Hop til indhold

Mali og Nicha Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der har besøgt Mali eller Nicha? Eller dem begge to sammen.

Og ved i hvor i Fredericia de holder til?

Skrevet

Som du kan læse her er der meget forskellige oplevelser 

Skrevet

Tak for det. Det var noget blandet, så måske skal jeg afsted og danne mit eget indtryk. 

Skrevet
Mr1time skrev, for 19 timer siden:

Søg og du skal finde :-)

Elsker bare de der super egoistiske svar fra gamle medlemmer til nye medlemmer. Dejligt at se jeres "hjælpsomhed"  NOT !

Skrevet
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Elsker bare de der super egoistiske svar fra gamle medlemmer til nye medlemmer. Dejligt at se jeres "hjælpsomhed"  NOT !

Jeg svarer gerne på efterlysninger, hvis folk har svært ved at finde anmeldelser om forskellige piger, som måske skifter navne eller er svære at finde herinde. Men det mindste man kan prøve før man spørger, er at taste navnet på pigen ind i søgefelt. Hvis der så ikke er anmeldelser eller det er meget gamle anmeldelser, så er sådan en efterlysning fin nok, og jeg fortæller gerne om oplevelser.

så det var ikke for at være nedladende, men en oplysning om at man kan finde meget selv i søgefunktionen.

jeg har faktisk selv tid idag ved Mali, som jeg skal prøve første gang. Der er ingen positive anmeldelser af hende, så spændende om det er penge ud af vinduet, eller det bliver en god oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.