Guest kongo79 Skrevet 24. August, 2017 (edited) Har fået et et afbud så søger 1 til mand Har fundet endnu en tøs på tinder som ønsker at blive brugt af flere Hun er 32 år, og skal kneppes i alle huller. 1 Time 1000 kr. Afslutning hvor man vil, sex er med kondom, hun sutter uden. Hun elsker sex og skal tages rigtig hårdt , som i rigtig rigtig hårdt Det er klokken 20.30 på frb og varer en 1 Time.. Måske lidt mere hvis der er godt gang i den. Tilmelding er med tlf på [email protected] hvori sms bliver sendt ud på dagen Bemærk at jeg kun søger 2 ekstra mænd så vi Max bliver 3 om hende.. Mænd skal ha en fornuftig bmi (ikke tykke) og Max 48år samt skandinavisk oprindelse Redigeret 24. August, 2017 af kongo79 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest t43869 Skrevet 24. August, 2017 Hejsa Er interesseret hvor og hvornår mvh. t Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 24. August, 2017 Klokken 20.30 på frb i aften torsdag Send mail ved interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 24. August, 2017 NoBody10 skrev, for 38 minutter siden: Har sendt en mail Den er jeg nu ikke sikker på jeg har modtaget.. Hmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsl 100 Skrevet 24. August, 2017 Ærgerligt at se den torsdag kl 22:30... damn! Håber I hyggede jer og gav hende en god tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg