Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG ved Vejle I MORGEN med 26 årig smuk pige

Recommended Posts

Guest storslem

Ja Det kunne da vare interessant at vide hvad arrangorerne scorer paa det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
storslem skrev, for 2 timer siden:

Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell

Med et varierende antal deltagere og en garantisum til pigerne, der vist er ret høj, tror jeg nu nok, at der er en del gange hvor arrangøren trække sig ud med blodrøde tal på bundlinjen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Guest storslem skrev, for 5 timer siden:

Naa er du saa naiv? Da de begyndte var prisen fra 1000 kr men nu saa jeg at de fleste kober pakker fra min. 2000 uden osv. Saa de gaar efter udbud/eftersporgsell

Hvis ikke man har dokumentation for det man udtaler sig om bør man lade være med at udtale sig.

Har du et regnskab du kan fremvise?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare åndssvagt at ha' ondt i røven over om en arrangør putter penge i lommen eller ej. Det står os alle frit at finde en pige og invitere til sexfest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ganske ny som GB-arrangør og har derfor selvsagt ikke det store erfaringsgrundlag at udtale sig på, men her alligevel nogle få betragtninger.

Måden, som jeg gør det på, er ganske enkelt. Jeg tager ingen penge for mit arbejde, da jeg ikke er interesseret i at tjene penge på dette. Det er en sjov og fræk hobby for mig og intet andet. Bortset fra det som det koster at leje lokaler, så går alle pengene som mændene betaler til pigen/kvinden.

Til gengæld garanterer jeg heller ikke pigen/kvinden nogen mindste indtjening - i hvert fald ikke direkte. Men typisk aftaler vi et minimums deltagerantal, for at vi gennemfører. Men det har været sat så lavt som blot 2 deltagere - og så er det vil egentlig lige før, at man ikke kan kalde det et GB.

Hvordan andre laver deres GB-arrangementer hverken kan eller vil jeg blande mig i. Jeg synes, at vi hver især må gerne det på vores måde og lave de aftaler med pigerne/kvinderne, som vi nu kan. Og i sidste ende er det jo op til jer mænd, om I ønsker at tilmelde jer de GB'er, som der annonceres for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld at jeg forsøger for et kort øjeblik at få denne tråd tilbage på sporet.....

Men jeg synes måske at det ville være på sin plads med en lille beskrivelse af arrangementet.

Rebekka var en virkelig dejlig pige, smukt ansigt, og med lidt til gården og gaden som hendes data også antydede, smilende og meget imødekommende og iøvrigt superfræk.

GB'et var max 5 minutter gammelt inden hun stønnede af lyst, og bogstavelig talt tiggede om at få pik - hun gentop adskillige gange "knep mig" - "giv mig noget pik" - "kom bare hårdere" men hun stønnede og skreg af begær.

Jeg tror der var 5 mand i alt nogenlunde fra starten og hun kørte os fuldstændig flade - så faktisk ærgerlig at der ikke kom et par stykker mere - dog dukkede der en enkelt op, da vi var ca. halvvejs, hvilket også afsted kom en kommentar fra en anden deltager om at det var tiltrængt med forstærkninger.

En god dag og en god pige, som gerne må komme en anden gang

Redigeret af Ferdinand
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...