på om jeg skulle bestille tid ved hende. Men Malee er nu stadig min favorit. Har bestilt tid tors. hos hende når jeg har lidt flere gøremål i Randers. 

Sig lidt mere om Malee ..!? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Malee er 36 år gammel. 155 og ca 46 kg. Et par super placerede bryster i b-c skål klassen som ikke har fået nogen hjælp. 

Det der gør hende speciel er at hun er meget snaksagelig og er ekspert til at sætte mig i fokus og få en til at føle sig speciel når man er under hendes behandling. Det hælder meget hen af GFE men bare uden sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...