Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nina hos Eventyrpigerne ved Sorø i lørdags.

http://eventyrpigerne.dk/girls/nina/index.php

Jeg har besøgt hende et par gange tidligere, men det var ved at være et stykke tid siden sidst, da sommerferie og andet privat halløj har været i vejen. Jeg var derfor godt spændt og havde glædet mig til at møde skønheden igen.

Vel ankommet og forsynet med kaffe bliver jeg mødt af den dejligste og mest sexede blondine og konstaterer, at hun udmærket husker mig og virker oprigtig glad for at se mig igen. Altid en god start.

Nina er stadig en af de mest sexede kvinder, jeg har mødt. Dels er hun smuk og har en mega sexet krop med former lige efter min smag, og dels virker hun også ægte liderlig og tændt på en måde, som tænder mig meget. Jeg tænker det måske også er noget med den kemiting, som I snakker så meget om.

På de 30 minutter, som gik alt alt for hurtigt, nåede vi omkring hyggesnak, nussen og kyssen, fransk på skift, en vild og skøn ridetur, samt hyggesnak og afslapning igen.

Jeg gik derfra med et kæmpe smil på læben, som lige kom tilbage igen nu af at genopfriske besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...