Ferdinand 377 Skrevet 24. August, 2017 hmmmm - lidt kort varsel, men ganske okay pris... https://annoncelight.dk/showad/234208 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 24. August, 2017 Ja Det kunne da vare interessant at vide hvad arrangorerne scorer paa det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 24. August, 2017 Jeg tror de sætter penge til ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 24. August, 2017 Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 24. August, 2017 man kan vist kun tvivle på Storslems seriøsitet - hans primære mål er vist chikane Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 24. August, 2017 storslem skrev, for 2 timer siden: Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell Med et varierende antal deltagere og en garantisum til pigerne, der vist er ret høj, tror jeg nu nok, at der er en del gange hvor arrangøren trække sig ud med blodrøde tal på bundlinjen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 24. August, 2017 Guest storslem skrev, for 5 timer siden: Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell Hvis ikke man har dokumentation for det man udtaler sig om bør man lade være med at udtale sig. Har du et regnskab du kan fremvise? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 24. August, 2017 Det er bare åndssvagt at ha' ondt i røven over om en arrangør putter penge i lommen eller ej. Det står os alle frit at finde en pige og invitere til sexfest. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 25. August, 2017 Hybris skrev, for 15 timer siden: Jeg tror de sætter penge til ..... Enig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBFyn 49 Skrevet 25. August, 2017 Jeg er ganske ny som GB-arrangør og har derfor selvsagt ikke det store erfaringsgrundlag at udtale sig på, men her alligevel nogle få betragtninger. Måden, som jeg gør det på, er ganske enkelt. Jeg tager ingen penge for mit arbejde, da jeg ikke er interesseret i at tjene penge på dette. Det er en sjov og fræk hobby for mig og intet andet. Bortset fra det som det koster at leje lokaler, så går alle pengene som mændene betaler til pigen/kvinden. Til gengæld garanterer jeg heller ikke pigen/kvinden nogen mindste indtjening - i hvert fald ikke direkte. Men typisk aftaler vi et minimums deltagerantal, for at vi gennemfører. Men det har været sat så lavt som blot 2 deltagere - og så er det vil egentlig lige før, at man ikke kan kalde det et GB. Hvordan andre laver deres GB-arrangementer hverken kan eller vil jeg blande mig i. Jeg synes, at vi hver især må gerne det på vores måde og lave de aftaler med pigerne/kvinderne, som vi nu kan. Og i sidste ende er det jo op til jer mænd, om I ønsker at tilmelde jer de GB'er, som der annonceres for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 26. August, 2017 (edited) Undskyld at jeg forsøger for et kort øjeblik at få denne tråd tilbage på sporet..... Men jeg synes måske at det ville være på sin plads med en lille beskrivelse af arrangementet. Rebekka var en virkelig dejlig pige, smukt ansigt, og med lidt til gården og gaden som hendes data også antydede, smilende og meget imødekommende og iøvrigt superfræk. GB'et var max 5 minutter gammelt inden hun stønnede af lyst, og bogstavelig talt tiggede om at få pik - hun gentop adskillige gange "knep mig" - "giv mig noget pik" - "kom bare hårdere" men hun stønnede og skreg af begær. Jeg tror der var 5 mand i alt nogenlunde fra starten og hun kørte os fuldstændig flade - så faktisk ærgerlig at der ikke kom et par stykker mere - dog dukkede der en enkelt op, da vi var ca. halvvejs, hvilket også afsted kom en kommentar fra en anden deltager om at det var tiltrængt med forstærkninger. En god dag og en god pige, som gerne må komme en anden gang Redigeret 26. August, 2017 af Ferdinand stavefejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knajten 127 Skrevet 26. August, 2017 Det var et dejligt gb Og fy skam til storslem Hvad tager det dig hvad der tjenes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg