Hop til indhold
DonX

MillaMy, Aarhus

Recommended Posts

svupper skrev, for 4 timer siden:

ja har været der hun er okay 

Fik du lov til at dominere hende, som hun skriver? og hvor i byen var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødtes med millamy i går. Vi mødtes i et solcenter, hvilket jeg fandt meget frækt. De 30 år hun skriver hun er, skal nok passe. Hun har nogle dejlige bryster, og gav et godt blow. Hun er ikke en jeg ville vende mig om efter på gaden, men hun var super sød og ligefrem. Det kunne jeg godt lide. Jeg håber på at møde hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror seriøst at jeg har prøvet at lave en aftale med hende nok 50 gange.... men for et par uger siden lykkedes det: Så jeg kan bekræfte at hun ER rigtig nok ;-). Enig med de andre: Hun er ikke en man vender sig om efter på gaden men super sød og ligetil.... og formentlig 30 som hun siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende er jeg vist nødt til at prøve - hvis jeg kan få en aftale i stand.

Ved I der var besøgt hende hvor hård dominans hun er til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexløberen

Millamy er svær at få lavet den første aftale med, men derefter kører det fint ;)

Jeg har normalt 2-3 aftaler med hende om ugen :)

Dominansens hårdhed, tror jeg, kommer ad  på, hvor godt man kender hende. Men en hård tur bagfra siger hun ikke nej til :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

2-3 om ugen! Så er det da klart at vi andre ikke kan komme til:P:D

 

Det har jeg desværre ikke budget til, men jeg bliver godt nok mere og mere hooked. Håber snart det lykkes! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...