Hop til indhold

Egne billeder 'misbrugt'

Featured Replies

Skrevet

Mig og min GP. Var sammen igår (læs ældre tråd - forelsket i GP.') jeps på en date ;-) 

- hvor hun fandt min iPad frem og kiggede lidt på Twitter osv. Hvor hun hun fandt adskillige billeder af mig.. hvor jeg så fandt ud af at mange af mine private billeder er blevet misbrugt rundt på nettet ad mange forskellige personer..

så pas nu for pokker på jeres egne billeder - det er simpelthen det væreste som kan ske at man ser sig selv rundt ude på nettet nøgen og man ikke selv har kontrol over det længere.... :(

Skrevet
Thegoodguy skrev, for 8 minutter siden:

Mig og min GP. Var sammen igår (læs ældre tråd - forelsket i GP.') jeps på en date ;-) 

- hvor hun fandt min iPad frem og kiggede lidt på Twitter osv. Hvor hun hun fandt adskillige billeder af mig.. hvor jeg så fandt ud af at mange af mine private billeder er blevet misbrugt rundt på nettet ad mange forskellige personer..

så pas nu for pokker på jeres egne billeder - det er simpelthen det væreste som kan ske at man ser sig selv rundt ude på nettet nøgen og man ikke selv har kontrol over det længere.... :(

Skønt med en date :) og ja - identitets tyveri er desværre et problem, der vokser hver dag.. Det er ikke kun "kendte" personer, der får private billeder stjålet og brugt til fake profiler på diverse netværk.. det er også os ganske almindelige mennesker.. og der er ikke så meget vi kan gøre udover at beskytte os mod andres adgang til dem - men sådan er det nu engang med nettet - er det først derude, er det ikke længere en helt privat ting..

Skrevet

Og nøgenbillederne... tjah, de hører nok kun til i privaten og IKKE på nettet :P man kan jo sørge for at billeder ikke viser ens ansigt eller andre særegne karakteristika (tusser etc) ...

Skrevet

Læg kun de billeder på nettet, som du ønsker hele verden skal se og bruge. Alle andre billeder bør holdes hjemme i fotoalbummet gemt i en papkasse i kælderen.

Skrevet

Altså, hvis du selv har lagt dem på nettet, i form af en cloud service eller andet man nu syntes er smart (det er det ikke så længe det ikke er lokalt og ikke har tilgang til nettet) . Så er der intet nyt under solen der..... Ris til egen mås

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.