Hop til indhold

Recommended Posts

OK kære venner, nu er det på tide med lidt nyt fra østfronten. Jeg får desværre slet ikke skrevet ofte nok, men må så vælge at gøre det, når der har været noget ekstra godt på programmet. 

En tur til Letland gav mulighed for at finde denne attraktive kvinde Vanessa -  jeg fandt hende via det ikke så ofte omtalte link www.backpage.com, der byder på lidt af hvert fra hele verden.

Hun svarer hurtigt på engelsk, og vi fik hurtigt en længere og ganske fræk mail korrespondance igang. Jeg troede egentlig vi kunne mødes på mit hotel (hun lovede endda at væres stille som en mus, hvad jeg fandt ud af hun bestemt ikke var), men af forskellige årsager kunne det alligevel ikke lade sig gøre. Men nød lærer jo som bekendt en nøgen kvinde at spinde, så hun forslog at vi skulle arrangere et møde her og det viste sig at blive begyndelse på en af de frækkeste dates jeg har været på. 

Vi aftalte 3 timer til 300€ samt betaling for sauna €50 (og kom nu ikke med formaninger om sparepenge, valutakurser, prisniveauer) samt at jeg skulle tage noget vin, chokolade og frugt med til at forsøde vores lille date. Det begyndte egenlig med udsigten til fiasko, da saunaudlejeren havde glemt vores booking, men med lidt telefonkontakt og mange undskyldninger lovede hun at lukke os ind 45 minutter senere end aftalt (samt en flaske vin og nedsat pris for leje af saunaen) Det brugte vi så meget passende på en cafe lige ved siden af, og her fik vi jo så taget den indledende snak og flirt. Vanessa lider bestemt ikke af berøringsangst, og så vi fik da småkysset og pillet lidt mens vi fik et par glas på cafeen.

Endelig var sauna åben, og vi fik det helt for os selv. Sofa, spa, sauna, bad - you name it - og gik så med det samme igang med at få tøjet af hinanden. Og til de nysgerrige - ja, det er hende på billederne, de er nok lidt photo shoppede, men jeg gætter på at alderen på 35 passer meget god. Bryster hjulpet lidt på vej og helt glat mellem benene. Det var 100% GFE, og hun gik hurtigt igang med øko blow i verdensklasse. Ahhhh....og jeg er så heldig, at aftrækkeren ikke sidder løst, så hun fik lov til at give den hele armen inkl. deep. Hold da kæft det var godt, men alligevel rev jeg mig løs, og fik hende lagt godt til rette i sofaen og gav hende en slikketur så hun stønnede, rev mig i håret og pressede med hårdt ind mod sin lækre glatbarberede kusse. Hun smager godt, og var til sidst helt våd efter hun fik sin første orgasme. 

Nu havde vi jo god tid, så vi tog lidt vin og frugt og små sludrede om lidt af hvert. Det går meget nemt - hun har et godt hoved og er skarp på verden omkring os, har to teenagedøtre, har boet mange steder i verden, så der var bestemt noget at tale om. Men det kunne jo ikke blive ved med snak, så efter lidt tid fik jeg monteret et kondom, og jeg besteg skønheden. Ja d'herrer....hun er enten verdens bedste skuespiller, eller også er hun bare absolut vild med sex. For pokker hvor hun var med på legen, jeg afprøvede alle stød og positioner, hurtigt, langsomt, vekslende rytme og alt blev modtaget med glæde, støn og sved. Og så var vi ikke nået ud til saunaen endnu :-) Jeg holdt igen på udløsningen, og vi tog en pause, så vi kunne sidde lidt i saunaen. Som den udsøgte gentleman jeg nu er, tilbød jeg hende en omgang massagei saunaen, hvad hun med fornøjelse tog imod. Det er lidt svært at være 100% professionel når man masserer en gennembollet nøgen skønhed i en sauna, så mine fingre røg jo ud og ind, der hvor der nu var plads til det :-), men hun var med på legen, og fik da også afspændt en muskel eller to.

Efter sauna i poolen hvor jeg fokuserede massagen til eet sted...gæt selv....med to finge inde ved hendes g-punkt og tommelfingeren på hende klitoris kom hende næste orgasme som en tsunami i poolen. Efter det måtte hun lige have en pause, da hun rystede så voldsomt og længe....nu var det jo i poolen, så jeg ved ærlig talt ikke om det var en sprøjte orgasme, og vi målte ikke vandstanden da vi endelig gik op. 

Men tilbage på sofaen med et friskt kondom på, lagde jeg hende om på maven og borede hende bagfra - I ved nok, hun ligger på maven med samlede ben. Det er en af mine absolutte favoritter, og det virkede også som om hun var med på den. Og så endelig måtte jeg overgive mig til sol, måne og stjerne.......og smide mig helt udmattet på sofaen sammen med hende. Vi smalltalkede noget mere inden vi tog en taxi fra stedet, og kørte hende hjem inden jeg kørte videre til lufthavnen.

Bagefter har vi skrevet noget mere sammen. Det er noget jeg meget gerne vil gentage, og gerne med hendes veninde. Heldigvis er hun også med på den ide. Så næste gang bliver det en trio i saunaen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...