KimLL 20 Skrevet 22. August, 2017 Måske et dumt spørgsmål.. Men jeg er ny i gamet. Medbringer man selv kondomer, eller har GP normalvis selv kondomer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bad boy Skrevet 22. August, 2017 Det har de Du skal bare have dig selv med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bad boy Skrevet 22. August, 2017 Samson skrev, for 1 minut siden: og kontanter.. Ja Ellers får man ikke kondom, og ingen pussy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 22. August, 2017 Bad boy skrev, for 46 minutter siden: Det har de Du skal bare have dig selv med Ja vi har - medmindre du selvfølgelig har en eller anden allergi overfor almindelige kondomer eller bruger en super ekstraordinær størrelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ninkes 60 Skrevet 22. August, 2017 Relevant spørgsmål,,, fin din egen størrelse på kondomet er du som jeg ( lidt irriterende) veludrustet så oplever du at standard størrelse på kondomet ikke duer,,,så prøv dig frem og god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 22. August, 2017 KimLL skrev, for 55 minutter siden: Måske et dumt spørgsmål.. Men jeg er ny i gamet. Medbringer man selv kondomer, eller har GP normalvis selv kondomer? Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål, og viser jo også at du tænker på sikkerhed. Jeg har aldrig oplevet at pigen ikke havde kondomer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 22. August, 2017 I DK, Tyskland, Holland, Norge, Sverige, Tjekkiet, Østrig, Schweiz kan du sagtens stole på de kondommer, der er på stederne. Skal du rejse andre steder er det en klog idé at medbringe hjemmefra - specielt hvis du skal til Asien, hvor en størrelse XL derude kan vise sig at svare til en størrelse Small herhjemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 437 Skrevet 23. August, 2017 (edited) TheVoice skrev, den 2017-08-22 at 11:56: Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål, og viser jo også at du tænker på sikkerhed. Jeg har aldrig oplevet at pigen ikke havde kondomer. Frågan är inte dum! Jag har både i Sverige och i Finland i flera fall varit med om att glädjeflickan inte haft kondomer - I ett fall köptes kondomer på väg till hotellet, men i de andra fallen knullade vi helt enkelt utan. I de senare fallen fick jag intrycket att flickan inte hade kondomer eftersom hon helst knullade utan. I ytterligare några fall vet jag inte om glädjeflickan hade några kondomer eftersom hon började rida mig utan att ens fråga om jag ville använda kondom eller inte. På kliniker i Danmark och i en del andra länder kan man nog alltid räkna med att det finns kondomer av god kvalité. Men med eskorter är det inte ens i Västeuropa alltid säkert att de har kondomer så vill man vara riktigt säker är det säkrast att ha egna om man är rädd (bange) för att knulla utan! Redigeret 23. August, 2017 af Bror Myra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg