Hop til indhold
doggingkbh

Forkæl din krop - Strandvejen - nye piger

Recommended Posts

Var lige omkring klinikken i fredags.

https://massageguide.dk/P/strandvejens-thai-wellness-og-massage--22309.html

Der er kommet to nye søde piger - Long (ved sgu ikke hvordan det staves) og Sofie - foruden Dao selv. Havde egentlig bestilt en time hos Dao, da jeg var træt af hendes tidligere piger, som virkede uengagerede og sure. Men hun overtalte mig til at hilse på de to nye og vi blev enige om en time med Long.

Alle der har fået massage af Dao ved godt, at der ikke er mange, der kan komme helt på niveau med hendes styrke og grundighed - så den sammenligning giver ingen mening i min bog. Jeg vil sige at det var middel med pil opad hos Long for selve massagen. Hendes krop og yndefuldhed derimod, samt hendes evne til at bruge sin krop mod min, var derimod helt i top. I modsætning til det tidligere personale i klinikken, er hun også utrolig charmerende og så forstår/taler hun ret godt dansk. Jeg vil skyde alderen til lige under eller omkring 30.

Så jeg vil klart anbefale et besøg hos både Long og Dao.

Og næste gang er jeg frisk på at prøve Sofie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, 1 time siden:

Og næste gang er jeg frisk på at prøve Sofie. 

Sofie, har indtil for nyligt været hos Woraya Wellness på Vigerslevvej 156 i Valby. Måske nogen kender hende derfra?

Jeg har set hende der. Hun taler svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 59 minutter siden:

Sofie, har indtil for nyligt været hos Woraya Wellness på Vigerslevvej 156 i Valby. Måske nogen kender hende derfra?

Jeg har set hende der. Hun taler svensk.

Det er rigtigt - hun taler svensk. Og virker mindst lige så sød og imødekommende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, den 28/8/2017 at 09:43:

Var lige omkring klinikken i fredags.

https://massageguide.dk/P/strandvejens-thai-wellness-og-massage--22309.html

Der er kommet to nye søde piger - Long (ved sgu ikke hvordan det staves) og Sofie - foruden Dao selv. Havde egentlig bestilt en time hos Dao, da jeg var træt af hendes tidligere piger, som virkede uengagerede og sure. Men hun overtalte mig til at hilse på de to nye og vi blev enige om en time med Long.

Lidt det samme jeg har oplevet - tror jeg snart må besøge Dao på Strandvejen for at få massage, og så måske "lege" med Long bagefter, lyder som en god kombi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den ‎28‎-‎08‎-‎2017 at 20:40:

Jeg har besøkt Sofia for noen måneder tilbake mens hun var i Vigerslevvej.

Hun gir en utmerket massasje og FP - kan bare anbefale henne. Kanskje jeg besøker Strandvejens neste gang.

Følger tråden med spenning.....

 

kan du huske hvad du betalte for den FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Da betalte jeg 1500 for en time....

Det er vist normaltaksten.

Jeg har også engang mødt Sofia. Hun spillede ud med 2.000 for hele paletten, men da jeg ikke havde mere end 1.500 med hjemmefra, var det dét eller intet. Hun valgte så dét.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Det er vist normaltaksten.

Jeg har også engang mødt Sofia. Hun spillede ud med 2.000 for hele paletten, men da jeg ikke havde mere end 1.500 med hjemmefra, var det dét eller intet. Hun valgte så dét.

Hun valgte intet.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

Hun valgte intet.?

Nej da.

Hun forsøgte så med 1.600, men da jeg atter bedyrede ikke at have mere end 1.500 og gav hende tegnebogen, så hun selv kunne forvisse sig om seddelmængden, indvilligede hun i "dét" fremfor "intet".

Ellers var det også blevet "intet", for jeg tinger aldrig om prisen. Og den havde på stedet altid været 1.500.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...