Hop til indhold

Ha en dejlig dag...

Featured Replies

Skrevet

Ønsker alle en dejlig dag.. Måske har du fri som jeg og måske er du på job.. Lige meget hva så håber jeg du får en dejlig dag og en rigtig go weekend... Nyd livet.. Smil til verden og den smiler måske tilbage.. :) 

Skrevet
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Ønsker alle en dejlig dag.. Måske har du fri som jeg og måske er du på job.. Lige meget hva så håber jeg du får en dejlig dag og en rigtig go weekend... Nyd livet.. Smil til verden og den smiler måske tilbage.. :) 

Takker.. have en lækker dag❤

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Og en skøn dag tilbage til dig - og til alle andre :P

Sarasworkoutse.jpg

Skrevet

I rigtig lige måde dejlige dig :)

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 2 timer siden:

Tak og i lige måde ;-)

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 4 timer siden:

Selv tak....

selvom min aften foregår på landevejene Zzzzzz og eeekenden først starter i morgen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.