Hop til indhold

Recommended Posts

Guest umiaqse

Foretrækker att hålla mig till mina favoriter, men ibland finns inte den möjligheten och man måste prøve noget nyt.

Idag fick jag jackpott med AMAZING KIMBERLY, men jag har tidigare träffat Sara, och det var inte någon jackpott... :mellow:

Bilderna är av henne. Dock missade jag att läpparna är opererade, so... - no kissing, (fick jag reda på när jag kom dit.)

Hade bokat en timme, men när jag kom dit fick jag besked på att jag endast kunde få 30 min. :wacko:

Nu kom vi till tilläggen. Då kyss var uteslutet, valde jag Super french för 200 (är inte mycket för golden shower, och även om dominans kan vara fräckt, kände jag inte att detta var pigan till det).

Hurtig bruser, och så.... får jag reda på att jag ej betalt för pussy licking, so no go på det. :o Var ute igen efter 20min.

Summa summarum: Oengagerad, okända tillägg, kommer ej igen.. 

Håller mig i fortsättningen på säker mark. Är de ej tillgängliga, får jag ta ett koldt brusebad... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Tak for anmeldelsen! Har selv sms'et med hende, hvor jeg spurgte ind til tidspunkt for at mødes etc. Her var hendes svar meget kortfattede og jeg trak allerede følehornene til mig der. Det har du så bekræftet, var det rigtige at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 22 timer siden:

Foretrækker att hålla mig till mina favoriter, men ibland finns inte den möjligheten och man måste prøve noget nyt.

Idag fick jag jackpott med AMAZING KIMBERLY, men jag har tidigare träffat Sara, och det var inte någon jackpott... :mellow:

Bilderna är av henne. Dock missade jag att läpparna är opererade, so... - no kissing, (fick jag reda på när jag kom dit.)

Hade bokat en timme, men när jag kom dit fick jag besked på att jag endast kunde få 30 min. :wacko:

Nu kom vi till tilläggen. Då kyss var uteslutet, valde jag Super french för 200 (är inte mycket för golden shower, och även om dominans kan vara fräckt, kände jag inte att detta var pigan till det).

Hurtig bruser, och så.... får jag reda på att jag ej betalt för pussy licking, so no go på det. :o Var ute igen efter 20min.

Summa summarum: Oengagerad, okända tillägg, kommer ej igen.. 

Håller mig i fortsättningen på säker mark. Är de ej tillgängliga, får jag ta ett koldt brusebad... ;-)

 

Super kedelig oplevelse. Pussy licking som tillæg? Holy crap, det er godt nok langt ude!

Så meget desto bedre, at du har været heldig at fået fornøjelsen af at opleve Amazing Kimberly :wub: :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
XXXfootlover skrev, for 43 minutter siden:

Så meget desto bedre, at du har været heldig at fået fornøjelsen af at opleve Amazing Kimberly :wub: :) 

Jo, nu i efterhand verkar det helt galet att jag inte besökte Kimberly direkt... :huh:

Men ibland har man otur när man tänker med fel huvud :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...