Hop til indhold
TYR1975

Mørke piger

Recommended Posts

Hej.

Nogle der kan anbefale en dejlig flot mørk pige. Syntes ikke det rigtig er noget på Anonce light.

Eller en amatørpige til et bj

Skal til Fyn tor-fredag. 

På forhånd tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej TYR1975

 

Hvis du med "dejlig flot mørk pige" tænker på en afrikansk skønhed, så kan jeg klart anbefale Sassy https://annoncelight.dk/showad/228148 Hun er i særklassen, vanvittig smuk og vildt lækker med hammer dejlige former. Jeg besøgte hende for en lille måned siden, hvor jeg gav 850 for 30min. og det fortrød jeg slet ikke! Hun er vildt sød, meget imødekommende og virker til at kunne lide sex! 

Jeg overvejer ihvertfald selv at aflægge hende et besøg igen..

Redigeret af MrGentleman14

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 16 timer siden:

Hun ser sgu dejlig ud. :-) Taler hun dansk?

Det er hun sgu dæleme også. Altså jeg er 29 år og hvis du spørger mig, så er hun endnu mere dejlig og flottere i virkeligheden end på hendes billeder.

Hun taler faktisk dansk ja :) Med en del accent, men hun er slet ikke svær at forstå. Og hun forstår også rimelig godt dansk, hvis bare man ikke taler for hurtig. Du kan sagtens sende sms på dansk og booke tid. Det gjorde jeg i hvertfald dengang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt ikke du vil fortryde hende ;) Hun har iøvrigt også kun fået rigtig gode anmeldelser tidligere herinde på eroguide, søg på "Sassy Fyn" :)

Nej jeg kan desværre ikke huske hvilke ydelser hun specifikt yder og hvad priserne er på dem, men det tænker jeg at man bare kan skrive og spørge hende om - Jeg bestilte bare 30 min. for 850 kr. dengang og det hele var med gummi - handjob var dog uden gummi og hun kan godt lide når man kommer ud over hendes krop (bryster eller mave) :) Da jeg ankom, var hun iført ret frækt lingeri og hun sagde at jeg bare skulle lægge pengene på en kommode i værelset og så gik vi ellers bare igang. Om du kan få superfransk, ved jeg derfor ikke - men hun virker til at være en som passer på sig selv hygiejnemæssigt og hun er derfor også ren og velduftende når du ankommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha... Hun er skrevet på min "offerliste". Håber ikke hun forsvinder fra byen inden jeg når at besøge hende. Synes mange af dem jeg gerne har ville besøge det sidste stykke tid er nået at smutte inden jeg har haft muligheden for at besøger dem. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Uha... Hun er skrevet på min "offerliste". Håber ikke hun forsvinder fra byen inden jeg når at besøge hende. Synes mange af dem jeg gerne har ville besøge det sidste stykke tid er nået at smutte inden jeg har haft muligheden for at besøger dem. :-( 

Haha....Du må lidt længere frem i skoene 22, så ikk' de når at smutte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 timer siden:

Haha....Du må lidt længere frem i skoene 22, så ikk' de når at smutte :D

Ja det bliver jeg nød til. Men - det positive er da at jeg så sparer de penge og kan gemme dem til en dag hvor jeg er så langt fremme i skoene at de virkelig begynder at klemme. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...