Hop til indhold
Thop

IsabellaDream københavn

Recommended Posts

Guest HansHenrik222

Efter at have set hendes billede og skrevet med hende er jeg sikker på hun er prostitueret. Nogle af billederne er taget til en massageklinik tydeligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 1 time siden:

Efter at have set hendes billede og skrevet med hende er jeg sikker på hun er prostitueret. Nogle af billederne er taget til en massageklinik tydeligvis.

hm hun virker nu ikke så pro, for mig, hvad får dig til at sige fotoene er taget til en massageklinik ? 

interessant tænker jeg, har aftale med hende i denne uge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 19 timer siden:

Efter at have set hendes billede og skrevet med hende er jeg sikker på hun er prostitueret. Nogle af billederne er taget til en massageklinik tydeligvis.

nb hun giver mig et privat nummer , som findes på fb når man søger , og ikke andre steder
tror bare hun er ude efter penge til julegaver ? og ikke er pro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, for 1 time siden:

nb hun giver mig et privat nummer , som findes på fb når man søger , og ikke andre steder
tror bare hun er ude efter penge til julegaver ? og ikke er pro

Det ene billede er ikke et man bare tager selv eller får taget. Det er taget til en massageklinik hun på have været på en gang. Men lige nu bedriver hun drt privat. Måske lidt panik og ikke så sikkerhedsbevist.

Høre gerne om din erfaring med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, 1 time siden:

Det ene billede er ikke et man bare tager selv eller får taget. Det er taget til en massageklinik hun på have været på en gang. Men lige nu bedriver hun drt privat. Måske lidt panik og ikke så sikkerhedsbevist.

Høre gerne om din erfaring med hende

hvilken klinik var det, har du truffet hende da ` alle de fotos kan findes på hendes fb profil ? tror bare hun er lidt selvoptaget, men du ved noget jeg ikke ved læser jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
decameron skrev, den 19/12/2017 at 12:08:

hvilken klinik var det, har du truffet hende da ` alle de fotos kan findes på hendes fb profil ? tror bare hun er lidt selvoptaget, men du ved noget jeg ikke ved læser jeg

Fik besøgt hende ?? Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 20 minutter siden:

Fik besøgt hende ?? Hvordan gik det?

næe , havde en aftale men aflyste , syntes det blev lidt timemæssig afregning , og så er hun måske lige i overkanten vægtmæssigt ? i min smag selvfølgeligt, andre vil sikkert elske hver pund )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøgt hende....
Ikke noget at råbe hurra over dog.

Billederne er vist tydeligt en del år/kg gamle og ikke særlig sindsoprivende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sto skrev, 1 time siden:

Har haft besøgt hende....
Ikke noget at råbe hurra over dog.

Billederne er vist tydeligt en del år/kg gamle og ikke særlig sindsoprivende

Tak 

Så var min fornemmelse rigtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...