Hop til indhold
Tip toe

Når hun rører sig selv imens...

Recommended Posts

Alle (mænd) som ikke altid har været 100% kvalitetsbevidste har sikkert prøvet det: Enten ligger hun psssivt og venter på at tiden er overstået. Eller også engagerer hun sig og (måske) selv får noget ud af akten.

Jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvis hun rører ved sin klit imens vi dyrker sex, så er det da fordi hun OGSÅ vil have noget ud af det... ikke? Eller ... er det også et act? Hvorfor gøre dét til et act - er det ikke nemmere bare at stønne lidt og lade som om.

Hvis hun rører ved sig selv, mens jeg trænger ind i hende, er det så helt urimeligt at tolke det som hendes selvnydelse..?! Lidt bonus? Gad også godt have kvindernes svar på dette. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 2 minutter siden:

Alle (mænd) som ikke altid har været 100% kvalitetsbevidste har sikkert prøvet det: Enten ligger hun psssivt og venter på at tiden er overstået. Eller også engagerer hun sig og (måske) selv får noget ud af akten.

Jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvis hun rører ved sin klit imens vi dyrker sex, så er det da fordi hun OGSÅ vil have noget ud af det... ikke? Eller ... er det også et act? Hvorfor gøre dét til et act - er det ikke nemmere bare at stønne lidt og lade som om.

Hvis hun rører ved sig selv, mens jeg trænger ind i hende, er det så helt urimeligt at tolke det som hendes selvnydelse..?! Lidt bonus? Gad også godt have kvindernes svar på dette. :D 

Du har muligvis ret, men en god GP der kan sit kram kender de dér små tricks som (nogle) mænd lægger mærke til...;) og som hun ved giver manden følelsen af det lille ekstra.

Men dermed ikke sagt at nogle piger ikke også nyder akten hvis kunden som type tænder hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 12 minutter siden:

Alle (mænd) som ikke altid har været 100% kvalitetsbevidste har sikkert prøvet det: Enten ligger hun psssivt og venter på at tiden er overstået. Eller også engagerer hun sig og (måske) selv får noget ud af akten.

Jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvis hun rører ved sin klit imens vi dyrker sex, så er det da fordi hun OGSÅ vil have noget ud af det... ikke? Eller ... er det også et act? Hvorfor gøre dét til et act - er det ikke nemmere bare at stønne lidt og lade som om.

Hvis hun rører ved sig selv, mens jeg trænger ind i hende, er det så helt urimeligt at tolke det som hendes selvnydelse..?! Lidt bonus? Gad også godt have kvindernes svar på dette. :D 

Hvis fyren er lækker og jeg er tændt, så ja - så får jeg også masser ud af det selv... og så rører jeg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, 1 time siden:

Alle (mænd) som ikke altid har været 100% kvalitetsbevidste har sikkert prøvet det: Enten ligger hun psssivt og venter på at tiden er overstået. Eller også engagerer hun sig og (måske) selv får noget ud af akten.

Jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvis hun rører ved sin klit imens vi dyrker sex, så er det da fordi hun OGSÅ vil have noget ud af det... ikke? Eller ... er det også et act? Hvorfor gøre dét til et act - er det ikke nemmere bare at stønne lidt og lade som om.

Hvis hun rører ved sig selv, mens jeg trænger ind i hende, er det så helt urimeligt at tolke det som hendes selvnydelse..?! Lidt bonus? Gad også godt have kvindernes svar på dette. :D 

For det første mener du nok "akt", som det hedder på et adekvat dansk.

For det andet er du uden tvivl på sporet af noget rigtigt: Min erfaring i denne verden er, at når pigen rører ved sig selv, så er det ikke et udtryk for partnerens manglende kvalifikationer, men snarere et ønske om at bringe sig selv det sidste lille stykke over tærsklen.

Så, når en pige rører ved sig selv, skal det opfattes positivt!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mente "act" som i skuespil (på godt dansk). Undskyld jeg var så non-national i min wording. :D 

 

Men ja, det var tanken efter dagens oplevelse. :P  jeg tolker det aldrig som min manglende evne - tværtimod. Det er fantastisk lækkert at se og mærke en kvinde som lige gør lidt ekstra for sin nydelse...

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige i de her snart 2 år jeg har arbejdet har jeg fået flere orgasmer på arbejdet end udenfor arbejdet faktisk..

Gå jeg ind til f.eks bare dansk forventer jeg ikke at når at få noget ud af det sådan rigtig i hvertfald..

Men gå jeg ind til en halv time så gør jeg da bestemt hvad jeg kan for også selv at få en orgasme.. Især fordi jeg bryder mig ikke om glidecreme.. Så naturlig smørelse er næsten en nødvendighed.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 8 timer siden:

hahaha, do I understand well? You ask why we touch clitoris during sex? 
I fought it is simple - to have an orgasm :D

Exactly. So you're in it for the money AND the orgasm. :D  And that is a positive difference.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er faktisk osse lækkert/frækt at kikke på en pige som leger med sig selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

I will say in those 2 years I've worked, I've got more orgasms at work than outside the work actually ..

I go for example, just Danish, I do not expect that when I get something out of that right at all.

But if I go for half an hour, I definitely decide what to do, even to get an orgasm. Especially because I do not like slimming cream. So natural lubrication is almost a necessity .. Hahaha .. 

True :D I think it is because of variety..:D It is more possibile to have a good time ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 25. august 2017 at 21:51:

For det første mener du nok "akt", som det hedder på et adekvat dansk.

For det andet er du uden tvivl på sporet af noget rigtigt: Min erfaring i denne verden er, at når pigen rører ved sig selv, så er det ikke et udtryk for partnerens manglende kvalifikationer, men snarere et ønske om at bringe sig selv det sidste lille stykke over tærsklen.

Så, når en pige rører ved sig selv, skal det opfattes positivt!

Hæhæ vi kunne blive gode venner :

adækvatspeaker.gifspeaker.gif adjektiv-, -eaf latin adaequatus 'gjort jævnbyrdig', perfektum participium af adaequare, afledt af aequus 'lige, jævnbyrdig'

 

oh keep it up - sædernes læs: sprogenes forfald er legio....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Det er forskelligt hvad man får ud af at være glædespige- personligt kan jeg godt lide at få noget ud af sexen og har ingen problemer med at gå efter min egen orgasme..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger som Jennifer ikke glidecreme, men naturlig smørelse er for mig intet problem :D

 

jeg har det sådan lidt at det er gæstens tid.

Og da jeg ved at det er forskelligt om min gæster tænder på jeg leger med mig selv eller om han tænker han ikke gør det godt nok, røre jeg ikke ved mig selv uden at aflæse min partner. 

Er det frækt for ham, så det go. 

Er det ikke, så det naturligvis no-go. 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...