Hop til indhold

Domina/GP med bedst udrustede slave?

Featured Replies

Skrevet

Som overskriften antyder let, leder jeg efter den Domina/GP, der har den suverænt bedst udrustede slave.

Slaven skal selvfølgelig være biseksuel i et eller andet omfang, og skal være mulig at træffe øst for Storebælt.

Svar modtages gerne pr. PB, hvis det føles for offentligt at svare i tråden her. Svar modtages naturligvis fra både gæster og d'damer selv.

På forhånd tak.

• 2 weeks later...
Skrevet
F67 skrev, den 24/8/2017 at 15:46:

Som overskriften antyder let, leder jeg efter den Domina/GP, der har den suverænt bedst udrustede slave.

Slaven skal selvfølgelig være biseksuel i et eller andet omfang, og skal være mulig at træffe øst for Storebælt.

Svar modtages gerne pr. PB, hvis det føles for offentligt at svare i tråden her. Svar modtages naturligvis fra både gæster og d'damer selv.

På forhånd tak.

Jeg kan anbefale Lady Iris . Hun har en slave, som er fornuftigt udrustet med en hård stiv pik på 20 cm, som leverer en solid indsats! 

mvh. s.m.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.