Guest White hunter Skrevet 22. August, 2017 (edited) Nogen der har været her og vil dele lidt ud af deres oplevelser https://annoncelight.dk/showad/209913 Syntes at hun ser lidt lækker ud white hunter Redigeret 22. August, 2017 af White hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 22. August, 2017 Du kan finde ud af en del ved at kigge denne tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 23. August, 2017 Sjov som "alle" skriver om hende - mig selv incl. - men meget sjældent der kommer nogen beretninger fra besøg hos hende. Hvis I ligger inde med lidt nyere erfaring ang. hende så del det gerne med os andre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 731 Skrevet 23. August, 2017 Jeg forsøgte at besøge hende i weekenden, men da jeg meldte min ankomst på det aftalte tidspunkt kom der ingen svar. Jeg ventede næsten en halv time uden at høre fra hende og forlod så stedet med uforrettet sag. Så det er svært at lave en anmeldelse af et besøg når man hun ikke svarer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 24. August, 2017 Det er fandeme træls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg