Hop til indhold

Recommended Posts

Tømreren1 skrev, den 19/2/2018 at 21:18:

Mimi giver også massage, men som jeg forstod det var det til VIP kunder, det vil sige til dem som har købt 10 turskort... 

var der søndag og fik masssge af Nana, sød pige, ok massage og Hj... 

Har du købt et ti turs kort? 

Hvor fik du hj henne? For ovenpå er da der kun forhæng imellem briksene? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, 1 time siden:

Har du købt et ti turs kort? 

Hvor fik du hj henne? For ovenpå er da der kun forhæng imellem briksene? 

Det første hj, fik jeg ovenpå, det var egentlig OK. Men efter jeg har købt 10 turs kort, er det foregået i et lukket rum i kælderen, det er super.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny pige med store bryster er måske hende jeg fik blid rygmassage + hj. Hun hedder Laila. Havde kun 600kr med så derfor kun massage til ryg. Var ikke dyb massage som jeg kan li det. 

Spurgte til b2b måske næste gang.  Svare hun ja til,  men vil ikke oplyse prisen, da jeg herinde er blevet stemplet som løgner af et andet medlem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decemberguy skrev, for 1 time siden:

Kære venner, 

Er der nogle af jer, der har fået massage af Mimi? Måske efter køb af 10 turs kort? 

Pft.

Man kan godt få massage af Mimi, men hun siger hun kun masserer. Jeg har ikke prøvet at se om hun kan overtales til mere ... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decemberguy skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar. Der er nok ikke mere at komme efter? 

Jeg tror i hvert fald ikke du skal sætte næsen op efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 15 timer siden:

Man kan godt få massage af Mimi, men hun siger hun kun masserer. Jeg har ikke prøvet at se om hun kan overtales til mere ... 
 

jeg fik et helt godt blow job af hende sidste år ....halv slug og et stort smil dryppende ud af munden ... men tog ikke imod da hun ville gi et kys :) 555 

det var såmænd hende selv ... så det er nok lidt på dagen og måneden der gør om hvad der kan lade sig gøre

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 37 minutter siden:

jeg fik et helt godt blow job af hende sidste år ....halv slug og et stort smil dryppende ud af munden ... men tog ikke imod da hun ville gi et kys :) 555 

det var såmænd hende selv ... så det er nok lidt på dagen og måneden der gør om hvad der kan lade sig gøre

Nu er sidste år jo et vidt begreb ... hvornår var det ca? 

Som jeg har kunnet forstå det så har hun fået en del nye piger her på det sidste så det er jo muligt hun selv er stoppet derefter, men jeg hører da gerne hvis andre har fået noget udover massage hos hende indenfor de sidste par måneder ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 53 minutter siden:

Nu er sidste år jo et vidt begreb ... hvornår var det ca? 

Som jeg har kunnet forstå det så har hun fået en del nye piger her på det sidste så det er jo muligt hun selv er stoppet derefter, men jeg hører da gerne hvis andre har fået noget udover massage hos hende indenfor de sidste par måneder ... 

ja... du har ret ... sidste år er et vidt begreb ... hele 12 måneder at gøre med ;) 

jeg har ikke været hos hende i den nye butik ...  men som du sikkert ved ... hvis du er lidt kendt i thaikredse,

så er Mimi en meget travl dame med mange jern i ilden .....tøj , arrangere fester, osv.  så hun er lidt rundt omkring ... 

det kan da også være at du ikke kan få .... og andre kan !!! :) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decemberguy skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke at det er svært at ‘træde tilbage’... tænker at det er relativ let tjente penge. 

 

thomas 123 skrev, 1 time siden:

ja... du har ret ... sidste år er et vidt begreb ... hele 12 måneder at gøre med ;) 

jeg har ikke været hos hende i den nye butik ...  men som du sikkert ved ... hvis du er lidt kendt i thaikredse,

så er Mimi en meget travl dame med mange jern i ilden .....tøj , arrangere fester, osv.  så hun er lidt rundt omkring ... 

det kan da også være at du ikke kan få .... og andre kan !!! :) 555


Det er trods alt lettere hvis man kan få andre til det 'beskidte' arbejde og så selv bare kan styre slaget. 

Jeg er fint bekendt med at Mimi har mange jern i ilden, og netop har åbnet ny butik for ikke så længe siden. Derfor tænker jeg også at hun måske har rigeligt at gøre med at passe alle hendes foretagender, og som alle ved så kan ting hurtigt ændre sig i thaimiljøet, hvorfor 'sidste år' er et ret vidt begreb og jeg netop søger nylige erfaringer med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 6/3/2018 at 15:22:

ja... du har ret ... sidste år er et vidt begreb ... hele 12 måneder at gøre med ;) 

jeg har ikke været hos hende i den nye butik ...  men som du sikkert ved ... hvis du er lidt kendt i thaikredse,

så er Mimi en meget travl dame med mange jern i ilden .....tøj , arrangere fester, osv.  så hun er lidt rundt omkring ... 

det kan da også være at du ikke kan få .... og andre kan !!! :) 555

Jeg er VIP kunde ( 10 turs kort), jeg var nede og få masssage i går af Mimi i kælderen, efter at have læst dit indlæg spurgte jeg efter bj. Men hun sagde at det ikke var muligt, og at det har aldrig været muligt. Jeg sagde at det havde jeg ellers læst, det blev hun meget sur over, for det er der aldrig nogen der har fået, siger hun.

Så spurte jeg om hun har givet massage andre steder før, men det har hun ikke, siger hun. Du skriver jo; jeg har ikke været  den nye butik. Så du må forveksle Mimi med en anden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jylland skrev, for 3 timer siden:

Jeg er VIP kunde ( 10 turs kort), jeg var nede og få masssage i går af Mimi i kælderen, efter at have læst dit indlæg spurgte jeg efter bj. Men hun sagde at det ikke var muligt, og at det har aldrig været muligt. Jeg sagde at det havde jeg ellers læst, det blev hun meget sur over, for det er der aldrig nogen der har fået, siger hun.

Så spurte jeg om hun har givet massage andre steder før, men det har hun ikke, siger hun. Du skriver jo; jeg har ikke været  den nye butik. Så du må forveksle Mimi med en anden. 

 

nej det tror jeg nu ikke jeg gør... ;) 

men syntes måske det er lidt dårlig stil af dig ... men det må du jo om, men med den fremgangs måde skal du nok ikke forvente det helt store !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 10 timer siden:

nej det tror jeg nu ikke jeg gør... ;) 

men syntes måske det er lidt dårlig stil af dig ... men det må du jo om, men med den fremgangs måde skal du nok ikke forvente det helt store !!!

 

Hun har ikke givet massage andre steder, kun i sin nye butik, derfor må du tage fejl, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jylland skrev, Lige nu:

Hun har ikke givet massage andre steder, kun i sin nye butik, derfor må du tage fejl, desværre.

så siger vi det ....men jeg tager ikke fejl ....

og hvis en thailuder som Mimi siger noget så er det selvfølglig rigtigt....  hvordan kan det være anderledes ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den ‎08‎-‎03‎-‎2018 at 08:40:

så siger vi det ....men jeg tager ikke fejl ....

og hvis en thailuder som Mimi siger noget så er det selvfølglig rigtigt....  hvordan kan det være anderledes ;) 

Du siger, at det ikke var i hendes nye butik, hvor var det så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 8/3/2018 at 08:40:

så siger vi det ....men jeg tager ikke fejl ....

og hvis en thailuder som Mimi siger noget så er det selvfølglig rigtigt....  hvordan kan det være anderledes ;) 

Mimi har da ikke haft en anden massage butik?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...