Hop til indhold
Finn1101

Lad dig ikke lokke af en studine

Recommended Posts

Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Hun lyver om at hun er studerende (ved en videregående uddannelse)

  • Hun lyver om sin alder og vægt
  • Hendes billeder er mindst 10 år gamle og er ikke vellignende
  • Hun leverer ikke den aftalte ydelse
  • Man må nærmest ikke bevæge sig af frygt for at overskride hendes grænser, og man får fortalt at hvis det sker, er det ud af døren med det samme
  • Hun føler sig på en eller anden måde forfulgt, og farer op hvis man siger et eller andet som hun opfatter som personligt eller noget som hun ikke mener at jeg burde vide, reelt kan man ikke føre en samtale med hende
  • Hun taler som en gammel fiskekone, ikke som en universitetsstuderende, og hun ejer ikke den omtanke som blot et minimum af uddannelse vil give de fleste mennesker.

 

Min konklusion er bare en påmindelse til mig selv om at man skal lade være med at eksperimentere. Der findes nogle få, gode lysthuse, hvor jeg aldrig selv er blevet skuffet, og man bør nok holde sig til dem.

Når jeg læser din uddybelse, synes jeg faktisk det omkring at være studerene er en bagatel sammenlignet med de øvrige punkter. Det har bare ikke være en god oplevelse for dig, og så kan man da også lige i samme omgang fortælle, at man tapetet og puderne i lokalet var afskyeligt grimt. 

Jeg er med på at du sikkert har forsøgt dig med en dinerdate - Noget lækkert sex, nogle gode samtaler og måske lidt til ganen og halsen. Det er sin min erfaring, at hvis man skal have en følelse af at man har fået fuld udbytte på alle hylder, skal vente med den slags indtil man har besøgt pigen en del gange. 

Iøvrigt synes jeg faktisk ikke det er særligt svært at finde de få kvinder der virkelig har noget i mellem ørerne, via dialog og udfra hvad de ellers skriver på EG. Ok, den sidste sætning kunne måske godt lyde lidt fordømmende. Omvendt vil jeg så bare tilsvarende provokerende sige "Sexen hos små-forstyrede kvinder, kan sagtens være i  særklasse, og med en indlevelse, man skal lede længe for at finde  hos højt udaddannede kvinder (Der på alle måder er velfungerende og ofte kedelige)

Du konkludere, at du skal undlade at eksperimentere. Det synes jeg faktisk ikke. Jeg synes derimod du skal arbejde lidt med dine udvælgelses kriterier, og måske også lidt med din naivitet omkring branchen. 

Jeg nyder eksempelvis stadig at købesex, på trods af alt det snyd og bedrag der også er i branchen, samt de overraskelser man kan få, hvis man skulle være så "uheldig" at blive invitere om bag scenen.  Jeg ser således på det "Uagtet at mange snyder eller bare virker til at have for mange udfordringer, så er der stadig et tilpas stort udvalg af kvinder til at jeg stadig kan finde dem, og i deres selskab få nogle skønne intense seksuelle oplevelser. 

Lidt den modsatte vej, kunne jeg forstille mig, at kvinderne også lejlighedsvis tænke "kæft hvor er der bare mange intetsigende mænd, men der er stadig tilpas mange interessante mænd, og med tiden bliver man bedre og bedre til at skille skidt fra kanel"

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Når jeg læser din uddybelse, synes jeg faktisk det omkring at være studerene er en bagatel sammenlignet med de øvrige punkter. Det har bare ikke være en god oplevelse for dig, og så kan man da også lige i samme omgang fortælle, at man tapetet og puderne i lokalet var afskyeligt grimt. 

Jeg er med på at du sikkert har forsøgt dig med en dinerdate - Noget lækkert sex, nogle gode samtaler og måske lidt til ganen og halsen. Det er sin min erfaring, at hvis man skal have en følelse af at man har fået fuld udbytte på alle hylder, skal vente med den slags indtil man har besøgt pigen en del gange. 

Iøvrigt synes jeg faktisk ikke det er særligt svært at finde de få kvinder der virkelig har noget i mellem ørerne, via dialog og udfra hvad de ellers skriver på EG. Ok, den sidste sætning kunne måske godt lyde lidt fordømmende. Omvendt vil jeg så bare tilsvarende provokerende sige "Sexen hos små-forstyrede kvinder, kan sagtens være i  særklasse, og med en indlevelse, man skal lede længe for at finde  hos højt udaddannede kvinder (Der på alle måder er velfungerende og ofte kedelige)

Du konkludere, at du skal undlade at eksperimentere. Det synes jeg faktisk ikke. Jeg synes derimod du skal arbejde lidt med dine udvælgelses kriterier, og måske også lidt med din naivitet omkring branchen. 

Jeg nyder eksempelvis stadig at købesex, på trods af alt det snyd og bedrag der også er i branchen, samt de overraskelser man kan få, hvis man skulle være så "uheldig" at blive invitere om bag scenen.  Jeg ser således på det "Uagtet at mange snyder eller bare virker til at have for mange udfordringer, så er der stadig et tilpas stort udvalg af kvinder til at jeg stadig kan finde dem, og i deres selskab få nogle skønne intense seksuelle oplevelser. 

Lidt den modsatte vej, kunne jeg forstille mig, at kvinderne også lejlighedsvis tænke "kæft hvor er der bare mange intetsigende mænd, men der er stadig tilpas mange interessante mænd, og med tiden bliver man bedre og bedre til at skille skidt fra kanel"

link please

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Link til hvad ? 

 

Link til den pige, der omtales her i tråden.

Det ville faktisk være rart. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus Christ. Hvis trådstarter havde skrevet dette indlæg om en polsk pige i Sydhavnen havde der slet ikke været den storm. Så havde der været opfordringer til at besøge danske piger fremover og meget mere. Med statsgaranti!

Nu ligger det dog i indlægget at det er en dansk pige der er tale om. Så falder man manden i ryggen, sikkert for at tækkes dette forum. Hvor usselt. Manden har fået en skodoplevelse. Færdig arbejde. Han tydeliggør endda at det drejede sig om meget mere end kun det at hun profilerede sig selv som studerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 27 minutter siden:

Jesus Christ. Hvis trådstarter havde skrevet dette indlæg om en polsk pige i Sydhavnen havde der slet ikke været den storm. Så havde der været opfordringer til at besøge danske piger fremover og meget mere. Med statsgaranti!

Nu ligger det dog i indlægget at det er en dansk pige der er tale om. Så falder man manden i ryggen, sikkert for at tækkes dette forum. Hvor usselt. Manden har fået en skodoplevelse. Færdig arbejde. Han tydeliggør endda at det drejede sig om meget mere end kun det at hun profilerede sig selv som studerende.

:mrgreen: Havde det været en udenlandsk pige ja så havde de sædvanlige råbt det de sædvanligvis råber. Men at købe en dinnerdate med en man ikke kender, så spiller man lidt lotto uanset om det er en dansk eller udenlandsk pige. Det kan man godt kritisere. Hans forklaring på at han ikke vil skrive en anmeldelse er endda en underlig dårlig undskyldning, selvfølgelig kan han skrive en anmeldelse af det påståede besøg, hvis han vil. :!:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 6 minutter siden:

:mrgreen: Havde det været en udenlandsk pige ja så havde de sædvanlige råbt det de sædvanligvis råber. Men at købe en dinnerdate med en man ikke kender, så spiller man lidt lotto uanset om det er en dansk eller udenlandsk pige.

Af og til kan man altså godt vinde i lotto. Man kan endda ende som millionær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Af og til kan man altså godt vinde i lotto. Man kan endda ende som millionær.

:!:Ja det tror jeg alle ved. Ligesom jeg tror alle ved at du mener at du har ramt jackpot og er glad for den massagepige du besøger, det skriver du ret tit. Jeg er også glad for den massagepige jeg besøger, og det er alt sammen meget godt og så er vi alle glade for det og har fortalt verden det.  TheVoice skriver med lidt andre formuleringer at man spiller lidt højt spil ved at booke en dinnerdate med en massagepige man ikke kender. Jeg kalder det at spille lotto men er enig. Betaler man rigtig mange penge for en dinnerdate med en massagepige man slet ikke kender risikerer man at have brugt en masse penge på en oplevelse med en pige "hvor harmonien ikke var i top". Ham Finn er jo også ærgerlig over alle de penge han brugte på dette her. Jeg ville blot gøre opmærksom på at det måske var klogere først at booke en dinnerdate med en man kender fremfor at gøre det med en man ikke kender. Er du enig i det :?: Det kan jeg nemlig komme ret meget i tvivl om, når jeg læser du skriver, hvis jeg forstår det som om du rent faktisk skrev noget til emnet og ikke bare de sædvanlige hentydninger om dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Jeg er med på at du sikkert har forsøgt dig med en dinerdate - Noget lækkert sex, nogle gode samtaler og måske lidt til ganen og halsen. Det er sin min erfaring, at hvis man skal have en følelse af at man har fået fuld udbytte på alle hylder, skal vente med den slags indtil man har besøgt pigen en del gange. 

Iøvrigt synes jeg faktisk ikke det er særligt svært at finde de få kvinder der virkelig har noget i mellem ørerne, via dialog og udfra hvad de ellers skriver på EG. Ok, den sidste sætning kunne måske godt lyde lidt fordømmende. Omvendt vil jeg så bare tilsvarende provokerende sige "Sexen hos små-forstyrede kvinder, kan sagtens være i  særklasse, og med en indlevelse, man skal lede længe for at finde  hos højt udaddannede kvinder (Der på alle måder er velfungerende og ofte kedelige)

Jeg tror, at kemi har utroligt meget at gøre med at man får en god aften ud af det - så jeg synes helt klart, at den forudgående date er en god idé.. sidder man og bliver lidt varm og ophidset ved at snakke sammen, eller er det meh? Før man altså går ud og investerer i en helaftens-oplevelse :)

Og så vil jeg iøvrigt godt have lov til at nævne, at intelligente - og højtuddannede - kvinder sagtens kan være alt andet end kedelige - også på et lagen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aiiiiiiiiiii - Colour me bewildered......

Kan man nu ikke stole på det en glædespige skriver........ Hvad bliver det næste? At kunderne ikke er ærlige....... Verden er da også fuldstændig gået af lave :D

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Aiiiiiiiiiii - Colour me bewildered......

Kan man nu ikke stole på den en glædespige skriver........ Hvad bliver det næste? At kunderne ikke er ærlige....... Verden er da også fuldstændig gået af lave :D

:!:Det er nok det næste :mrgreen::mrgreen:Ja og så i denne branche af alle, nej nu beder jeg dig :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 25 minutter siden:

:!:Ja det tror jeg alle ved. Ligesom jeg tror alle ved at du mener at du har ramt jackpot og er glad for den massagepige du besøger, det skriver du ret tit. Jeg er også glad for den massagepige jeg besøger, og det er alt sammen meget godt og så er vi alle glade for det og har fortalt verden det.  TheVoice skriver med lidt andre formuleringer at man spiller lidt højt spil ved at booke en dinnerdate med en massagepige man ikke kender. Jeg kalder det at spille lotto men er enig. Betaler man rigtig mange penge for en dinnerdate med en massagepige man slet ikke kender risikerer man at have brugt en masse penge på en oplevelse med en pige "hvor harmonien ikke var i top". Ham Finn er jo også ærgerlig over alle de penge han brugte på dette her. Jeg ville blot gøre opmærksom på at det måske var klogere først at booke en dinnerdate med en man kender fremfor at gøre det med en man ikke kender. Er du enig i det :?: Det kan jeg nemlig komme ret meget i tvivl om, når jeg læser du skriver, hvis jeg forstår det som om du rent faktisk skrev noget til emnet og ikke bare de sædvanlige hentydninger om dig selv.

Hvor lyder du dog klog. Hvor får du det hele fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 17 minutter siden:

Jeg tror, at kemi har utroligt meget at gøre med at man får en god aften ud af det - så jeg synes helt klart, at den forudgående date er en god idé.. sidder man og bliver lidt varm og ophidset ved at snakke sammen, eller er det meh? Før man altså går ud og investerer i en helaftens-oplevelse :)

Det har jeg faktisk prøvet. Rigtigt gode forhåndsvibrationer, men selve mødet blev alligevel kikset. Der er ikke garanti for noget som helst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Mennesker er ej altid, hvad de udgiver sig for - heller ikke studiner...

Ganske ligesom glædespiger langt fra altid stensikkert er til glæde...

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Mennesker er ej altid, hvad de udgiver sig for - heller ikke studiner...

Ganske ligesom glædespiger langt fra altid stensikkert er til glæde...

He he he he - numsefyr...... De er HELT sikkert med mellemrum ej til glæde....... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror dog ikke at jeg havde hæftet mig ved dette, hvis kvinden bare havde været normal, men det er hun altså ikke.

Nej præcis. Og derfor er overskriften og oplægget måske også lidt skævt, og nok derfor at jeg personligt reagerede - ikke for at grine af dig. :) 

Efter dit andet indlæg virker studine-halløjet ret underordnet, når du føler dig snydt på så mange andre parametre. Det er desværre nok ikke en ukendt fornemmelse blandt sexkøbere, og mange før dig har beklageligvis haft disse hoved-i-rattet-oplevelser. Når du er ovre den værste ærgelse, er der ikke meget andet at gøre, end at tage ved lære af denne oplevelse. 

Du kan ikke altid stole på studine-betegnelsen, da det i denne verden kan være brugt til at tegne et billede eller en fantasi. Du skal altid være klar til at "miste" de penge, du kaster i puljen, uanset om det er 500 eller 3000, for du er ikke sikret noget som helst med en fremmed person - så vil det altid være et sats, og er du ikke den store gambler med overskud til at kapere et eventuelt tab, så skal du træde varsomt. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Det har jeg faktisk prøvet. Rigtigt gode forhåndsvibrationer, men selve mødet blev alligevel kikset. Der er ikke garanti for noget som helst :)

Der er ingen garantier i livet - men om ikke andet - hvis forhåndsoplevelsen er helt meh, så kan man da få sorteret lidt fra allerede der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Jamen, så langt er jeg med. Vedbliv bare med at hænge fast i dengang, dengang alting var meget bedre! Man skulle nødigt udvikle og fornye sig. :D 

Udvikling og fornyelse er helt fint..også hvad angår titler...

Tidl. hed det offentligt fruentimmer nu glædespige...

Blot vi ikke glemmer, også at uddanne til eliten...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 6 timer siden:

Link til den pige, der omtales her i tråden.

Det ville faktisk være rart. :)

Jeg var godt klar hvordan det skulle forstås. Men denne opfordring bør jo ikke ligge i forlængelse af mit oplæg, men stilles til trådopretteren som har mødt pigen. Men bortset fra det, burde det vel ikke være så svært at regne ud hvem pigen er (ud fra de oplysninger der gives) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 timer siden:

[...] Du skal altid være klar til at "miste" de penge, du kaster i puljen, uanset om det er 500 eller 3000, for du er ikke sikret noget som helst med en fremmed person - så vil det altid være et sats, og er du ikke den store gambler med overskud til at kapere et eventuelt tab, så skal du træde varsomt. :) 

Det er jeg principielt enig i, og nu er jeg jo heller ikke nogen nybegynder på området.

Jeg vil blot mene at den pågældende pige vil gøre både sig selv og fremtidige kunder en tjeneste ved at stoppe hurtigst muligt, men ellers er det jo sådan at man selv med en seriøs og afklaret glædespige kan have en mindre god oplevelse, og det kan skyldes alt muligt. Sådanne øv-oplevelser har jeg da selv haft et par stykker af, men der er forskel på en øv-oplevelse med en pige, der er seriøs og trods alt anstrenger sig, og så den oplevelse der fik mig til at lave dette indlæg, og der er forskel på de forventninger man kan have for 500 og for flere tusinde kroner. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Finn1101 Jeg er lidt nysgerrig for om du har vendt din oplevelse af pigen - med pigen selv ? Hvis hun er som du fremstiller hende så lyder det som om at hun er et menneske som har det svært.

Personligt ville jeg aldrig turde tage på en Dinnerdate med en fremmede mand uden at have mødt ham først. Der er simpelthen for meget som kan gå galt. 

Det hele er lidt bøvlet fordi at man jo faktisk kun høre din side af oplevelsen - pigen har valgt at være tavs.

At hun ikke har været så sofistikeret og veltalende som du måske havde ønsket, siger intet om hendes uddannelses niveau. Jeg har mødt og møder mange studerende....de er bestemt ikke alle lige 'studerende' i deres måde at tale på osv.

Det lyder som en dyr aften....som på alle måder har været spild af penge og forventninger :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 5 timer siden:

Det er jeg principielt enig i, og nu er jeg jo heller ikke nogen nybegynder på området.

Jeg vil blot mene at den pågældende pige vil gøre både sig selv og fremtidige kunder en tjeneste ved at stoppe hurtigst muligt, men ellers er det jo sådan at man selv med en seriøs og afklaret glædespige kan have en mindre god oplevelse, og det kan skyldes alt muligt. Sådanne øv-oplevelser har jeg da selv haft et par stykker af, men der er forskel på en øv-oplevelse med en pige, der er seriøs og trods alt anstrenger sig, og så den oplevelse der fik mig til at lave dette indlæg, og der er forskel på de forventninger man kan have for 500 og for flere tusinde kroner. 

Du har helt ret i, at der er forskel på pigerne, priserne og forventningerne. Du fik helt klart ikke, hvad du forventede, og det er simpelthen øv med øv på.

Men ønsker du at debattere, om en ukendt pige burde stoppe med det, hun laver? :huh:

Jeg er med på, at du fik en virkelig dårlig og mærkelig oplevelse til aaalt for mange penge, men hvis alle piger, der har bare én utilfredsstillet mand bag sig, burde stoppe, så var der slet ingen piger, i kunne møde.

Det sidste er bare for at illustrere en pointe. Som Trine skriver, så har vi kun én version. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De eneste studiner, der interesser mig, er, dem der hopper rundt på en gogobar i skolepige uniform, for der kan jeg studere dem, mens jeg nyder en kold singha pilsner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 7 timer siden:

 

Jeg vil blot mene at den pågældende pige vil gøre både sig selv og fremtidige kunder en tjeneste ved at stoppe hurtigst muligt.

Det er jo en meget alvorlig konklusion at træffe på baggrund af en dinerdate, hvor du følte at det var penge ud af vinduet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Trinetease, Nikita Darling og TheVoice

 

Udtalelserne fra Trinetease (som jeg ellers godt kan lide som glædespige), Nikita Darling og TheVoice (som jeg ellers ofte er enig med) bygger jo på nogle generelle betragtninger. Mine udtalelser bygger på en konkret oplevelse.

Flere, der har kommenteret, sidder med en helt andet billede end den virkelighed, som jeg via dette indlæg har forsøgt at forklare og få lidt afløb for. Bl.a. har der ikke været tale om en "dinnerdate," og min anklage er jo heller ikke kvindens manglende evne til at samtale på et bestemt niveau eller om et bestemt emne.

Jeg har besluttet at jeg ikke vil skrive hvem der er tale om, eller indsætte et link, og det har jeg forskellige årsager til.

Jeg vil for mit vedkommende slutte her og henvise til mit indledende og 2. indlæg.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...