Hop til indhold
Guest funandgames

WOW smukke Susana

Recommended Posts

Guest funandgames

Jeg var en tur fordi Susana i dag. 800,- for 30 min.

Ufattelig smuk pige, og meget nærværende og smilende. Hendes ansigt alene slår pusten ud af en.

Dejligt SF at varme op med. Rigeligt med kys, ikke dybe tungekys, men åben mund med let legende tunge, og tror jeg, de blødeste læber i verden. Uvirkelig lækre.

Nærværende og kærlig i gymnastikindslaget, og sød, kærlig og venlig efterfølgende. 

Det er hende på billederne, og igen, virkelig en smuk kvinde.

Taler og forstår engelsk til husbehov.

Pas på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går. Hun har en fantastisk lækker krop! Slank og ret høj med en velformet røv. 

Jeg betalte 1200 for 45 min. Startede med massage, som var OK. Derefter blowjob uden gummi og sex i forskellige stillinger. Alt super godt og jeg kunne ikke holde tilbage særligt lang tid i doggystyle.

Anbefales klart! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor høj vil i anslå at hun er og hendes bryster ser klart ud til at være hjulpet, men er det de faste, hårde slags eller et par bløde, næsten naturlige slags? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest funandgames

Jeg vil tro, at hun er 172 -175 cm høj. Så vidt jeg husker er hendes bryster ikke hårde, men faste til den lidt bløde side, hvis det giver mening ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...