Hop til indhold
Rescue51

TORSDAG D.31. AUGUST ER DER GANG BANG VED VEJLE OG GENSYN MED 24 ÅRIGE FRÆKKE ALEXIS OG 30 ÅRIGE DEJLIGE KAT, DER SKAL HAVE SIN GB DEBUT

Recommended Posts

Knajten skrev, 1 time siden:

Ja er tilmeldt håber ikke der kommer flere end man får en chance for at komme til

Jeg vil så sige, at der helst skal nogen stykker til, hvis ikke de fremmødte skal være alt for udslidte bagefter - jeg husker tydeligt sidste gang Alexis var på - der var nogen stykker som ikke orkede en smule mere - og der var så vidt jeg husker en del fyre den dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 6 timer siden:

Ja måske bør man komme en time senere og tage de sidste to timer

ja, det er en mulighed, men man ved sgu aldrig helt hvordan folk dukker op - og det her er relativt billigt for alle 3 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 17 timer siden:

Ja måske bør man komme en time senere og tage de sidste to timer

der er lige udsendt en mail, hvor der står at der ikke er vildt mange tilmeldt - så det ser ud til at du ikke behøver at bekymre dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
grev1 skrev, for 2 timer siden:

Tilmeldt og klar til i morgen.

Glæder mig til endnu en fræk oplevelse

Jeg vil også gøre alt for at komme. ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kan se i Rødovre var der ikke tillæg for uden kondom men frit valg og imorgen kr 300 for uden kondom med den ene  weird

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Rødovre var der kun en pige - hvis vi nu antager at hende der er til sex uden kondom, skal have lidt mere end den anden i forhold til det - virker det sgu meget logisk og RIMELIGT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ for det var samme pige som alene i Rødovre ingen tillæg havde mens hun nu i Vejle skal ha tillæg på 300

Ikke urimeligt og alligevel underligt

Nå sådan er verden jo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev lige informeret om at den søde Alexis24 er grundet forsinkelser først på toget nu og venter at være fremme til eventet 12:30.

Hun gør alt for at være der hurtigst muligt og glæder sig til at se os

M.84

Del dette indlæg


Link til indlæg
fingernem skrev, for 43 minutter siden:

Naa kom hun kl 12.30 Eller what?

Ja, det gjorde hun. Alexis er en man kan regne med. Hun er meget pligtopfyldende,  og eventet blevet udvidet til kl. 15.00 på grund af forsinkelsen. 

Kat gjorde en fremragende indsats den første time alene med de mange fremmødte, da Alexis kom i gang gik det op i det frækkeste jeg længe har oplevet to piger. 

Jeg er dog ikke den rette til at rose. Det må jeg hellere overlade til nogle af de deltagende, der var med i dag. 

God aften til jer 

bh.

Rescue 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har dårligt fået vejret igen efter et fantastisk hæsblæsende gangbang, hvor der virkelig blev gået til den - både af pigerne og de deltagende mænd.

Debuterende Kat måtte den første time klare sig alene, hvilket hun klarede til ug med kryds og slange - hun tog virkelig fra, og sluttede timen af med at modtage sperm fra alle interesserede.

Alexis var virkelig værd at vente på. Jeg har ikke haft fornøjelsen af hende tidligere, men håber absolut at det ikke bliver sidste gang. Hun er i en liga helt for sig selv - og der blev kneppet, suttet, deep throt'et og spermet til den store guldmedalje. Det var mest vi fyre, der måtte holde pause - Alexis var ustoppelig.

Endnu et frækt arrangement fra arrangørerne

Bh/Grev1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder
grev1 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har dårligt fået vejret igen efter et fantastisk hæsblæsende gangbang, hvor der virkelig blev gået til den - både af pigerne og de deltagende mænd.

Debuterende Kat måtte den første time klare sig alene, hvilket hun klarede til ug med kryds og slange - hun tog virkelig fra, og sluttede timen af med at modtage sperm fra alle interesserede.

Alexis var virkelig værd at vente på. Jeg har ikke haft fornøjelsen af hende tidligere, men håber absolut at det ikke bliver sidste gang. Hun er i en liga helt for sig selv - og der blev kneppet, suttet, deep throt'et og spermet til den store guldmedalje. Det var mest vi fyre, der måtte holde pause - Alexis var ustoppelig.

Endnu et frækt arrangement fra arrangørerne

Bh/Grev1

Hvor mange var I ca ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grev1 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har dårligt fået vejret igen efter et fantastisk hæsblæsende gangbang, hvor der virkelig blev gået til den - både af pigerne og de deltagende mænd.

Debuterende Kat måtte den første time klare sig alene, hvilket hun klarede til ug med kryds og slange - hun tog virkelig fra, og sluttede timen af med at modtage sperm fra alle interesserede.

Alexis var virkelig værd at vente på. Jeg har ikke haft fornøjelsen af hende tidligere, men håber absolut at det ikke bliver sidste gang. Hun er i en liga helt for sig selv - og der blev kneppet, suttet, deep throt'et og spermet til den store guldmedalje. Det var mest vi fyre, der måtte holde pause - Alexis var ustoppelig.

Endnu et frækt arrangement fra arrangørerne

Bh/Grev1

Det var et super event, men en helt igennem fantastisk atmosfærde.

Stedet er dejligt diskret, og pigerne er afslappet.

Ikke sidste gang jeg deltager.

Allanthomsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...