Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu været i Esbjerg et stykke tid, men har ikke haft lyst til at prøve nogle af
thaistederne her. Jeg har ledte inde på Eroguiden, men kan ikke finde mange
gode anmeldelser, lige indtil jeg så en om Nam. Jeg aftalte en tid ved hendes
sidste besøge, men den blev hun nødt til at aflyse, så jeg glemte alt om en god
thaioplevelse i Esbjerg..... indtil jeg fik en sms fra Nam, en uge efter, hvor
hun skrev, at hun var i Esbjerg igen. Jeg fik hurtigt aftalt en tid samme
aften.

https://annoncelight.dk/showad/230373

Jeg kørte ud til hendes sted og parkered efter hendes anvisning. Spadserede en lille tur og var
så ved hendes dør, som blev åbnet med det samme. Det var mørkt og stedet virked
diskret, men der er en entre lige ved siden af hendes, det er dog væk fra vejen.

Jeg havde kun tre 500 kr sedler, men hun insisterede på at give mig penge tilbage. Efter at vi
havde ordnet papirarbejdet, fik jeg besked på, at tage tøjet af og lægge mig på
sengen. Hun var hurtig hos mig og begyndte langsomt med b2b. Det udviklede sig
til kilden og kælen i mellem benene og til sidste slikken og sutten, alt imens
jeg lå på ryggen. Så var det hendes tur til at ligge på ryggen og jeg fik lov
til at slikke og fingre hende. Derefter havnede vi i en 69, med mig under og
her fik jeg god adgang til hendes mørke og bløde køn. Jeg ”kom” til at slikke
lidt for langt bagom og det havde Nam bestemt ikke noget imod, så jeg skiftede
imellem at slike foran og bagved, imens jeg fingrede hende. Det var utroligt
lækkert og hun gav et godt blow. Hun virkede både våd og kåd, og vi skiftede
stilling. På med kondomet og så i gang. Vi prøvede forskellige stillinger og
til sidste endte Nam ovenpå og red mig til den store guldmedalje. Det virkede
som om hun ikke kunne få nok. Hun blev ved og ved, kun med nogle korte pauser,
hvor hun oversprøjted min mave og midt lem. Jeg var blevet plask våd af hendes
væske og det var rigtigt frækt. Vi afsluttede med et handjob, da jeg ikke kunne
komme.

Nam var rigtig fin og nem at snakke med. Hun var ikke bange for at blive berørt og eller at
kysse. Alt i alt en rigtig fræk oplevelse og helt sikkert en af de bedste
thaioplevelser, jeg har haft. Jeg kommer at besøge Nam igen, hvis lejligheden
byder sig. Hun kan varmt anbefaldes. Et lille minus var, at hun lugtede lidt af
tobaksrøg, men det smagte man heldigvis ikke ved kys, så det generede ikke mig
særlig meget.

Redigeret af Franj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, for 11 timer siden:

Jeg har nu været i Esbjerg et stykke tid, men har ikke haft lyst til at prøve nogle af
thaistederne her. Jeg har ledte inde på Eroguiden, men kan ikke finde mange
gode anmeldelser, lige indtil jeg så en om Nam. Jeg aftalte en tid ved hendes
sidste besøge, men den blev hun nødt til at aflyse, så jeg glemte alt om en god
thaioplevelse i Esbjerg..... indtil jeg fik en sms fra Nam, en uge efter, hvor
hun skrev, at hun var i Esbjerg igen. Jeg fik hurtigt aftalt en tid samme
aften.

https://annoncelight.dk/showad/230373

Jeg kørte ud til hendes sted og parkered efter hendes anvisning. Spadserede en lille tur og var
så ved hendes dør, som blev åbnet med det samme. Det var mørkt og stedet virked
diskret, men der er en entre lige ved siden af hendes, det er dog væk fra vejen.

Jeg havde kun tre 500 kr sedler, men hun insisterede på at give mig penge tilbage. Efter at vi
havde ordnet papirarbejdet, fik jeg besked på, at tage tøjet af og lægge mig på
sengen. Hun var hurtig hos mig og begyndte langsomt med b2b. Det udviklede sig
til kilden og kælen i mellem benene og til sidste slikken og sutten, alt imens
jeg lå på ryggen. Så var det hendes tur til at ligge på ryggen og jeg fik lov
til at slikke og fingre hende. Derefter havnede vi i en 69, med mig under og
her fik jeg god adgang til hendes mørke og bløde køn. Jeg ”kom” til at slikke
lidt for langt bagom og det havde Nam bestemt ikke noget imod, så jeg skiftede
imellem at slike foran og bagved, imens jeg fingrede hende. Det var utroligt
lækkert og hun gav et godt blow. Hun virkede både våd og kåd, og vi skiftede
stilling. På med kondomet og så i gang. Vi prøvede forskellige stillinger og
til sidste endte Nam ovenpå og red mig til den store guldmedalje. Det virkede
som om hun ikke kunne få nok. Hun blev ved og ved, kun med nogle korte pauser,
hvor hun oversprøjted min mave og midt lem. Jeg var blevet plask våd af hendes
væske og det var rigtigt frækt. Vi afsluttede med et handjob, da jeg ikke kunne
komme.

Nam var rigtig fin og nem at snakke med. Hun var ikke bange for at blive berørt og eller at
kysse. Alt i alt en rigtig fræk oplevelse og helt sikkert en af de bedste
thaioplevelser, jeg har haft. Jeg kommer at besøge Nam igen, hvis lejligheden
byder sig. Hun kan varmt anbefaldes. Et lille minus var, at hun lugtede lidt af
tobaksrøg, men det smagte man heldigvis ikke ved kys, så det generede ikke mig
særlig meget.

Jeg kan kun tilslutte mig dit indlæg, og kan kun sige at hun absolut er den mest nærværende og skønne Thai pige jeg har mødt. Gider ikke at køre til andre end hende. Det værste ved disse anmeldelser er jo desværre at hun bliver sværere og sværere at få lavet aftaler med, da hun bliver booket mange gange før hun overhovedet når at oprette annonce på annoncelight. Hun har lige været ( eller rettere er) I Esbjerg igen, men det er allerede nu ikke muligt at booke en tid hos hende da hun allerede må starte i morgen kl 6 for at kunne overholde aftaler. Virkeligt træls da jeg har holdt øje med hende hver dag for at fange hende når hun kom ( og så er det endda mig der har skaffet hende det sted hun har lejet sig ind).

Hun er bare så super dejlig, og føler hun sig tryg ved folk, ja så er hun en totalt sprøjtepige. Har fået hende til at sprøjte mig til i fræk 69 flere gange i streg, og hun kan sku bare blive ved. Hun er virkelig en ener, og kan bare ikke vente på hun skal komme igen.

Du kunne have skrevet din anmeldelse sammen med min, så de kom sammmen i stedet for at lave en ny anmeldelse, men jeg vedlægger lige min her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Youngatheart,

jeg havde ikke regnet med, at hun ville få så meget at lave her i Esbjerg, men er nu lidt bekymret for at hun bliver overbelastet. Anmeldelsen var positivt ment, for at hjælpe hende med at få kunder, men det var måske en bjørnetjeneste.

Men hun kan jo Selv regulere hvor mange kunder hun tager og kan bl. a. sætte prisen op.

Jeg var lidt usikker med hensyn til at lægge min anmeldelse under andres, så derfor lavede jeg bare en ny. Har jo ikke lavet så mange anmeldelser før og kommer nok til at tænke mig om en ekstra gang næste gang.

Og ja, hun er super dejlig :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Nam andetsteds....Det er jo smag og behag..Hun er fantastisk sød, men er desværre storryger, hvilket man sagtens kan lugte. Hun er dygtig til sit arbejde men da jeg besøgte hende kunne man stadig se madrester i hendes undermund samt hun havde skedebetændelse idet da jeg tog hende bagfra var det gult over det hele og det sætter jo absolut en stopper for det hele.....Og så er hun jo altså ikke den kønneste Thai'er, men en ok pige og som sagt er smag og behag helt forskelligt....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, den 25/8/2017 at 11:31:

Hej Youngatheart,

jeg havde ikke regnet med, at hun ville få så meget at lave her i Esbjerg, men er nu lidt bekymret for at hun bliver overbelastet. Anmeldelsen var positivt ment, for at hjælpe hende med at få kunder, men det var måske en bjørnetjeneste.

Men hun kan jo Selv regulere hvor mange kunder hun tager og kan bl. a. sætte prisen op.

Jeg var lidt usikker med hensyn til at lægge min anmeldelse under andres, så derfor lavede jeg bare en ny. Har jo ikke lavet så mange anmeldelser før og kommer nok til at tænke mig om en ekstra gang næste gang.

Og ja, hun er super dejlig :)

 

Ja det svider jo desværre til egen røv at være sød og smide anmeldelser op, det har jeg jo erfaret nu, da det var umuligt at få en tid hos hende på trods af at hun var her i 3 dage. Lidt vildt at hun startede allerede kl 6 om morgenen bare for at kunne følge med. Ved også at folk kører rigtigt langt for at møde hende, så jo..hun er desværre svær at fange efterhånden. Håber ikke det ødelægger hendes skønne humør og dejlige service at hun pludseligt har så mange kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TOFU skrev, den 25/8/2017 at 22:47:

Jeg har besøgt Nam andetsteds....Det er jo smag og behag..Hun er fantastisk sød, men er desværre storryger, hvilket man sagtens kan lugte. Hun er dygtig til sit arbejde men da jeg besøgte hende kunne man stadig se madrester i hendes undermund samt hun havde skedebetændelse idet da jeg tog hende bagfra var det gult over det hele og det sætter jo absolut en stopper for det hele.....Og så er hun jo altså ikke den kønneste Thai'er, men en ok pige og som sagt er smag og behag helt forskelligt....

 

Okay..en helt ny vinkel. Mht skedebetændelse så har jeg godt nok ikke oplevet dette (men nu er jeg jo heller ikke læge og kan se disse ting ud fra noget gult, da jeg ikke har set det, selv om jeg har set det hele mere end tæt på). Personligt så synes jeg hun er absolut en skøn og dejlig naturlig Thaipige, og smagen har altid været skøn.Mht røg så kunne jeg ikke lugte noget, men det er måske fordi jeg selv ryger. ha ha. Ved ikke om hun er stor ryger, for har ikke set hende ryge en cigaret, og tror at for en ikke ryger så er det sku svært at skelne om man er stor ryger eller ej. Hvis hun har røget en cigaret inden du kom, så lugter hun nok lige som hvis hun havde røget 5 cigaretter. Det er jo lidt lige som hvis du drikker en øl eller 5..du lugter af øl uanset hvad.

Men du har ret..hver sin smag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...