Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er åbenbart totalt ukendt af alle storjægerne på denne side... mystisk! Hun ser da ellers ikke helt tosset ud på billederne! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hende i mandags, og spurgte til 1 times hygge med hhv. megafransk og 3 udløsninger. Jeg fortalte at jeg ville komme forbi området om tirsdagen, og jeg ledte efter den helt rette GP at besøge.

Hun skrev tilbage, at hvis jeg både skulle have fransk med udløsning i munden, slikketur af bollerne samt 3 udløsninger, så kostede det 1.700 kr.

Jeg skrev pænt tak, men nej tak - det er for meget for mig - du må have en god dag.

Så skrev hun hvor meget jeg havde forestillet mig ? Og selvom jeg hader at prutte om priser, så tænkte jeg, at nuvel - hun spørger og så kan jeg vel godt komme med et bud, så jeg siger 1.300 kr.

Det vil hun ikke, men 1.600 ville være ok. Jeg svarer hende, at det desværre stadig er for meget for mig, så ellers tak - hun må have en dejlig dag.

Så skriver retur til mig, at OK 1.500 - mere kan jeg ikke give dig i rabat, men til gengæld vil jeg finde ud af, at ingen kan sutte pik som hende. Selvom det er primitivt, falder jeg for "salgstalen", og skriver tilbage, at jeg nok vil kigge ind forbi hende.

Som sagt - så gjort. Jeg bliver budt indenfor, og så fortæller jeg hende straks, at det var mig hun skrev med i går aftes, og at jeg ønskede den time vi havde aftalt til 1.500 kr.

OK siger hun, men det bliver 1.800 kr. :wacko: OK - fair nok, at hun lige skal mindes om, at hun faktisk tilbød mig 200 kr. i rabat fra de oprindelige 1.700 kr., men at det nu tværtimod var sat op til 1.800 kr. undrer jo straks. (SÅ grim er jeg altså heller ikke :mrgreen:)

Jeg minder hende igen om, hvad hun selv havde skrevet til mig, og spørger hende om jeg skal hente min mobil, så hun selv kan læse hvad hun skrev dagen forinden. Men nej nej - hun kan godt huske det, og det er helt ok med kun 1.500 kr........pyyyyha tænker jeg, men så understreger hun lige, at det selvfølgelig hverken inkluderer super- eller megafransk.

Nu gider jeg ikke mere hustlen, så jeg siger "Det er helt ok - det er nok mig der har misforstået, men så er jeg til gengæld den der er smuttet".

Nu ved jeg godt, at nogle af jer sikkert tænker - hold nu op hvor er du nærrig - herre-gud da - 2-300 kr. til forskel.  Det er også helt korrekt, men for mig handler det om meget mere, nemlig det faktum, at hun var 100% klar over, hvad hun havde aftalt med mig, men bare ville forsøge at snyde mig. Hvis hun vil det, for bare 2-300 kr., så tør jeg da slet ikke tænke på, om hun overhovedet vil overholde noget som helst andet, når først pengene har skiftet hænder, så derfor står jeg konsekvent af, hvis ikke jeg kan få en helt klar aftale/forventningsafstemning inden vi går i gang.

Så ud af døren igen med mig, og videre til en pige som viste sig at være 900 gange så lækker - nemlig Vicky på Sundsvej i Herning. Et fantastisk besøg med en for mig - fuldstændig ubeskrivelig lækker pige, som samtidig både leverede varen 100% og var så ufattelig sød, at jeg blev helt forelsket på de 45 min. jeg spenderede i hendes selskab. Men det er selvfølgelig en helt anden historie.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... spændende læsning fra kælepotten! :-) Bekræfter måske lidt mistanken. har flere gange skrevet lidt med hende, men hver gang jeg spørger til priser, så stopper kommunikationen!

Er billederne af hende rigtige nok..? Hun ser jo dejlig ud på billederne, så synd hvis det bare er fusk... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello.
I wanted to reply to what was written '' Kælepotten' ', it's not true, I'm honest and can confirm my visitor.
  Proposals read carefully the DROGI ''  Kælepotten'' WHAT WE WRITE.
I REMEMBER THAT YOU MUST NOT REMEMBER THESE QUESTIONS,
  HAVE BEEN TALKED AT THE PRICE CHANGE WITH THE SERVE WHAT YOU EXPECT, YOU ARE IS CHEEKY,
GOOD SERVIS YOU MUST PAY !!!!!!I GOOD SERVICE AND GOOD PERFORMANCE .....MY ENGLAND IS NOT PERFECT,SOORY

I HAVE HOPE  GOOD UNDERSTAND  ME

MY PHOTOS ARE 100% TRUE.YOU COME AND CHECK .

KISS KISS

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kelp pot napisał 4 godziny temu:

Jeg skrev til hende i mandags, og spurgte til 1 times hygge med hhv. megafransk og 3 udløsninger. Jeg fortalte at jeg ville komme forbi området om tirsdagen, og jeg ledte efter den helt rette GP at besøge.

Hun skrev tilbage, at hvis jeg både skulle have fransk med udløsning i munden, slikketur af bollerne samt 3 udløsninger, så kostede det 1.700 kr.

Jeg skrev pænt tak, men nej tak - det er for meget for mig - du må have en god dag.

Så skrev hun hvor meget jeg havde forestillet mig ? Og selvom jeg hader at prutte om priser, så tænkte jeg, at nuvel - hun spørger og så kan jeg vel godt komme med et bud, så jeg siger 1.300 kr.

Det vil hun ikke, men 1.600 ville være ok. Jeg svarer hende, at det desværre stadig er for meget for mig, så ellers tak - hun må have en dejlig dag.

Potem napisz do mnie, że OK 1500 - więcej nie mogę dać rabatu, ale z drugiej strony, dowiem się, że nikt nie może ssać kogut podobny do niej. Mimo, że jest prymitywna, spotykam się z "językiem sprzedaży" i odpisuję, że prawdopodobnie będę patrzeć obok niej.

To powiedziało - tak zrobiono. Zostanę zaproszony do środka, a więc od razu powiem, że to ja napisałem wczoraj i chciałem, aby godzina zgodziliśmy się na 1500 kr.

OK, mówi, ale to będzie 1800 kr.  :wacko:Dobra, wystarczająco uczciwa, że przypomina mi, że w rzeczywistości zaproponowała mi 200 kr. W porównaniu z pierwotnym 1700 kr. Ale to teraz zostało podniesione do 1.800 kr - zastanawiał się natychmiast. (Więc nie jestem też brzydka  :mrgreen:)

Przypominam jej, co napisała do mnie i pyta ją, czy muszę podnieść telefon, aby mogła przeczytać to, co napisała dzień wcześniej. Ale nie nie - pamięta to i jest w porządku tylko 1,500 kr ........ pyyyyha Myślę, ale po prostu podkreśla, że to oczywiście nie obejmuje super ani meganu.

Teraz już nie denerwuję, więc mówię: "W porządku - prawdopodobnie się mylę, ale ja to dostałem".

Teraz wiem, że niektórzy z was prawdopodobnie myślą - trzymaj się, gdzie jesteś blisko-gentleman Bóg-2-300 kr. To prawda, ale dla mnie chodzi o to, że była w 100% świadoma tego, co zgodziła się ze mną, ale chciałem tylko oszukiwać mnie. Jeśli chce, to tylko za 300 dolarów, to naprawdę nie sądzę, czy ona nawet spełni wszystkie inne wymagania, gdy pieniądze zmienią ręce, więc jestem konsekwentny, jeśli nie mogę uzyskać jasne porozumienie / oczekiwanie, zanim zaczniesz.

Spojrzałem znowu na drzwi i na dziewczynę, która okazała się 900 razy tak pyszna - Vicky na Sundsvej w Herning. Wspaniała wizyta dla mnie - całkowicie niezaprzeczalnie pyszna dziewczyna, która jednocześnie wydała rzecz 100% i była tak niewiarogodnie słodka, że zakochałem się w 45 min. Spędziłem w jej towarzystwie. Ale, oczywiście, to zupełnie inna historia.

 

Witam.
Chciałem odpowiedzieć na to, co napisałem "  Kælepotten "  , to nie prawda, jestem uczciwy i mogę potwierdzić mój  gość.
  Propozycje dokładnie przeczytały DROGI "   Kelppotten " "CO WRĘCZAJĄ .
Pamiętam, że trzeba sobie przypomnieć te pytania,
  ZOSTAŁY rozmawialiśmy zmiana ceny z SŁUŻYĆ czego oczekujesz, JESTEŚ TO bezczelny,
GOOD SERVIS musisz zapłacić !!!!!! NA dobra obsługa i dobra wydajność .... MÓJ ENGLAND JEST NIE DOSKONAŁY, JA

MASZ DOBRZE ISTNIENIE

Moje zdjęcia są w 100% TRUE.YOU COME I CHECK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm - jeg tror ikke, at det er nødvendigt at jeg kommenterer yderligere.

Jeg vil lade vores sms-korrespondance tale for sig selv.

Og til "Ons" spørgsmål omkring billedernes ægtehed, kan jeg kun sige, at det ansigtsbillede har bruger i nogle af hendes annoncer, så er det helt sikkert hende, om end de har været igennem Photoshop for lige at gøre huden glattere osv., men hun er en pæn pige, og billedet er ægte. Jeg ved ikke med de øvrige fotos, da jeg jo ikke fik lejlighed til at se hende uden tøj.

 

foto 1.PNG

foto 2.PNG

foto 3.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget jeg ikke forstår er hvorfor man skal gøre sig selv til Låsby Svendsen, og ikke bare betaler det det koster. Så kan man jo vurdere om det var pengene værd bagefter. Mange piger sænker jo også service niveauet når man prutter prisen ned. En velkendt forretningsmodel. 

Hvis du syntes hun var for dyr, så find en der er billigere. Jeg ved man for mindre penge nemt kan finde den samme service andet steds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, 1 time siden:

Noget jeg ikke forstår er hvorfor man skal gøre sig selv til Låsby Svendsen, og ikke bare betaler det det koster. Så kan man jo vurdere om det var pengene værd bagefter. Mange piger sænker jo også service niveauet når man prutter prisen ned. En velkendt forretningsmodel. 

Hvis du syntes hun var for dyr, så find en der er billigere. Jeg ved man for mindre penge nemt kan finde den samme service andet steds. 

Det var så også lige nøjagtigt det jeg gjorde :-) og skrev efterfølgende en anmeldelse af dette besøg "Vicky".

Men det har jo ikke noget at gøre med, at jeg selvfølgelig forventer, at når man har lavet en aftale pr. sms, så forventer jeg naturligvis også, at den bliver overholdt.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 58 minutter siden:

@Kælepottensyntes ikke du har gjort noget forkert, andet end at ikke besøge udenlandske piger. 

Arhhh, den er ikke helt fair.. Synes faktisk at mange udlandske piger er top trimmet og yder en god service. Kunne sagtens nævne nogle brodne kar af de danske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kælepotten. 1 time. 3 udløsninger. Megafransk. 1500-1800 kr. Jo, du er sgu nærig.  Super menu. 300 fra eller til. 

Ville aldrig selv presse pris på dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog ud til Maja i går som planlagt havde forinden via SMS aftalt 15 min med fransk og dansk med hende (tager jeg altid første gang med en pige) kan kun sige jeg blev mødt af en glad og serviceminded pige som fik mig til at slappe af ingen hastværk blev også tilbudt massage efter sexen.

Hun er klart et besøg værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også nød til at indrømme at jeg var et smut forbi hende her i eftermiddag nu hvor hun besøger Viborg området, og hold da op en frisk pige, hun var super let at snakke med og der var ikke noget pjat med hvordan og hvorledes vores tid skulle bruges, det var ren kærestesex i topklasse.

Helt klart en pige som skal besøges igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, den ‎22‎-‎09‎-‎2017 at 21:52:

Kælepotten. 1 time. 3 udløsninger. Megafransk. 1500-1800 kr. Jo, du er sgu nærig.  Super menu. 300 fra eller til. 

Ville aldrig selv presse pris på dette. 

Jeg presser aldrig prisen - det giver kun dårlig service.

Hun spurgte selv, hvad jeg ville give.

Men pointen er jo heller ikke - hvor meget eller hvor lidt - den omtalte service koster, men ene og alene det faktum, at jeg aftalte en pris med hende, som hun efterfølgende ikke ville leve op til - tvært i mod, så skulle hun sågar have mere end den første pris hun selv skrev til mig, og det er sku ikke i orden - uanset om prisen så er aldrig så billig eller ej.

Det altid forkert, når man forsøger at snyde sine kunder - og sådan er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes sådant set ikke at der er noget forkert i, at lukke dialogen med "Nej tak, det er uden for mit budget" Hvis man ikke kan læse sig frem til hvad et mis af ønsker koster, er man jo nødt at tale pris. 

Det der så undre mig her, er at pigen efterfølgende selv går i prisforhandling, ved at foreslå en billigere pris.  Så er vel også ok, at parterne går i prisforhandlingsmode. Resultatet er jo ej heller så overraskende nemlig "Jeg vil gerne have kunden, så må jeg lidt kreativt tilpasse tilbuddet eventuelt ved at fjerne noget".

Den der kender vi sgu alle ude fra det almindelige liv. Det er yderst sjældent at det ender i gensidigt succes. 

Jeg synes det var fint, at du gik. Selvom hun så havde sagt, jamen så er det ok, tvivler jeg på at det kunne blive til en gensidig succes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...