Hop til indhold

Recommended Posts

Denne søde, dejlige gave til manden er her kun til søndag med og vidste ikke om hun kom tilbage. Stor tak til cuminyourface1979 for at nævne Selena. Hendes gfe og sf er helt i top og ikke mindst for mig ingen problemer med cof/cif. Super øjenkontakt, dejlige kys og meget berørings villig En helt igennem en vidunderlig oplevelse. Det er at snyde sig selv for en top gfe oplevelse ikke at mødes med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 11 minutter siden:

Er SF inkluderet i prisen?

Må være ærlig at sige at jeg ikke kan sige det med sikkerhed. Jeg er ikke så bevidst om priserne bare jeg får den service jeg ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser skøn ud, og jeg lagde godt mærke til hende, lige da hendes annonce blev aktiv, for hun er ret lækker. Men 600 for 15 min. er dog for dyrt ift. de 400-500 kr. langt de fleste andre tager (især når hun er en ukendt pige), så jeg har ikke besøgt hende. 

900 kr. for en halv time virker mere indbydende, men når man så ikke kan læse sig frem til, om SF indgår i prisen, så springer jeg over. 

Men tak for info om den skønne pige :) 

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 3 timer siden:

Er hendes bryster ægte? Hvad med hendes engelsk? 

Ægte bryster rimelig god engelsk da hun er fra London.

 

KindKiddo skrev, for 3 timer siden:

Hun ser skøn ud, og jeg lagde godt mærke til hende, lige da hendes annonce blev aktiv, for hun er ret lækker. Men 600 for 15 min. er dog for dyrt ift. de 400-500 kr. langt de fleste andre tager (især når hun er en ukendt pige), så jeg har ikke besøgt hende. 

900 kr. for en halv time virker mere indbydende, men når man så ikke kan læse sig frem til, om SF indgår i prisen, så springer jeg over. 

Men tak for info om den skønne pige :) 

Jeg vil nu ikke kalde hende ukendt. Vi er minimum 2 fra dette forum der har besøgt hende og vi er begge mega tilfredse. At vælge ud fra priser er op til den enkelte men dem som har set mine posts i dette forum ved at jeg har haft mine dårlige oplevelse men meget få hvor jeg har betalt ekstra for service som sf,kys og cof/cif. Min erfaring, også med de mange gange jeg besøgte The Mansion, giver et klart billede af at mere der betales jo bedre oplevelser i gennemsnit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
cumonface skrev, for 1 time siden:

Ægte bryster rimelig god engelsk da hun er fra London.

 

Jeg vil nu ikke kalde hende ukendt. Vi er minimum 2 fra dette forum der har besøgt hende og vi er begge mega tilfredse. At vælge ud fra priser er op til den enkelte men dem som har set mine posts i dette forum ved at jeg har haft mine dårlige oplevelse men meget få hvor jeg har betalt ekstra for service som sf,kys og cof/cif. Min erfaring, også med de mange gange jeg besøgte The Mansion, giver et klart billede af at mere der betales jo bedre oplevelser i gennemsnit.

Der er jo altid afvejninger, og specielt når man har rippet pengetræet i tidligere tider,og det ikke er vokset rigtig ud endnu og når man også har stødt på noget helt fantastisk til 800 for en halv time, med dybe kys, dyb blow og dyb anal for en halv time (hun kommer igen i sept/okt Sabrina fra columbia) ;-) Og så til noget der sikkert også er rigtig godt, til 900 for an halv plus 300 for super fransk og 300 fra tunge kys som Selina oplyste mig på sms - men sikkert alle pengene værd, bare de her afvejninger - så er der i morgen Danske sanne, til 1200 for super fransk og franske kys i stor stil - savner hende ;-) Så hvad skal jeg dog finde på i morgen, har dagen ledig ;-)

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 10 minutter siden:

Der er jo altid afvejninger, og specielt når man har rippet pengetræet i tidligere tider,og det ikke er vokset rigtig ud endnu og når man også har stødt på noget helt fantastisk til 800 for en halv time, med dybe kys, dyb blow og dyb anal for en halv time (hun kommer igen i sept/okt Sandra fra columbia) ;-) Og så til noget der sikkert også er rigtig godt, til 900 for an halv plus 300 for super fransk og 300 fra tunge kys som Selina oplyste mig på sms - men sikkert alle pengene værd, bare de her afvejninger - så er der i morgen Danske sanne, til 1200 for super fransk og franske kys i stor stil - savner hende ;-) Så hvad skal jeg dog finde på i morgen, har dagen ledig ;-)

Gerne varmt anbefale Jessica i Emdrup. Unge, smukke, slank, super flot ægte bryster, mega sød, tale flydende engelsk, 15 min med SF--kun 300 kr.!! Års bedste køb:D

Bare husk at være sød ved hende. Det fortjener hun!

Undskyld afsporet. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 1 time siden:

Gerne varmt anbefale Jessica i Emdrup. Unge, smukke, slank, super flot ægte bryster, mega sød, tale flydende engelsk, 15 min med SF--kun 300 kr.!! Års bedste køb:D

Bare husk at være sød ved hende. Det fortjener hun!

Undskyld afsporet. :P

Hvor finder man hende? Har du et link? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samdk skrev, for 16 timer siden:

Fake billeder, men ja, du har jo allerede i en anden tråd stået inde for at det baben er tæt på billederne.

Overvej at linke hertil, så man lige får sammenhængen.

Uanset hvad kan man ikke anfægte prisen ...det må være tæt på månedens pris basker! ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...