Sørensen65 19 Skrevet 25. August, 2017 nogen været her og hvad det indebærer og hvordan ser hun ud - aktiv/passiv kan godt se der står ingen sex - men ellers ? https://annoncelight.dk/showad/200015 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 45 Skrevet 25. August, 2017 hun svarer ikke på mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 25. August, 2017 Hun tager ikke så mange kunder ind Ang massage er hun god meget bedre end thai men hun er selvlært Ang sex kan du få lige hvad du har lyst til ,jeg tror lige hun skal se folk an inden hun tilbyder det Udseende ret alm lidt kraftig ikke så høj med store bryster, først i halvtredserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 26. August, 2017 (edited) Elly skrev, for 19 timer siden: Hun tager ikke så mange kunder ind Ang massage er hun god meget bedre end thai men hun er selvlært Ang sex kan du få lige hvad du har lyst til ,jeg tror lige hun skal se folk an inden hun tilbyder det Udseende ret alm lidt kraftig ikke så høj med store bryster, først i halvtredserne Tak, hvor store bryster ? og du har fået sex? Hvordan var det? kan hun evt overtales til btb? Redigeret 26. August, 2017 af Sørensen65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 26. August, 2017 Nej jeg har kun fået topløs massage ingen sex Men blev det tilbudt sex , men sagde nej da hun ikke lige er min type. tror ikke hun giver btb Hendes massage er ret hård massage og det er hun god til Bryster nok en D skål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg