Hop til indhold
Varmemester

Det skete......

Recommended Posts

Så skete det sq.. Jeg fik SERIØST sparket benene væk under mig.. Hun væltede mig omkuld med hendes personlighed, smil, lyst, begær og fantasier.. En pige på 20 år som nærmest kun er halvdelen a min højde.. Et sødt lille nips med det sødeste smil og de frækkeste øjne.. Nærmest uskyldigheden selv.. Men jeg lod mig ikke narre da vi så begyndte at skrive sammen.. Hendes fantasier var/er lige det jeg har ledt efter længe.. En sand prinsesse ude i offentlige rum.. Men den mest underdanige tøs privat.. En tøs der har det bedst på knæ, og som kravler istedet for at gå.. En tøs som VED at et nej og stop fra hendes side ikke er det rigtige.. Nej der bliver brugt farvekoder til når der skal ændres på noget, eller når det ER nok for hende.. En sand tøs til min lille bdsm verden som Master.. 

Jeg fandt hende på Sugardating da jeg fik forvildet mig derind igen for snart en mdr siden.. Vi er begge slettet derinde igen da vi vil gøre det her forhold fast.. Men dog stadig med sugar-delen i behold.. For det tænder os begge.. Hende at blive betalt for at være sammen med mig, mig for at bruge min tid sammen med hende og vise hende frem i det offentlige rum.. 

Så det kan altså også lade sig gøre.. 

Så jeg må skuffe de to som jeg har besøgt nogle gange og lovet at komme tilbage. Det sker ikke lige med det samme.. For jeg lægger 110% i det forhold her.. Sorry @Mette Tøsen og @LouiseCassiopeia... Håber i forstår.. :)

Men fedt og dejligt har det været at besøge jer.. :wub:

Redigeret af Varmemester
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med det skønne i har fundet.  Jeg er måske bare lidt fat-svag. På den ene side tænkte jeg "Wauv de er blevet kærester". På den anden side tænkte jeg "Ok manden har fundet et fast monogamt  sugar-forhold"  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh jøsses!

Der findes en fremragende privat besked funktion til den slags oplysninger. Vil anbefale dig at bruge den næste gang du har en besked af privat karakter til pigerne herinde.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...