Hop til indhold
Rescue51

Gangbang ved Vejle i morgen d. 23. august fra kl. 10-13 med ultrasmukke Caroline på 21 år

Recommended Posts

Kære brødre :P
 
 
Gangbang ved Vejle den 23. august fra 10 - 13
 
Til de hurtige, så har jeg et lille tilbud, som indtil nu kun har været annonceret privat - men, på grund af nogle afbud her til aften så søger Caroline på 21 år  2-3 fyre mere til hendes gb i morgen. så hvis du er interesseret så læg en PM til mig for mere info.. 
 
Hvis du er til en gudesmuk og velskabt og petit dansk pige, som er med på den værste, og elsker at blive brugt af en masse dejlige fyre i  nogle timer, så tag med til hendes gangbang. Dem, der kender Caroline, og har været med til hendes GB før, ved præcis hvad jeg snakker om. 
 
CAROLINE: jeg er ret vild med sex, og er til nærmest alt indenfor det blide, incl. anal, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg absolut finder sex frækkest uden kondom, både ved alm. sex, analsex og oralsex, så det er også muligt til mit Gangbang.
 
DATA: 163 cm og vejer 44 kg - har en lille fast B-skålsbarm og et ultrasmukt ansigt.
 
bh.
Rescue51 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her event skal I ikke gå glip af! Tøsen er utrolig smuk og fræk som bare pokker :wub: Jeg kan desværre ikke selv deltage pga. arbejde... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 3 timer siden:

kommer der noget i næste onsdag:)?

Nej, det bliver denne gang torsdag d. 31 august 

det bliver med en dejlig nougatfarvet pige med et smil og en krop, der siger spar to. Hun er ved at sætte sit præg på annoncen. Så den kommer op på AL i aften eller i morgen. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 2 timer siden:

Nej, det bliver denne gang torsdag d. 31 august 

det bliver med en dejlig nougatfarvet pige med et smil og en krop, der siger spar to. Hun er ved at sætte sit præg på annoncen. Så den kommer op på AL i aften eller i morgen. 

Bh.

Rescue 

Øv det var træls. så må jeg vente med tålmodighed til der kommer noget en onsdag igen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hun var en radmager krage med nasten ikke nogen bryster, skulle hun vare 21 som angivet. Jeg vi l tro hun er over 30. Det ligner lidt en pengemaskine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der stod i annoncen, at hun vejer 44 kg., så det giver ikke rigtig mening at beklage sig over, hun ikke har en g-skål, men øv at du ikke har haft et godt event :( 

Har ellers haft gode erfaringer med hende, og for et halvt siden lignede hun da en på 20..

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 2 timer siden:

Hun var en radmager krage med nasten ikke nogen bryster, skulle hun vare 21 som angivet. Jeg vi l tro hun er over 30. Det ligner lidt en pengemaskine.

Det var da noget af det dummeste jeg har hørt :wacko: " hun er en radmager krage " hvad fanden er det for noget at skrive og hvis du gjorde dig den ulejlighed at læse annoncen inden du tilmelder dig et event , ja så viste du at hun var en tynd pige og at hun skulle være over 30 år ??? det tror jeg sku du var den eneste der ville tro.

Jeg deltog også og hun var en smuk tynd " ung " kvinde , som var vildt sød og frisk + dem jeg snakkede med til dette event , syntes hun var helt fantastisk og ikke mindst vildt fræk.

Og som altid til deres gangbang , er der en god stemning med kaffe og en sludder + god og fræk sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg blev noget forundret over "storslems" indlæg - og tænkte at han måtte da være gået forkert - udover at han er uforskammet i sin beskrivelse af pigen, så er han også umådelig dårlig til at vurdere alder.

Der er absolut intet ved Caroline som indikerer at hun er en dag over de annoncerede 21 år - nu skriver "Bakkely" at hun var tynd - jeg vil hellere kalde hende slank og iøvrigt meget smuk, og nej hun har et ikke et par kæmpe silicone bryster, men der imod et par frække små bryster med strittende brystvorter.

Udover det var var hun sød og smilenede og i det hele taget i fantastisk humør, og flirtede med deltagerne fra start til slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenh skrev, for 1 time siden:

I hvilket område arbejder hun ellers?

Hej Morten 

hun arbejder ikke i nogle andre områder. Hun er en dejlig amatørpige, der laver GB fordi hun synes det er sjovt og frækt og godt kan lide sex. Så hun turnerer ikke. 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 15 timer siden:

Hej Morten 

hun arbejder ikke i nogle andre områder. Hun er en dejlig amatørpige, der laver GB fordi hun synes det er sjovt og frækt og godt kan lide sex. Så hun turnerer ikke. 

Bh.

Rescue 

Øv hun lød ellers ikke helt værst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...