Hop til indhold

Recommended Posts

Fra min tur hos Da Thai i Holbæk i sidste uge.

Stedet ligger på toppen af en bygning, og der er ret "åbent". Dvs. man kan høre når de andre medarbejdere snakker.

Da jeg kommer ind, bliver jeg modtaget en en halvsur  buttet thai-kvinde i slut 30'erne vil jeg gætte.

Hun henviser mig til massagerummet, og vil ikke lukke persiennerne fuldstændig for. Dette synes jeg var lidt ubehageligt.

Massagen var rimelig dårlig, og det virkede ikke som om hun overhovedet gad. Der blev også spurgt om "how did you find us", hvilket ikke gjorde det hele meget bedre.

Ingen tilbud om ekstra ydelser og massagen blev sluttet tidligere end 1 time. 

Kan IKKE anbefales herfra.

Redigeret af chrisniels
ændring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
chrisniels skrev, for 10 timer siden:

Fra min tur hos Da Thai i Holbæk i sidste uge.

Stedet ligger på toppen af en bygning, og der er ret "åbent". Dvs. man kan høre når de andre medarbejdere snakker.

Da jeg kommer ind, bliver jeg modtaget en en halvsur  buttet thai-kvinde i slut 30'erne vil jeg gætte.

Hun henviser mig til massagerummet, og vil ikke lukke persiennerne fuldstændig for. Dette synes jeg var lidt ubehageligt.

Massagen var rimelig dårlig, og det virkede ikke som om hun overhovedet gad. Der blev også spurgt om "how did you find us", hvilket ikke gjorde det hele meget bedre.

Ingen tilbud om ekstra ydelser og massagen blev sluttet tidligere end 1 time. 

Kan IKKE anbefales herfra.

Det var da rigtigt øv.

Jeg havde en god oplevelse med Mijau, hun er buttet, men ved ikke hvor mange kollegaer de er.

Da jeg var der blev der spillet musik i forrummet, så vores lyde ikke lige kunne høres.

Jeg blev også spurgt hvor jeg kendte dem fra og fortalte bare det var fra nettet.

Jeg blev ikke spurgt om ekstra, jeg måtte selv tage initiativet. 

Hvor mange piger var der foruden hende du fik massage af?

Ønsker dig bedre held næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackpack

Mijau var fin. Lidt buttet, synes hun selv. Synes dog at hun havde en meget fin krop og utrolig fine bryster. Massagen var dog kun fikseret på en ting. Det er ikke så slemt at blive nusset ved og aet på stolpen i en hel time, men nogle gange ville det være rart med en god omgang massage også. Ellers samme oplevelse som knudsan...

Del dette indlæg

Link til indlæg

@jackpack og @chrisniels jeg fik god massage af Mijau.

Tænker at noget af de dejlige Thai kvinder måske ikke "gider" at lægge kræfter i den gode massage, da de fornemmer at det handler mere om ekstra, at det er det kunder har fokus på. Det er en tanke.

Men jeg fik jo både det ene og andet i god kvalitet ;)

Men ved den modtagelse som beskrevet, der er det svært.

Men ros udseendet af Thai kvinden til start, det giver point også selvom hun er sur.

Jeg tør godt snuppe Mijau igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt min oplevelse her @chrisniels

http://www.eroguide.dk/forum/topic/76491-da-thai-wellness-holbæk-dejligt/?_fromLogin=1

Det var rigtig god og hård Thai massage.

Først fokus på massage og derefter fræk samvær. Slut med et bad, alene.

Det var en dejlig time med massage over alt på min krop og "stolpen" blev der taget "kærligt" om, da vi nåede til den del.

Det var ikke mig der fik en time "stolpe" massage. Det var @jackpack

Vigtigt at have høfligshatten på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...