Hop til indhold
Guest jagere

FKK Dolce Vita Düsseldorf

Recommended Posts

Guest jagere

Här är en kort recension av Dolce Vita i Düsseldorf.

Jag var där i cirka 6 timmar från 12-18. Tyckte det var ett soft ställe att hänga runt på då det var fint väder. Trädgården och möblemanget med pool, bastu, soffor och solstolar var ett trevligt inslag. Jag var bara inne i baren för att hämta kaffe, cola, mat etc. resterande av tiden var jag utomhus sittandes i en soffa och bara tog det lugnt. Jag kände det var lite väl trångt inomhus för att kunna hänga där länge om det varit dåligt väder.

Damerna på stället var under medel, jämfört med Artemis. Jag var där ganska tidigt på en vardag så det kanske ordnar upp sig på kvällar/helger. När jag kom vid 12-tiden var det 4-5 stycken där och när jag lämnade vid 18-tiden var det cirka 10 stycken. Jag såg 1 riktigt fin tidigt men tror hon var upptagen med stammisar hela dagen. Det var lite blandad klädsel på damerna, de flesta hade trosor/behå men senare hade de även vanlig klädsel, tajt sittande klänningar. Och så klart hade alla högklackat. Det var inte alls som på Artemis där damerna hela tiden går fram och frågar en om man vill följa med till ett rum utan de flesta höll sig på avstånd, vinkade lite lätt etc. men några var givetvis mer rätt fram när man passerade dem. Några kom givetvis förbi men de frågade om de fick slå sig ner bredvid först. De flesta hängde inomhus och var bara ute för att röka. Jag som satt ute hela tiden hade givetvis önskat de rörde på sig lite mer för att kunna spana på dem lite mer och för att känna den rätta fkk-känslan.

Jag har lite blandade känslor med fkk-ställen. Servicen kan vara suverän men ibland blir den lite väl mekanisk. Gå in i rummet, klä av dig, ligg ner, lite bj, lite blandade ställningar och nästan ingen känsla. Samt att de försöker få en att komma så fort som möjligt och beställer man längre tid är det många som försöker fuska med tiden. Det har kanske även att göra med mig då jag kan vara lite för försiktig eller för respektfull. Jag ser tyvärr heller inget nöje i att ge njutning tillbaka så som jag gör i det så kallade riktiga livet.

Så inga recensioner av damerna då det är lite som att köpa grisen i säcken på fkk, man vet aldrig vem som jobbar eller vilken service de tänker ge. Jag är dock hellre med en dam som är mindre attraktiv och får en att gå igång än en dam som kör det mekaniska tillvägagångssättet. En dam fick mig dock att gå igång, en spanska med gudabenådad kropp, trevlig och gav riktigt bra service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...