Hop til indhold

Anastasia, Aarhus. Mit tredje besøg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/232078

Havde fri i går fra arbejde, og måtte bare se hende igen. Som de to første gange gav hun en optimal gfe. Hun er gudesmuk, smuk, begavet og fantastisk i sengen. Jeg læste, at én havde haft en halvdårlig oplevelse hos hende med katte i lejligheden. I går var der kun én mis, og den havde ikke hår på :D.

Anyway, jeg giver hende igen topkarakter på alle parametre efter 1 time, bj uden, sex og cim. Jeg er stadig i himmelen.

Anastasia, you are the woman of my dreams! Take care until next time, dear <3

Skrevet
Hankatten75 skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/232078

Havde fri i går fra arbejde, og måtte bare se hende igen. Som de to første gange gav hun en optimal gfe. Hun er gudesmuk, smuk, begavet og fantastisk i sengen. Jeg læste, at én havde haft en halvdårlig oplevelse hos hende med katte i lejligheden. I går var der kun én mis, og den havde ikke hår på :D.

Anyway, jeg giver hende igen topkarakter på alle parametre efter 1 time, bj uden, sex og cim. Jeg er stadig i himmelen.

Anastasia, you are the woman of my dreams! Take care until next time, dear <3

Sagde hun noget om hvor hun havde gjort af kattene? Fordi ham den andens oplevelse lød ikke spor rar med katte og kattehår overalt  :shock:

Skrevet

Der var kun to katte, sagde hun. Jeg så ingen af dem, ej heller kattehår

Skrevet

Hvis hun ligner billederne er hun godt nok også lækker.

Skrevet

Det er hende. Hun er rejst hjem til Polen, men kommer til Jylland igen. 

• 8 months later...
Skrevet
DK fyr 34 skrev, den 24/8/2017 at 12:39:

Sagde hun noget om hvor hun havde gjort af kattene? Fordi ham den andens oplevelse lød ikke spor rar med katte og kattehår overalt  :shock:

Håber det er ok jeg spør dig - men besøger du selv GP'er eller tilbyder du bare selv ydelser? Gratis? Det er som om du tit hænger dig fast i de negative ting om falske billeder og dårlige oplevelser, eller er det bare mig der ser det? 

Skrevet

Min erfaring med DK fyr 34 er at han har en sund og nødvendig skepsis til tingene. Hans indlæg er sobre og medfølende. Keep going, Big fellow:)

vh. Piraten 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, den 24/8/2017 at 12:39:

Det er en hund hun har, ikke en kat... ...

(hvis det er den samme Anastasia vi snakker om?)

Skrevet
Eron skrev, for 7 timer siden:

Håber det er ok jeg spør dig - men besøger du selv GP'er eller tilbyder du bare selv ydelser? Gratis? Det er som om du tit hænger dig fast i de negative ting om falske billeder og dårlige oplevelser, eller er det bare mig der ser det? 

Det er helt ok at spørge og uden det får man jo som bekendt sjældent svar.

Jeg besøger ikke selv GP'er men tilbyder selv "bare" sex. Ja det er gratis hos mig. Dels fordi jeg ikke har behov for pengene og fordi jeg arbejder hjemmefra uden synderlige udgifter på den konto og dels fordi jeg udelukkende tilbyder noget jeg selv tænder på og kan stå inde for ;) 

Jeg synes ikke selv jeg bevidst hænger mig i de negative ting, men forsøger at have en vis balance i det positive og det negative. At jeg reagerer på noget mindre positivt skyldes at jeg har det indtryk at mange fyre (også herinde) har en tendens til at blive pige-blinde når der er udsigt et stykke med bart.

Der er efter min mening, forholdsmæssigt,  mange tråde om falske billeder, dårlige oplevelser og piger der  af forskellige årsager ikke egner sig til at arbejde  i branchen.  Og jeg er af den opfattelse at det er nødvendigt at der bliver hejst nogen råde flag fra tid til anden og at der bliver sat fokus på den beviste brug af falske billeder. Så jeg takker for at vi alle sammen har EG og muligheden for at dele oplevelser og synspunkter. Ellers ville det hurtigt, og i langt højere grad, blive sælgers marked og det tvivler jeg stærkt på er en forandring der vil føre ret meget godt med sig.

Der er dog herinde, heldigvis i bunkevis at beskrivelser af gode oplevelser og søde piger, der rent faktisk lever op til ordet glædes-piger, gudskelov for det :) 

Skrevet
Piraten skrev, for 7 timer siden:

Min erfaring med DK fyr 34 er at han har en sund og nødvendig skepsis til tingene. Hans indlæg er sobre og medfølende. Keep going, Big fellow:)

vh. Piraten 

Jamen tak og lige over ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.