Elvis 0 Skrevet 23. August, 2017 Jeg ligger her med en ordentlig sjover på, er der nogle der kan anbefale et sted? Skriv evt. Pris og hvor længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 25. August, 2017 Elvis skrev, den 23/8/2017 at 18:25: Jeg ligger her med en ordentlig sjover på, er der nogle der kan anbefale et sted? Skriv evt. Pris og hvor længe Hun er der også nu, men er super populær så er svært at fange hende. Men hold øje med hende, for det bliver ikke bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TOFU 2 Skrevet 25. August, 2017 Kan se at der på annonceligt er dukket noget op i Agerbæk i helt nye lokaler, hvor de tilbyder bl.a. b2b fra på mandag.... Som der står mange steder så kunne vi godt bruge et sted her vestpå hvor der er kvalitet over hele linien, men det kan jo både være fugl eller fisk i Agerbæk men prøves skal det jo på et tidspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 31. August, 2017 Jeg skal til Agerbæk i morgen. Melder lige tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg