Hop til indhold
Finn1101

Lad dig ikke lokke af en studine

Recommended Posts

Guest Trinetease

Jeg syntes at det er helt fint at du ikke nævner hende ved navn.

Men du har postet et indlæg under generel debat - så det er vel forventeligt at der kommer en debat.

Jeg beklager at jeg har troet at det var en dinnerdate....men det gør faktisk det hele endnu mere 'mystisk' at det ikke er...

En GP som kun tilbyder dyre og længere aftaler og intet andet, må lægge sig endnu mere i selen for at få tingene til at spille.

Du har selv nævnt tingene som manglende studine 'skills' osv som ting der var en del af problemet....det er nok derfor at flere af os hænger os lidt i det.

Jeg kan ikke helt lade være med at spekulere over hvad pokker der er gået galt, for det hele virker lidt sært...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Finn

Nu kan man lide den her slags forums med anmeldelssboards eller ej, det kan være godt for pigerne eller skidt, drengene kan skrive næsten det de har lyst til, og det kan være svært at modbevise.

Pigerne kan reklame med de er dit eller dat, i dit tilfælde har du mødt en der reklamere med hun er studine...hun studere måske til gulvskruppeshuffør eller til stjerneforsker ? jamen er det ikke lige meget? Du har så dannet dig en mening om at hun bør ikke være i branchen, osv.

Du kunne som andre drenge, havde skrevet en anmeldelse af hende, hvor du tilkendegav din mening, men nej...det var entligt ikke nok for dig vel?

Du ville gerne, som den gentelman du forgiver du vil være, ikke opgive hvad hun hedder, kun at hun siger hun er studine...mmmmmmm tænke tænke..ja den er jo rigtig svær ik??? Nej du laver en hel debat om hende, så alle kan debattere hende!

Kan du være det bekendt?

Hvordan tror du hun har det, når hun læser den her streg?

Du skulle skamme dig!:angry:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 17 minutter siden:

Hej Finn

Nu kan man lide den her slags forums med anmeldelssboards eller ej, det kan være godt for pigerne eller skidt, drengene kan skrive næsten det de har lyst til, og det kan være svært at modbevise.

Pigerne kan reklame med de er dit eller dat, i dit tilfælde har du mødt en der reklamere med hun er studine...hun studere måske til gulvskruppeshuffør eller til stjerneforsker ? jamen er det ikke lige meget? Du har så dannet dig en mening om at hun bør ikke være i branchen, osv.

Du kunne som andre drenge, havde skrevet en anmeldelse af hende, hvor du tilkendegav din mening, men nej...det var entligt ikke nok for dig vel?

Du ville gerne, som den gentelman du forgiver du vil være, ikke opgive hvad hun hedder, kun at hun siger hun er studine...mmmmmmm tænke tænke..ja den er jo rigtig svær ik??? Nej du laver en hel debat om hende, så alle kan debattere hende!

Kan du være det bekendt?

Hvordan tror du hun har det, når hun læser den her streg?

Du skulle skamme dig!:angry:

 

 

 

Manden har bare købt en gennemført "lorte" oplevelse på stort set alle parametre - Måske maden bare skulle have luft. I forhold til mange anmeldelser, hvor pigen både nævnes og linkes til, så tråden nok ikke i særklasse slem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 43 minutter siden:

Manden har bare købt en gennemført "lorte" oplevelse på stort set alle parametre - Måske maden bare skulle have luft. I forhold til mange anmeldelser, hvor pigen både nævnes og linkes til, så tråden nok ikke i særklasse slem. 

Kære The Voice

Hvis Finn ville lufte sin lorteoplevelse, uden at nævne pigen, så havde han ikke skrevet Studine...her insnævre han feltet ret meget ik?

Anmeldelsesboardet er til anmeldelser der kunne han få luft, eller han kunne have skrevet til pigen selv, men her på stregen skulle det hele pensles ud om hvad han mener, og da det ligger under fri debat er det for at vi alle har skulle deltage...hvad vi nok ikke havde gjort hvis det bare lå under anmeldelsesboardet.

Under alle omstændigheder så skal der 2 til en lorteoplevelse, tænk hvis alle der havde haft en lorteoplevelse, lagde deres oplevelse her, hvad skulle vi så med anmeldelsesboardsne? skulle de så hedde: kun for rosenrøde anmeldelser?

Godt nok hedder det fri debat....men alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 11 minutter siden:

Kære The Voice

Hvis Finn ville lufte sin lorteoplevelse, uden at nævne pigen, så havde han ikke skrevet Studine...her insnævre han feltet ret meget ik?

 

Hvis du søger på profilnavne hvor studine indgår, kommer der ikke mange frem. Jeg læser derimod han indlæg som "Pigen skriver i sin annonce, at hun er studine/studerende, og så er der straks mange muligheder.  Jeg har spurgt ham via PM om det var den mest åbenlyste. Jeg fik i en troværdig mail korrespondance at vide, at det var det ikke. På nuværende tidspunkt aner jeg faktisk ikke hvem pigen er (sikkert også godt)

Nu er det så heller ikke fordi der har været så meget debat, udover at der tegner sig et mønster - Før man køber en længere varende sexoplevelse, så besøg pigen nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, 1 time siden:

Manden har bare købt en gennemført "lorte" oplevelse på stort set alle parametre - Måske maden bare skulle have luft. I forhold til mange anmeldelser, hvor pigen både nævnes og linkes til, så tråden nok ikke i særklasse slem. 

 

:!:Var det ikke dig der skrev det var nemt at regne ud hvem pigen var. Ja en del har nok en ide om hvem det er. Hans begrundelse for ikke at ville skrive en anmedelse holder ikke. Slet ikke når han skriver om det som han gør. Tråden er i speciel, jeg synes det er ret sjældent at have læst så meget kritik af at en pige der reklamerer med at være studine og så ikke er det. Udover anmelder tror jeg ikke nogen går op i det som et så vigtigt parameter.  Hvordan ved vi forresten at manden har købt en lorteoplevelse, vi kender ikke pigens version vel :?:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 26 minutter siden:

Kære The Voice

Hvis Finn ville lufte sin lorteoplevelse, uden at nævne pigen, så havde han ikke skrevet Studine...her insnævre han feltet ret meget ik? ....

Jeg har største respekt for, at Finn ikke anfører den konkrete pige.

Det kan han have sine grunde til, men problemet, der så dukker op i kølvandet på den beslutning, er, at de 8-10, der her på EG agerer under et eller andet nick, hvori "studine" indgår, nu på et eller andet plan må se sig fanget: Enten er man den skyldige og holder mund, eller også kan man som studine-et-eller-andet ikke gå ud og sige, at man er uskyldig, da det indsnævrer kredsen yderligere.

Der er faktisk fortilfælde herinde. Nej, det er sgu' ikke helt nemt det her.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Jeg var godt klar hvordan det skulle forstås. Men denne opfordring bør jo ikke ligge i forlængelse af mit oplæg, men stilles til trådopretteren som har mødt pigen. Men bortset fra det, burde det vel ikke være så svært at regne ud hvem pigen er (ud fra de oplysninger der gives) :) 

 

TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvis du søger på profilnavne hvor studine indgår, kommer der ikke mange frem. Jeg læser derimod han indlæg som "Pigen skriver i sin annonce, at hun er studine/studerende, og så er der straks mange muligheder.  Jeg har spurgt ham via PM om det var den mest åbenlyste. Jeg fik i en troværdig mail korrespondance at vide, at det var det ikke. På nuværende tidspunkt aner jeg faktisk ikke hvem pigen er (sikkert også godt)

Nu er det så heller ikke fordi der har været så meget debat, udover at der tegner sig et mønster - Før man køber en længere varende sexoplevelse, så besøg pigen nogle gange. 

Du er en anelse forvirrende at læse :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, Lige nu:

 

:!:Var det ikke dig der skrev det var nemt at regne ud hvem pigen var. 

Det er korrekt. Jeg troede sikkert som andre, at studine indgik i nickname. Ud fra min mail dialog med ham, må jeg erkende at det vist ikke var så åbent lyst alligevel. Så kan man selvfølgelig sige at manden er fuld af løgn, det er så ikke mit indtryk. 

Afslutningsvis synes jeg nu ikke at der står noget der er strider imod reglerne eller som er værre end hvad man kan finde at påstande i anmeldelser generelt. Men egentlig er det vel ikke være end, at hvis man syntes at han går over stregen, så kan man jo anmelde tråden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Det er ikke nemt det her.

Enig, der er mange facetter og ubekendte ved at formulere sig således. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Muligvis, men så spørg :)

:!:Det er jo det jeg gør, når du først skriver det ene og så 17 timer siden skriver noget helt andet, uden nærmere at fortælle hvorfor din holdning er vendt 180 grader :!:

TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Det er korrekt. Jeg troede sikkert som andre, at studine indgik i nickname. Ud fra min mail dialog med ham, må jeg erkende at det vist ikke var så åbent lyst alligevel. Så kan man selvfølgelig sige at manden er fuld af løgn, det er så ikke mit indtryk. 

Afslutningsvis synes jeg nu ikke at der står noget der er strider imod reglerne eller som er værre end hvad man kan finde at påstande i anmeldelser generelt. Men egentlig er det vel ikke være end, at hvis man syntes at han går over stregen, så kan man jo anmelde tråden.

 

:!:Jeg synes ikke det strider mod nogen regler. Jeg ved ikke om han er fyldt med løgn, men vi har desværre kun hørt hans side af oplevelsen. Umiddelbart med alt det brok over at hun ikke er studerende, men reklamerer med at være det, mv fra ham, kunne jeg personligt godt have tænkt mig at have høre pigens version, for han er måske ikke helt nem heller, hvem ved :?: Jeg vil ikke som dig sådan umiddelbart tage hans version til mig uden at have hørt modparten, som du gør når du skriver 

TheVoice skrev, 1 time siden:

Manden har bare købt en gennemført "lorte" oplevelse på stort set alle parametre - Måske maden bare skulle have luft.

Der er vel altid to sider af sagen eller :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 7 minutter siden:

:!:Det er jo det jeg gør, når du først skriver det ene og så 17 timer siden skriver noget helt andet, uden nærmere at fortælle hvorfor din holdning er vendt 180 grader :!:

Nu skal jeg selvfølgelig ikke svare på Stemmens vegne, men der kan jo i de forløbne 17 timer være kommet nye oplysninger frem. Jeg ser, at der har været en PB-korespondance, og den kan jo have ændret billedet udadtil.

Jeg synes selv, at billedet i Finns første indlæg er blevet en del nuanceret af hans andet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Det er korrekt. Jeg troede sikkert som andre, at studine indgik i nickname. Ud fra min mail dialog med ham, må jeg erkende at det vist ikke var så åbent lyst alligevel. Så kan man selvfølgelig sige at manden er fuld af løgn, det er så ikke mit indtryk. 

Afslutningsvis synes jeg nu ikke at der står noget der er strider imod reglerne eller som er værre end hvad man kan finde at påstande i anmeldelser generelt. Men egentlig er det vel ikke være end, at hvis man syntes at han går over stregen, så kan man jo anmelde tråden.

 

Kære Hr. Voice

Jeg går ud fra at man ikke behøver at "anmelde" tråden, da jeg håber at både Admin og de grønne læser med på stregen, og de har en ide om hvad der er rimeligt at poste under fri debat og hvad der bør være en anmeldelse under anmeldelseboardet. Længre er den vist ikke.

Men jeg er da glad for jeg kun studere til fransk klovn. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Uldjyden

Jeg har ikke skrevet at jeg har taget hans version til mig, forstået således at jeg er enig i dels hans beskrivelse oplevelsen og hans konklusioner. Jeg har valgt at tro på, at det ikke er den pige som jeg troede det var.  

Det er  rigtigt at der er to sider af en sag, og hvis jeg skulle forholde mig til hvad der konkret er sket, er jeg enig i, at modparten også skal høres. Men i relation til "Manden har bare en gennemført lorte oplevelse set på alle parametre" er jo mandens følelse uagtet om det er rimeligt eller ej.  Jeg har så valgt at tolke han indlæg som "Det handler måske mest om, at manden skulle have luft".  Det kan jeg så ikke afgøre, så må han jo på banen og forklare mere præcist hvad formålet har været.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm, er tingene nu blevet til et spørgsmål om, hvilket forum man har postet sit ærinde i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Kære Hr. Voice

Jeg går ud fra at man ikke behøver at "anmelde" tråden, da jeg håber at både Admin og de grønne læser med på stregen, og de har en ide om hvad der er rimeligt at poste under fri debat og hvad der bør være en anmeldelse under anmeldelseboardet. Længre er den vist ikke.

Men jeg er da glad for jeg kun studere til fransk klovn. :D

 

Den er vist lidt længere. De læser sgu ikke alt, så fordi man ikke hører noget, kan man næppe konkludere ret meget.  Men fransk klovn med makeup og sjov stemme, er nu også en god uddannelse som kan bruges i mange sammenhænge. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hmmmm, er tingene nu blevet til et spørgsmål om, hvilket forum man har postet sit ærinde i?

Mon ik, vi er igang med sælge et par fjer som to tons velsmagende grillkyllinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Mon ik, vi er igang med sælge et par fjer som to tons velsmagende grillkyllinger. 

Jo, sikkert nok, men det kan da vel ikke være afgørende for substansen, om Finn (fejlagtigt?) har postet i det ene forum eller i det andet. Hans (og pigens) problem er jo stadigt det samme.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jo, sikkert nok, men det kan da vel ikke være afgørende for substansen, om Finn (fejlagtigt?) har postet i det ene forum eller i det andet. Hans (og pigens) problem er jo stadigt det samme.

Om det er postet i et forkert fora betragter jeg ikke som en del af substansen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 46 minutter siden:

Mon ik, vi er igang med sælge et par fjer som to tons velsmagende grillkyllinger. 

Og der skal nok hellers ikke koges flere høns på den suppe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...