Ralph Nord

Fort Europa - Berlin mur v2

20 indlæg i denne tråd

Ralph Nord    121

Hvad er Jeres bud på, hvornår den kommer ?

Mit gæt er, at den kommer i små portioner, startende i Italien, så Grækenland og så Spanien ved Gibraltar. 

Så følger Frankrig og Portugal og siden resten af Europa.

Så vil det komme på bordet i EU, men Merkel og KlunKer vil stritte imod sammen med resten af det venstre radikale ex-kommunistiske parnas i EU ledelsen. 

Først når store dele af Afrika og Asien står i millionvis og prøver at trænge ind, vil EU officielt give efter og starte planen om Fort Europa. 

Hvad tror I ?

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.448
Ralph Nord skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er Jeres bud på, hvornår den kommer ?

Mit gæt er, at den kommer i små portioner, startende i Italien, så Grækenland og så Spanien ved Gibraltar. 

Så følger Frankrig og Portugal og siden resten af Europa.

Så vil det komme på bordet i EU, men Merkel og KlunKer vil stritte imod sammen med resten af det venstre radikale ex-kommunistiske parnas i EU ledelsen. 

Først når store dele af Afrika og Asien står i millionvis og prøver at trænge ind, vil EU officielt give efter og starte planen om Fort Europa. 

Hvad tror I ?

Jeg tror desværre aldrig, at vi kommer til at se, at EU's ydre grænse bliver beskyttet for alvor. 

Vi kan kun vente på den langsomme overtagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
prøvemanden    592

Hej,

EU kan ikke bygge en mur eller andet, det er ikke plausibel, tænke på en mur omkring DK... kan ikke lade sig gøre...

Hvad der kan og nok sker er at man opgiver at folk har ret til at søge asyl i EU hvis de er her....så de skal søge asyl uden for EU...

Hvilke vil være det mest fornuftige...

Ellers skal vi sige goddag til 60 millioner nye borger :-)

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord    121
Lars Boca skrev, Lige nu:

Jeg tror desværre aldrig, at vi kommer til at se, at EU's ydre grænse bliver beskyttet for alvor. 

Vi kan kun vente på den langsomme overtagelse. 

Jeg håber og tror de mest udsatte lande selv begynder, at iværksætte noget der ligner starten på en bevogtet mur, da EU svigter fatalt. 

Når presset fra millioner og atter millioner immigranter tager rigtigt til fra Afrika af, så vil murene blive bevæbnet og der vil blive affyret varselsskud i tilfælde af, at man ikke overholder påbuddet om ikke at overtræde grænsen. 

Omkostningerne til at opføre og vedligeholde muren vil næppe være i nærheden af, hvad islamiske immigranter og afrikanske immigranter koster Europa, så der bliver sparet rigtigt mange penge på opførslen af muren. 

Det der kan få Fort Europa til at blive en realitet er, at tilstrækkeligt mange i de mere velhavende områder bliver oftere og oftere kulturberiget. Dette vil starte en kæmpe højre bølge, der vil afsætte typer som ex-kommunisten Merkel og typer som Lars Løkke og Macron. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca    1.448
Jimbo skrev, for 6 minutter siden:

Det nærmeste vi kommer på det er nok at vi får et samfund ala det man ser i fx Brasilien. Her bor mange af de folk som blot er i middeklassen i lejlighedskomplekser omkranset af meterhøje mure og pigtråd. 

Ingen tvivl om, at gated community kommer i DK (snart)

Er kommet til Sverige. 

Redigeret af Lars Boca
Sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear    3.740
Ralph Nord skrev, for 34 minutter siden:

What ever it takes - kystlinien, strandene, havet. 

Vil helt sikkert være mindre omkostningsfuldt end endeløs indvandring af analfabeter, kriminelle og kultur-forvridende individer. 

Det bliver nok ret hårdt for Spaniens turist indtægter hvis de bygger mure på deres strande ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X    11.588
Ralph Nord skrev, for 7 timer siden:

What ever it takes - kystlinien, strandene, havet. 

Vil helt sikkert være mindre omkostningsfuldt end endeløs indvandring af analfabeter, kriminelle og kultur-forvridende individer. 

Ja, feltmarschal Rommel sagde, da han opbyggede Atlantvolden, at en allieret invasion skulle slås tilbage på selve stranden.

Han fik ret. Tyskerne var ikke i stand til at slå invasionsstyrkerne i brændingen – de kom i land, og det blev begyndelsen til enden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren    753

Der kommer ingen mur, Europæisk kultur er ikke i farer, den er i forandring, det er en ny tid. Det multikulturelle kan være en udfordring viser steder, vi kan ikke gøre ved at Syrien er et helvede at leve i, at Islamiske stat som er en skygge af sig selv har fået lov til at terrorisere store dele af Syrien og Irak.

Europa er en fredelig verdensdel, nok den fredeligste, og det forbliver den, Ja der er nogen få tosser der gør grusomme ting, kunne man forestille sig at det er ved at stilne af. 

Vi kan ikke leve på en lille Ø længere, det er i hvert fald svært.

Om vi får bydele i et fremtidige Europa der er beskyttede med høje murer og pigtråde, det ved jeg ikke og mod hvem? 

Og til alle dem der lever i en sort/hvid verden og tror det mest pessimistiske ja hvis i har ret og jeg har uret. så bøjer jeg mig i støvet. Men hvor længe har vi snakkede om dette, disse farlige muslimer, 10 år 15 år 20 år jeg var tryg dengang det er jeg stadigvæk.

Det der bekymrer mig mest er egentlig hos selv og dem der har magt over os, politiker, embedsmænd, lobbyister, erhvervslivet, demokratiet. men shh det snakker vi ikke så meget om....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord    121
Romantikeren skrev, for 1 time siden:

Berlinmuren var bygget for at holde sin egen befolkning inde, og andres befolkninger ude. 

bygherren til Berlin muren var politiker der holdte en hel befolkning i et jerngreb jernnæve, skulle vi da have sådan en tilstand i Europa?

Æh nej det skal vi sådan set ikke.

Derfor den hedder v2.

Den skal nu holde folk ude, de folk, der i store mængder vil prøve på at komme ind i Europa i løbet af de kommende 100+ år.

Jeg ville ønske dette ikke var nødvendigt, men efter min mening bliver det et nødvendigt onde, uden et reelt alternativ, medmindre Europa vil lade sig overstrømme med 10-100 millioner afrikanere og asiater.

Afrika vokser fra 1,2 milliard til 4,2 milliarder mennesker inden år 2100 iflg. professor emeritus i demografi P.C. Mathiessen ved KU, hvis de følger den nuværende fødselskurve.

Afrika producerer ikke mad nok til at brødføde sig nu, hvordan kan folk tro de vil kunne brødføde 3 milliarder flere inden år 2100 ?

Selv hvis de kan afhjælpe problemet lidt, så vil der let være flere 100 millioner, der vil prøve lykken i Europa.

Derfor tror jeg muren bliver en tvingende nødvendighed, medmindre nogle tror vi kan huse 100-200 millioner Afrikanere og Asiater i fremtidens Europa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr    2.309

Og hvis man nu bygger denne mur, langs al Europæisk kystlinie og omkring alle øer, så kan disse horder af mennesker ikke overrende os overhovedet!! 

Byg den nu, så den er vandtæt..... så behøver vi (heller) ikke bekymre os om stigende vandstand fra isen der smelter "at the pøles", og voila. 2 store problemer løst på en gang, ingen udlændinge og ingen global warming konsekvenser..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren    1.843
Borende X skrev, for 21 timer siden:

Ja, feltmarschal Rommel sagde, da han opbyggede Atlantvolden, at en allieret invasion skulle slås tilbage på selve stranden.

Han fik ret. Tyskerne var ikke i stand til at slå invasionsstyrkerne i brændingen – de kom i land, og det blev begyndelsen til enden.

Og godt at det fik den ende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord    121

Endnu en af rigtig rigtig mange grunde til at få stoppet for indvandring fra alle banan stater og bygget den Europa mur:

http://ekstrabladet.dk/112/ferie-mareridt-kvindelig-turist-massevoldtaget-i-italien/6794709

Polsk turist voldtaget af 4 kulturberigere, mens hendes mand blev tvunget til at se på. De blev berøvet deres egendele først. Man er vel en gentleman !!

4 afrikanere er eftersøgt. 

Tak til EU og alle NGO'er og ikke mindst de nosseløse lemming politikere. 

Tak til alle kultur radikale, kommunister og ræve røde tumper. Tak til svagpisserne og tøse drengene med dugnakker og vatskuldre.

Je suis Rimini - lad os tænde stearinlys og gå i fakkeloptog.

Et stort tak. 

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu