Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også tjekket op på det. Hun har ikke haft andre butikker.... 

og luder har hun vist heller ikke været.... 

der er vist kun en luder tilbage Thomas... er det for svært og være ærlig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HP. skrev, for 14 timer siden:

Jeg har også tjekket op på det. Hun har ikke haft andre butikker.... 

og luder har hun vist heller ikke været.... 

der er vist kun en luder tilbage Thomas... er det for svært og være ærlig ... 

???

tak HP ... 

altid dejligt med et input fra en helt ny bruger .....

"der er vist kun en luder tilbage Thomas... er det for svært og være ærlig ... "

den her sætning forstår jeg ikke ... kan du lige uddybe hvad du mener Mimi, undskyld HP  ;) 

så du har tjekket op på det ...hvad vil det sige ? hvordan har du tjekket op på det ?   :) 

 

 

 

 

nej... nej da du har da helt ret ... Mimi har da aldrig arbejdet i en bar... eller den slags, hun er en go´ go´ pige  :) 555 (ironi kan forkomme )

 

ked af at skulle røbe det for dig, men har man et lille kendskab til thaikultur så vil du vil du kunne spotte en med baggrund i bar/freelance miljøet og det gælder også Mimi .... ! -

og hvis man har bevæget sig bare en lille smule i det her miljø så tager det ikke lang tid at spotte dem, det gælder også uden en dybere baggrund i thailand  og den kære Mimi er ingen undtagelse... sorry ...

jeg har ikke engang tal på hvor mange piger/kvinder jeg har kneppet i thailand som havde "gode jobs" somkontor-klinik assistenter - sygeplejesker - butikassistenter osv  ved siden af ... men det er klart når man tjener 8 til 12.000 bath om måneden, at de så freelancer for 1000 eller 1500 bath for en gang sex ... det er der såmænd også en del danske piger der gør for 2000 kr.

og det er alle sammen kvinder som du aldrig ville tro det om, når man ser dem i deres respektive dag job, hvis man er en almindelig dansker, som ikke har gået over til "the dark side" .

 

så i det tilfælde af, at du ikke er Mimi selv eller hendes mand.... hehe... vil jeg bare sige det kræver sgu ikk mange minutter med den kære Mimi for at bedømme den her ...  

ved godt at jeg nu får ørene i maskinen ... men så kom med det ;) 

 

ps. 

tror ikke jeg har sagt at Mimi ejede den anden massage butik tidligere .... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Thomas 123, du er en kyniker, men baseret på tidligere erfaring, er jeg desværre bange for at du har ret.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Thomas 123, du er en kyniker, men baseret på tidligere erfaring, er jeg desværre bange for at du har ret.

Helt ærligt, så lyder det som om Mimi tager jer ved næsen. Køber i virkelig 10-turskort med det håb at der skulle være mere at hente? VIP  kunder i kælderen? Hvad koster så det? Jeg tror desværre i er naive

vh. Piraten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Decemberguy skrev, for 1 time siden:

Jeg tror, det er 3000 kr for et 10-turs kort!? 

Venter stadigvæk på at høre, at der er een der er gået hele vejen med Mimi.

Ja ok, det er jo ikke så dyrt som jeg frygtede,men jeg synes nu stadig at hun holder jer som gidsler. Spørgsmålet er vel om i vil være skuffet hvis der” kun” er massage inkluderet:)?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decemberguy skrev, den ‎06‎-‎05‎-‎2018 at 18:38:

Jeg tror, det er 3000 kr for et 10-turs kort!? 

Det er det, men man får jo så tre ekstra ture i rabat, så reelt er det 13 ture for 3000,- (ca 231,- pr. gang). Kortet giver så VIP-status, hvilket giver adgang til kælderen. 

Kommer man så i kælderen med en af pigerne så kommer der lige 500,- oveni for et HJ, og så er det jo ikke så billigt igen, dog slipper man for køreturen til Århus, Randers eller Vejle hvis man er fra Silkeborgområdet ... er man ikke det så er det jo en dyr fornøjelse hvis man både skal have transport og så betale over normalen for et HJ ... 

Nu er der mange der er nysgerrige efter om der er mere at komme efter hos Mimi end bare massage - jeg tvivler - men jeg vil da hellere vide om der er mere at hente end et HJ hos Nana ... jeg har endnu ikke villet spørge hende, men hun er fandeme en flot pige ... 
Er der nogen der har fået mere hos hende end HJ så vil jeg meget gerne høre om det, og gerne i en privatbesked hvis det er at foretrække :-)

Hvor mange piger er der egentlig på stedet? Mimi selv er der af og til, så er der Nana, hende med de (efter min mening) lidt for store silikonepatter og så er der en som virker lidt kedelig og trist (hun har vist et stort ar på den ene arm, hvis det hjælper nogle med genkendelsen) ... er der andre der masserer på stedet?

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 41 minutter siden:

Er det noget du har belæg for at skrive eller er det blot indicier? 

du er jo også en garvet bruger ....syntes du ikke virker bare lidt mærkligt, når det eneste en bruger kommentere på er den samme ....?

men det er nok bare mig..... 

men vi har da set det flere gange ... blandt andet i en tråd fra randers som jeg husker meget fint hvor to brugere optrådte som kunder ..

men længere nede i samme tråd lige pludselig trådte frem fra skyggen med trusler om både det og andet ... og det vidste sig at de var pigerne fra thaimassage stedet som de selv anmeldte ....

 

men hvis det ikke er rigtigt så har I alle sammen min uforbeholdne undskyldning.....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 5 timer siden:

du er jo også en garvet bruger ....syntes du ikke virker bare lidt mærkligt, når det eneste en bruger kommentere på er den samme ....?

men det er nok bare mig..... 

men vi har da set det flere gange ... blandt andet i en tråd fra randers som jeg husker meget fint hvor to brugere optrådte som kunder ..

men længere nede i samme tråd lige pludselig trådte frem fra skyggen med trusler om både det og andet ... og det vidste sig at de var pigerne fra thaimassage stedet som de selv anmeldte ....

 

men hvis det ikke er rigtigt så har I alle sammen min uforbeholdne undskyldning.....

 

 

 

Jo, men jeg tror stadig ikke at det er Mimi selv - så godt skriver Mimi slet ikke på dansk. Bare kig på butikkens facebookside … jeg kunne nærmere forestille mig at det er en kunde der måske forsøger at lefle lidt for Mimi ved at give stedet god reklame.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 14 timer siden:

Har du lyst til at uddybe? 

Jeps her er link til anmeldelse  smiler stadigvæk over min egen naivitet.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den ‎13‎-‎08‎-‎2018 at 19:12:

Jylland og mimi er samme person

 

Nu tager du fejl, jeg er ikke Mimi. Men jeg er meget glad ved at komme til massage der. Har altid fået god behandling.

Jeg har kun fået massage i Silkeborg, og de andre steder, har jeg aldring fået noget ekstra, så i denne sammenhæng er de ikke så interessante.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...