Hop til indhold
tobias553

tag selv bord

Recommended Posts

jeg har undret mig over hvorfor der så få etniske kvinder i branchen, syntes det så ærligt at de med deres brune hud og flotte kroppe ikke kan være med her henne.

hvor imod deres brødre fætre osv, må tage og vælge blandt vore flotte danske kvinder. det er en ting jeg syntes som er unfair. hvad syntes i?

det gør ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Ja hvorfor mon!!!!! Ved du hvad koranen skriver om mænds syn på kvinder og især deres egne?

Jeg skulle ikke nyde noget.

jeg er sådan set ligeglad med hvad de tror på og lign. syntes bare det var unfair. og hvad mener du med jeg skulle ikke nyde noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobias553 skrev, for 2 minutter siden:

jeg er sådan set ligeglad med hvad de tror på og lign. syntes bare det var unfair.

Ja, du har ret!

Det er SÅ mega tarveligt, at der er så få kvinder med anden etnisk baggrund der er prostitueret, når nu DU så gerne vil have sex med dem. :D - Det ville da i virkeligheden være det mindste, de kunne gøre! Særligt når deres brødre, børn, fædre og fætre bare vælter sig i smukke, danske kvinde, så kunne de godt give lidt tilbage på den måde. :rolleyes:

Du kan ikke selv se, hvor langt ude en tankegang det er? 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobias553 skrev, 1 time siden:

jeg har undret mig over hvorfor der så få etniske kvinder i branchen, syntes det så ærligt at de med deres brune hud og flotte kroppe ikke kan være med her henne.

hvor imod deres brødre fætre osv, må tage og vælge blandt vore flotte danske kvinder. det er en ting jeg syntes som er unfair. hvad syntes i?

det gør ondt.

Du mener nok at ærgerligt og ikke ærligt.

Tror nok godt at du møde en 3.-4. generations tyrkerinde i branchen, de reklamere måske ikke med det. De findes i Tyskland, så mon ikke også de er herhjemme. 

Der findes piger fra Bulgarien, de ligner også i den retning. Ellers er der sikkert også russiske piger fra kaukasus området. Der er sigøjnere blandt mange af rumænerne og ungarerne.

Arabere er nok mere vanskligt at finde.

 

Redigeret af Visti-Vistisen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Ja, du har ret!

Det er SÅ mega tarveligt, at der er så få kvinder med anden etnisk baggrund der er prostitueret, når nu DU så gerne vil have sex med dem. :D - Det ville da i virkeligheden være det mindste, de kunne gøre! Særligt når deres brødre, børn, fædre og fætre bare vælter sig i smukke, danske kvinde, så kunne de godt give lidt tilbage på den måde. :rolleyes:

Du kan ikke selv se, hvor langt ude en tankegang det er? 

forstår ikke helt nu :) altså det var bare noget jeg ville sige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...