Hop til indhold
Louie De Palma

Ubåds vittigheder

Recommended Posts

Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Det har ikke så meget med moralvogtere at gøre. Ting – og navnlig de ufattelige – skal have tid til at falde lidt på plads.

Lige efter krigen var det jo heller ikke velset at fyre vittigheder af med jøder og gasregninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke kan lide at se noget, så er det da heldigvis muligt at dreje hovedet væk og kigge på noget andet. Det er trodt alt et frit land, hvor ingen tvinger dig til at tie og heller ikke til at se på noget bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 timer siden:

Det har ikke så meget med moralvogtere at gøre. Ting – og navnlig de ufattelige – skal have tid til at falde lidt på plads.

Lige efter krigen var det jo heller ikke velset at fyre vittigheder af med jøder og gasregninger.

Strengt taget er det (i de kredse jeg kommer) stadig ikke velset at komme med den slags vittigheder. Og vittigheder, der har racistiske eller gruopvækkende indhold, er i mine øjne (ører) ikke morsomme, så jeg plejer at sætte kikkerten for det døve øre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

Strengt taget er det (i de kredse jeg kommer) stadig ikke velset at komme med den slags vittigheder. Og vittigheder, der har racistiske eller gruopvækkende indhold, er i mine øjne (ører) ikke morsomme, så jeg plejer at sætte kikkerten for det døve øre.

Nu er det jo også totalt afsporet grænsende til direkte uintelligent at sammenligne et par ubåds jokes (uanset om man finder dem upassende eller ej) med den systematiske udryddelse af 6 mio. jøder under det borende H's regime. 

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...