Hop til indhold
arkibal

Træls hustleri i Trepkasgade 33, Aarhus

Recommended Posts

Jeg læste godt om Nong i Trepkasgade, så jeg forsøgte mig med en aftale. Det var imidlertid en anden pige App, som lukkede op med besked på at Nong var forhindret. Og eftersom App var køn, lod jeg mig lokke til at prøve hende. Det fortrød jeg. Selv om jeg meget tydeligt fortalte om mine ønsker, viste hun sig at være en hustler, som ville genforhandle aftalen midt i session med min pik i hånden og kjolen trukket ned for at friste med varerne.

Apps evne til at levere massage havde vist sig håbløst elendig og hendes evne til at pirre endnu være, så da hun nu ville have 1300 for en uspecificeret fuld pakke, stod jeg af. De sidste rester af min erektion var i øvrigt også forduftet. Men på det tidspunkt havde hun gramset talentløst på min pik så længe, at jeg var nødt til at bestikke hende med 500 kr. for at slippe væk uden et skænderi.

App har åbenbart været i biksen i tre år, hvilket er et mysterium for mig, for man skal godt nok være liderlig for at tolerere så ringe service.

Jeg afskyr hustleri midt i massagen, fordi det er dårlig stil og ødelægger stemningen, som i min alder er en vigtig ting. Jeg skriver som regel ikke anmeldelser, når jeg har været udsat for dette, fordi gode anmeldelser er sjovere. Så her vil jeg nu nøjes med at nævne, at jeg også er blevet hustlet på den ufede måde hos Pattaya Massage på Helge Rodes Vej og lige rundt om hjørnet på Jens Baggesens vej, samt hos Aromatic Sports Massage i Teglværksgade (ikke af ejeren, som var god) og hos Sumas Wellness i Fredericia.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ihvertfald tilslutte mig hustleriet, hos Sumas i Fredericia! Der sætter jeg ikke mine ben igen! Se evt. min anmeldelse af stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
boner skrev, for 1 time siden:

Sikke da en lorteoplevelse.

Hvordan og med hvem blev du hustlet på pattaya massage på Helge rodes vej?

 

Jeg fik desværre ikke fat i hendes navn – det var omtrent to måneder siden, og det var den højeste af to piger på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stor udskiftning af piger i Trepkasgade 33. Har mødt en ny hver gang. Jeg rendte ind i Nong sidst jeg var der. Her var hustleriet også i den trælse ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enig .... 

syntes der er flere og flere steder,  hvor de selv syntes de sælger en vare som man umuligt kan få andre steder ....!!!

-  prisen stiger og service niveauet falder !!

trepkasgade var god et par gange i år ....men oplevede det samme et par gange prisen og service var bare lige pludselig elendig :( 

sidste gang var et par nye piger som havde en ide om at en short time på 30 uden massage skulle løbe op i 1500,- for en pige ...

-  uhmmmm fuck NEJ...!!! så er jeg ligeglad om jeg må gå igen 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Samme oplevelse her. Har været der og App var dyre end de andre normale steder, og ringer service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ik helt forstå jeres kritik af trepkasgade 33..har altid fået en go service der..

Bliver altid mødt med et smil..og har det godt med at komme der..

Besøger mindst stedet en gang om ugen.og er aldrig blevet Hustlet....???

Er meget tifreds med stedet....fem stjerner her fra .....:)

 

MVH Croner

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver uge? Det lyder lidt vanvittigt. Tror du ikke også de giver dig en anden behandling, når du nu er deres bedste stamkunde.

Du burde overveje at tage til Thailand og finde dig en pige at gifte dig med. Det er nok billigere i længden.

Jeg vil i hvert fald gerne have lidt af dine millioner. Giver du en tur? :P

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 2 timer siden:

Hver uge? Det lyder lidt vanvittigt. Tror du ikke også de giver dig en anden behandling, når du nu er deres bedste stamkunde.

Du burde overveje at tage til Thailand og finde dig en pige at gifte dig med. Det er nok billigere i længden.

Jeg vil i hvert fald gerne have lidt af dine millioner. Giver du en tur? :P

ja det er altid troværdigt når en som sit første indlæg skriver sådan   ;)  uhmmmm ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er træls her i Trepkasgade. Det er den rene pengemaskine med hurtig af med tøjet, hurtig massage og det rene maskinfuck.

Massagen er til nød bestået, men alt andet er hustleri af værste skuffe med de mekaniske støn undervejs skurende af ligegyldighed helt klart med alt fokus på den økonomiske del.

Måske skal de slå pjalterne sammen igen Nong og Gib nede i PP - begge er virkelig blevet middelaldrende brugte silekone-koner der helt klart kun skal have forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

Ja -  andre massagesteder i området er overhalet uden om trepkasgade 33 mht. alder, service og bløde sexede thaihænder.

Parida er fundet - anmeldelse snarlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...