Daffy-Dick 134 Skrevet 26. August, 2017 Liderligheden tog over, jeg har ellers forgæves forsøgt det sidste stykke tid at komme i kontakt med Kimberly uden held... Jeg var ikke ved computeren så søgning på billedernes ægthed gad jeg ikke lige på tlf. Som regel er det fake hvis ikke de skriver at de er 100%real, og så kan det endda stadig være fake... men anyway, jeg havde fundet Diana og vidste godt at hun nok ikke så helt sådan ud i virkeligheden, men det kunne jo være man kunne leve med det i 15-30min. Ganske rigtigt, overhoved ikke hende, meen der var noget der kunne bruges En kunstigt strittende røv, flad og veltrænet mave, store runde silicone babser. Hendes ansigt hmmm.... lidt anderledes, hun kan næsten ikke drikke af en flaske vand. Argh... det var lige ondt nok, sorry...!!!! kan købte 15min. og efter et hurtigt blow, og starten på noget missionær, blev jeg nød til at vende hende om. Det er tilgengæld et ganske ok syn. Vi blev færdige, sagde farvel, og 10min. efter skriver hun at jeg har taget hendes penge what ! og shit, hvad sker der nu Vi skriver lidt frem og tilbage om de penge som jeg gav hende i hånden, og som hun så mener jeg har taget igen... har dog ikke hørt mere efter at jeg forsikrede hende om jeg ikke har taget dem, og jeg ikke gad høre på det bullshit. Så en lille ADVARSEL ! herfra 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg