Guest gokke72 Skrevet 28. August, 2017 Hej. Er der nogen som for nylig har været forbi Ocean's ? Skal medio September slå nogle timer ihjel i lufthavnen og da ocean's ligger tæt på tænkte jeg det ville være perfekt. Ellers er Termingirls24 heller ikke ret langt væk. Nogen rekommendationer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 28. August, 2017 gokke72 skrev, for 3 timer siden: Hej. Er der nogen som for nylig har været forbi Ocean's ? Skal medio September slå nogle timer ihjel i lufthavnen og da ocean's ligger tæt på tænkte jeg det ville være perfekt. Ellers er Termingirls24 heller ikke ret langt væk. Nogen rekommendationer ? Jeg besøgte stedet for et års tid siden, og var overvældet stor klub, det var en onsdag aften/nat og der var ca 60-70 piger på job du betaler entre, ca 70 euro, så er der gratis buffet og soft drinks pigerne forhandler du med individuelt, da de også betaler entre, og låner rum, og tager deres fortjeneste med hjem skal klart forbi igen, snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gokke72 Skrevet 28. August, 2017 Ok, så skal der leges der I 3 timer.....tak for info exostar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 130 Skrevet 18. Oktober, 2017 exostar skrev, den 28/8/2017 at 11:41: Jeg besøgte stedet for et års tid siden, og var overvældet stor klub, det var en onsdag aften/nat og der var ca 60-70 piger på job du betaler entre, ca 70 euro, så er der gratis buffet og soft drinks pigerne forhandler du med individuelt, da de også betaler entre, og låner rum, og tager deres fortjeneste med hjem skal klart forbi igen, snart Kan ikke rigtig se hvad pigerne koster, kan I give et indblik i hvad man giver for en omgang osv. er der faste huspiger eller er alt til forhandling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 23. Oktober, 2017 Pit. skrev, den 18/10/2017 at 17:12: Kan ikke rigtig se hvad pigerne koster, kan I give et indblik i hvad man giver for en omgang osv. er der faste huspiger eller er alt til forhandling? Fra 50 euro for en halv time og op ad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 130 Skrevet 26. Oktober, 2017 det er jo et fund.. takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg