Hop til indhold
Guest HD50

Mali og Nicha Fredericia

Recommended Posts

Guest HD50

Er der nogle der har besøgt Mali eller Nicha? Eller dem begge to sammen.

Og ved i hvor i Fredericia de holder til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HD50

Tak for det. Det var noget blandet, så måske skal jeg afsted og danne mit eget indtryk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 19 timer siden:

Søg og du skal finde :-)

 

Elsker bare de der super egoistiske svar fra gamle medlemmer til nye medlemmer. Dejligt at se jeres "hjælpsomhed"  NOT !

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Elsker bare de der super egoistiske svar fra gamle medlemmer til nye medlemmer. Dejligt at se jeres "hjælpsomhed"  NOT !

Jeg svarer gerne på efterlysninger, hvis folk har svært ved at finde anmeldelser om forskellige piger, som måske skifter navne eller er svære at finde herinde. Men det mindste man kan prøve før man spørger, er at taste navnet på pigen ind i søgefelt. Hvis der så ikke er anmeldelser eller det er meget gamle anmeldelser, så er sådan en efterlysning fin nok, og jeg fortæller gerne om oplevelser.

så det var ikke for at være nedladende, men en oplysning om at man kan finde meget selv i søgefunktionen.

jeg har faktisk selv tid idag ved Mali, som jeg skal prøve første gang. Der er ingen positive anmeldelser af hende, så spændende om det er penge ud af vinduet, eller det bliver en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...