Hop til indhold
RimligRar

Viki - flot rødhåret pige i Odense?

Recommended Posts

Svært at sige om billederne passer. Hvis nogle af dem passer er det dem hvor hun er i rødt. Besøgte hende i formiddags, og hun er en nydelig, sød og smuk pige med en dejlig krop. Efter bolleriet fik jeg massage for resten af tiden. Ingen hast med at få mig smidt ud på gangen.  Taler rigtig godt engelsk og er nem at snakke med. Super sød pige som jeg gerne besøger igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 18 timer siden:

I know Viki, and he looks like at the photo :) She have one rev at EG.


Really nice beautiful girl :) 

Kati I agree with you in 100% and if anyone dont believe ... must check :) 

Regards, Kitty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til hende i går for at høre lidt til priser, billeder og adresse.

Rigtig fin beliggenhed. Hun siger selvfølgelig, at billederne er ægte:

https://annoncelight.dk/showad/226478

Men noget tyder på det er sandt, så hun er ret interessant! Hun talte fint engelsk og lød rigtig sød og fræk. Desværre kunne jeg ikke nå et besøg i går, så jeg håber hun bliver nogle dage endnu. Hun skal vist prøves ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 3 timer siden:

Jeg ringede til hende i går for at høre lidt til priser, billeder og adresse.

Rigtig fin beliggenhed. Hun siger selvfølgelig, at billederne er ægte:

https://annoncelight.dk/showad/226478

Men noget tyder på det er sandt, så hun er ret interessant! Hun talte fint engelsk og lød rigtig sød og fræk. Desværre kunne jeg ikke nå et besøg i går, så jeg håber hun bliver nogle dage endnu. Hun skal vist prøves ;)

Hello CPHstuderende

Im looking forward to see you:))

Kiss Vickie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om billederne er helt ægte skal jeg ikke kunne sige, men retvisende er de... der kan have været lidt photoshop ind over...  Sød, flot pige - god sex & god service. Fine engelskkundskaber. Hun kan bestemt anbefales ;-) Jeg hyggede mig i hvert fald gevaldigt i hendes selskab og det lod ikke til, jeg efterlod hende med varige mén - hverken fysisk eller psykisk... snarere et smil på læben & gensidige ønsker om gensyn...  Hun tager vist videre til Kolding i morgen ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

wobleren skrev, for 5 timer siden:

Om billederne er helt ægte skal jeg ikke kunne sige, men retvisende er de... der kan have været lidt photoshop ind over...  Sød, flot pige - god sex & god service. Fine engelskkundskaber. Hun kan bestemt anbefales ;-) Jeg hyggede mig i hvert fald gevaldigt i hendes selskab og det lod ikke til, jeg efterlod hende med varige mén - hverken fysisk eller psykisk... snarere et smil på læben & gensidige ønsker om gensyn...  Hun tager vist videre til Kolding i morgen ;-)

 

 

It was a  pleasure to meet you.

Thank you for you reviews.

Kiss and Hugs:))

Vickie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...