Hop til indhold
snigeren858

amata i vejle havnegade

Recommended Posts

Var et smut i Vejle igår og havde brug for lidt me time og mini me var enig.  Jeg har hørt lidt forskelligt om stedet men valgte at gi det en chance jeg blev betjent af en ung thai og straks jeg så hun havde bøjle på tænderne viste jeg godt hvad jeg ville jeg elsker skolepigefantasien og superfransk hvor jeg kan se tandbøjlen er no 1 så igang med massage som var rigtig god og så SF jeg fik lov mod lille tillæg at komme i munden på hende så jeg var i 7 himmel på vej ud så jeg en ung pige med lange ben fik oplyst at jeg kunne få samme service hos hende så skal nok til vejle igen hende jeg var sammen med hed Gib og det var standart vejle pris 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte om en frækkert Farida tror jeg, på lystbåde havnen og noget med 27 eller måske 33. Er det her ved Amata eller er det oppe i Århus man kan finde Farida?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, for 10 minutter siden:

Tror ikke de har en med det navn hos Amata thai massage og det er ihvertfald nr 27 nede i kælderen. Besøgte lige Gib i dag igen, hun er en klasse for sig selv. I dag var Gib alene hun havde godt nok lidt travl, da hun også passede telefon, men så får man lige lidt ekstra tid med hende ikke noget med bare betal og så ud af døren. Hun fortalte der snart kommer en ny og der skulle også komme en der hed C som havde været der før, nogen der har prøvet hende??!

Jeg har haft en god oplevelse med C men mener at det var hos Nara. Jeg har lavet anmeldelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså er Farita den lille frækkert oppe i Århus. Amata er et rigtigt sted til det hele både massage og toppen af poppen, men nogen gange er det godt med nye ansigter og nye hænder mm.

Næste gang i Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som kender åbningstiderne hos Amata i weekenden. 

Som jeg læser anmeldelse, så er alle gode at besøge her. 

Tak for anmeldelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Souhaite skrev, for 6 timer siden:

Altså er Farita den lille frækkert oppe i Århus. Amata er et rigtigt sted til det hele både massage og toppen af poppen, men nogen gange er det godt med nye ansigter og nye hænder mm.

Næste gang i Århus

Er dine oplysning ikke af ældre dato ? Flere år  siden Farida var på Oddervej efter, at hun flyttede til Smedegade i Horsens.

Ved ikke om hun stadig er der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er oppe ved Harald Jensen, lød det frækkerten er, hvis ikke Amata i Vejle.  Ved Harald Jensen og omegn er Cream, Nong (måske Nancy) og udvalgte andre erfarne thaikvinder, så det kan være en go ting med nye måske enda yngre numser og andet godt i det område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg laver en anden tråd, ikke mere Amata for nu fra mig.

Jeg fik fat på ham sømanden, jeg er blevet lidt nysgerrig på hende Farida oppe på Harald Jensens plads i Aarhus. Han viste et facebookbillede hun ser helt godt ud måske 30+ (men tThaier kan snyde på billeder og i virkeligheden). Hun hedder desuden Parida og ikke som den gamle kending Farida. Der går lige nogle dage måske et par uger så er hun fundet og afprøvet. Omkring Harald Jensen er der vel 7 massage klinikker. Hårdt arbejde med mulighed for gode præmier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Souhaite skrev, for 11 minutter siden:

Jeg laver en anden tråd, ikke mere Amata for nu fra mig.

Jeg fik fat på ham sømanden, jeg er blevet lidt nysgerrig på hende Farida oppe på Harald Jensens plads i Aarhus. Han viste et facebookbillede hun ser helt godt ud måske 30+ (men tThaier kan snyde på billeder og i virkeligheden). Hun hedder desuden Parida og ikke som den gamle kending Farida. Der går lige nogle dage måske et par uger så er hun fundet og afprøvet. Omkring Harald Jensen er der vel 7 massage klinikker. Hårdt arbejde med mulighed for gode præmier.

Havde tænkt et besøg ved Gib i weekenden. 

Så vil da gerne lige have din forklaring om ikke mere Amata?

Jeg kommer fra Sjælland til familie brunch lørdag og tænkte på st besøge Gib inden retur rejse.  Så vil gerne have alle oplysninger med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du besøger Amata med de skønne kvinder det er god stil ingen tvivl. Du får det du går efter.

Frækkerten Parida oppe i nærheden af Harald Jensen hun finder jeg og skriver en anmeldelse på. Det kan være godt med yngre kræfter i det område omkring HP. De ældre kvinder er dejig men de er brugte lidt lisom en brugt bil hvor styrtøjet og undervognen kan være lidt løs. Mon ikke hun kan findes.

Amita i Vejle kan kun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Souhaite skrev, for 49 minutter siden:

Du besøger Amata med de skønne kvinder det er god stil ingen tvivl. Du får det du går efter.

Frækkerten Parida oppe i nærheden af Harald Jensen hun finder jeg og skriver en anmeldelse på. Det kan være godt med yngre kræfter i det område omkring HP. De ældre kvinder er dejig men de er brugte lidt lisom en brugt bil hvor styrtøjet og undervognen kan være lidt løs. Mon ikke hun kan findes.

Amita i Vejle kan kun anbefales.

Mange tak @Souhaite

Jeg laver aftale med Amata og Gib.

Glæder mig til at læse om Parida.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger lige op her med et par spørgsmål, da jeg skal til Vejle i næste weekend og det lyder som om Amtata er stedet man skal besøge :-)

Jeg synes jeg kunne læse, at en time massage koster 300,-, men hvad med ekstra?

Hvad koster økofransk som afslutning?

Og hvad med 0,5 eller 1 times Body2Body?

/AbeManden

Del dette indlæg


Link til indlæg
AbeManden skrev, for 7 timer siden:

Følger lige op her med et par spørgsmål, da jeg skal til Vejle i næste weekend og det lyder som om Amtata er stedet man skal besøge :-)

Jeg synes jeg kunne læse, at en time massage koster 300,-, men hvad med ekstra?

Hvad koster økofransk som afslutning?

Og hvad med 0,5 eller 1 times Body2Body?

/AbeManden

Massage og øko fransk, slik og sex til 1200. Normal Vejle pris.

Gib er fantastisk sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå - det var et yngre ansigt jeg fik vist af Parida, nu tror jeg udmærket godt hvem hun er jeg mener bestemt at have set hende i en lidt ældre udgave. Det der med en ny smuk Thai-pige er måske lidt over mål hvis jeg ikke tager helt fejl. Måske vil/skal hun bare sælge sig selv hvilket jo er legitimt, men med et twist af øv.

Jeg skal til Aarhus igen nærmere bestemt forbi trepkasgade for her tror jeg at finde hende Parida, blot under et andet navn.

Vi får se - her blev mine forventninger pænt nulstillede, men måske tager jeg fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...