Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

har jo tidligere besøgt Bee, Ann, Fon og Nicha på samme adresse. Da der kun var en knap så positiv anmeldelse af Mali, tænkte jeg at jeg ville prøve om det kunne være rigtigt, håbede på det bedste men i værste fald ville jeg få massage og dårlig sex, så penge ville ikke være helt spildt.

må sige, hun overraskede mig positivt. Jeg bestiller altid 1 time med FP og soft massage. Massagen på ryg og ben var dejlig med mange berøringer mellem baller og på boller, så man begyndte at blive hård. Da skuldre skulle masseres, sad hun på knæ på briksen! Så hendes lår ramte min pik hele tiden. Så om på ryggen, hende af tøj og op oven på mig. Gned sig op af pikken mens vi tungekyssede, så bed hun i brystvorte og kyssede mig hele vejen ned til boller, som fik en ordentlig tur inden SF. Jeg pillede løs på hende inden hun vendte sig i 69. Derefter en ridetur inden hun samlede benene og lagde sig på mig, med hendes ben samlede vendte jeg hende om så hun lå nederst (dejlig bred briks) kørte lidt der indtil jeg blev nødt til en kort pause hvor jeg så slikkede hende. Stillede mig på gulvet og gjorde mig færdig i hende, med hendes ben i vejret.

efter aftørring af pik sagde hun at jeg da lige skulle have lidt mere massage inden vi stoppede. Fik også den sædvanlige vandflaske, og vand er altid godt efter sådan en tur.

Mali er nok den pige på adr. Jeg har prøvet, som har mindst bryst, ellers en ok flot pige. Hendes sex/massage var en smule bedre en Nicha, men Nicha ser bedre ud og lidt mere smilende.

men stadig ingen af dem som når i nærheden af Ann og Bee.

tror altså også det nogen gange drejer sig om at besøge dem på dagen hvor de selv er i humøret og så er der altid det med kemi.

dette skrevet af gammel gut på ca. 50 år.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, 1 time siden:

Kan du fortælle lidt om priser og sådan? Det står der nemlig ikke noget om i annoncen :)

Jeg har kun prøvet 1 time med  FP og det har altid kostet kr.1200.- har dog en gang prøvet med 2 piger derovre, og mener at jeg fik det for kr.2000.-også for 1 time

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af Mali forleden - fik sådan en GFE oplevelse, at jeg næsten glemte at tage noter - LOL. Vi var ikke ude og prøve grænser af - men havde rigtig god kæreste-sex - og det var bare præcis, hvad jeg kom for. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 10 timer siden:

Nogen der ved hvornår bee ca er tilbage

Hun må være lige på trapperne. Der blev sagt at hun ville være væk ca. 3 mdr. Og nu er der vist snart gået 5 mdr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dino51 skrev, for 4 timer siden:

Og hvad med Ann, noget nyt om hende??

Hun ville vist bosætte sig i Italien i et års tid, så kunne hun blive EU borger og rejse frit mellem landene. Tror det var Bee der fortalte mig det. Så det varer meget længe inden hun er tilbage, hvis det er rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...