Hop til indhold

Recommended Posts

Moden thai pige i Aarhus ca. 35+

Som giver en god massage og Fp.med div.også anal 

Massagen er det vigtigste 

Nogen der har erfaring 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nong i Trepkasgade er en moden frugt og kan købes til alt på fire. Muligvis har vi god tid jeg tror hun bor her jeg ser hun blev hentet af en hvid bil med en dansk mand. Hun har nok ikke kun 5 ugers pas.  Nong knepper godt i alle huller det er rigtig lækkert. Hun kan på det stærkeste anbefales som en erfaren GP. Hun er også god til massage, men sex er bedts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der anal på Randersvej 13? med eller uden gummi?

Nong vil vældig gerne være i den dyre ende på skala Århus, men der kan forhandles.

Sexsygdom kan føres med anal uden gummi og Nong plus Kat kan finde på super anal (uden gummi). Tilsvarende i munden med kønssygdom. Er der sår eller lignende ved mund eller anus kan det skyldes gonore. Gonorebaktusen er multiresistent, av

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nong oppe i Århus kan være i et humør hvor alt er for dyrt for dig ellers i området op til halvanden.

Oppe i Randers kan man intet vide ved den ene og ved Any bestemmer jeg ofte prisen - hun er helt til ug. Jeg tror helt sikkert jeg kan hive hende med til i kirken om det skulle gå sådan. Ved Any er det kun de unge piger der er fast pris.

Her i Vejle er der tilsvarende, dem tager Vi en anden dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Souhaite skrev, for 3 timer siden:

Nong oppe i Århus kan være i et humør hvor alt er for dyrt for dig ellers i området op til halvanden.

Oppe i Randers kan man intet vide ved den ene og ved Any bestemmer jeg ofte prisen - hun er helt til ug. Jeg tror helt sikkert jeg kan hive hende med til i kirken om det skulle gå sådan. Ved Any er det kun de unge piger der er fast pris.

Her i Vejle er der tilsvarende, dem tager Vi en anden dag.

Any? Hvad tager hun for en gang græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...