Hop til indhold
Sexeren

Fida i Assens

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/215366

Så er linket husket..

Besøgte stedet her onsdag..

Blev mødt af en smilende Kvinde, som straks begyndte at tage på gylpen..

Straks sagde hun hvor mange penge har du, på engelsk.

Når en mørk pige begynder på det, bakker jeg ud.. har prøvet det før, de er kun int. i pengene, ikke hvad der skal ydes.

Fandt min lille pung frem med 150 kr.  det var heldigvis ikke nok, så ud af døren igen..

Fake billeder

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, smart træk!

Mon det er et sted hvor man kan få billige enkeltydelser, eller bør man holde dig væk.

Var hun flot eller hvordan ville du beskrive hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var meget flot... smilende.

Tja enkeltydelser, måske, hvis der ikke er ret mange penge med..

En spiller kan jo ikke koste ret meget...  så ja enkeltdelser..

Ville ikke tage flere penge med ind, end man vil bruge dem, fordel dem i diverse lommer..

Hun virkede meget int. i at se pengene, næsten flå dem ud af min hånd..

Den type har jeg ikke brug for..

Modtaget pengene, ydelsen tja ikke særlig god, er min erfaring.

Havde hun spurgt ind til, hvad jeg ønskede eller havde brug for, kunne hun oplyse prisen..

Så havde vi måske fundet ud af noget...

Griskhed, så er det ikke mig!!!!

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du havde spurgt hvad du kunne få for de 150 kr var du måske sluppet med en BILLIG lang næse. Hellere det end at bruge 700 kr på en MEGET lang og DYR næse.

Det er jo bare sjovt nok med den slags piger. Havde du frembragt en plovmand havde du måske fået en god oplevelse i måske en halv time. Desværre er chancen der også for at du bare var blevet snydt. 
Det er næsten umuligt at være 100 % sikker når man på forhånd prøver at spotte den gode oplevelse og satse på dem. Og sjovt nok - i det område er det vist næsten ikke nogen konkurrence, så leverede de en ordentlig service var der måske en god chance for at lave en god forretning. Der er trods alt et godt stykke til Middelfart, Odense og Svendborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, den 25/8/2017 at 09:37:

Hvis du havde spurgt hvad du kunne få for de 150 kr var du måske sluppet med en BILLIG lang næse. Hellere det end at bruge 700 kr på en MEGET lang og DYR næse.

Det er jo bare sjovt nok med den slags piger. Havde du frembragt en plovmand havde du måske fået en god oplevelse i måske en halv time. Desværre er chancen der også for at du bare var blevet snydt. 
Det er næsten umuligt at være 100 % sikker når man på forhånd prøver at spotte den gode oplevelse og satse på dem. Og sjovt nok - i det område er det vist næsten ikke nogen konkurrence, så leverede de en ordentlig service var der måske en god chance for at lave en god forretning. Der er trods alt et godt stykke til Middelfart, Odense og Svendborg.

Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser fra dig fra nogen af dem der holder til ved Assens?? Hvordan kan du så sige de ikke levere en ordentlig service?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 12 timer siden:

Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser fra dig fra nogen af dem der holder til ved Assens?? Hvordan kan du så sige de ikke levere en ordentlig service?

Vi der har været i gamet i mange år, har næse og erfaring for, hvornår service og penge nogen Lunde følges ad... 

sexeren 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 15 timer siden:

Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser fra dig fra nogen af dem der holder til ved Assens?? Hvordan kan du så sige de ikke levere en ordentlig service?

Kære Fynfyr86.
Hvor er jeg beæret over at du gang på gang gider læse og kommentere mine indslag. :-) Ville dog sætte pris på om du gjorde dig den ulejlighed rent faktisk også at forstå hvad det er jeg skriver. Meget gerne inden du kommenterer det og så lige har det "in mente". Men da du så ikke har haft tålmodighed til at forstå det inden du skyndte dig at kommentere mit indlæg skal jeg pensle det ud for dig.

22 cm and thick skrev, den 25/8/2017 at 09:37:

så leverede de en ordentlig service var der måske en god chance for at lave en god forretning

Med "de" mener jeg dem i denne tråd nævnte adresse. Der har været yderligere en anmeldelse af en pige på denne adresse, og den var mildt sagt heller ikke positiv. Kan selvfølgelig på ingen måde vide om anmeldelserne er troværdige, men har absolut ingen grund til at tro de ikke er.

22 cm and thick skrev, den 25/8/2017 at 09:37:

i det område er det vist næsten ikke nogen konkurrence

Og ja, jeg ved godt at du har din egen bordelvirksomhed i det område, men her er det igen du skulle have læst og forstået hvad jeg skrev. Med "næsten" ingen konkurrence mener jeg at der ikke er adskillige piger der udbyder sex for betaling. Mig bekendt (ud fra diverse sider med sex-annoncer) er der kun det i denne tråd nævnte sted samt dit og din kones bordel. At du ved hver given anledning forsvarer og reklamerer for jeres lille forretning er da ok med mig, men er nu ikke helt sikker på at det i flg. eroguides retningslinier er lovligt at anbefale, reklame eller på anden måde fremme sin egen forretning.
Ser som altid frem til at høre fra dig igen så vi kan fortsætte vores hyggelige lille combat. Forvent dog bare ikke at jeg svarer før en gang i aften da vejret ser ud til at blive fænomenalt i dag, så regner med at skulle tilbringe dagen ude.

Håber Fynfyr86 og alle I andre må have en rigtig dejlig søndag. Hvad enten i bruger den i kirken, hos en glædespige, uden for i det dejlige vejr eller med noget helt andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...