ErnieT 151 Skrevet 21. August, 2017 Hej jydske brødre, Jeg skal en tur til Horsens, og har et par "fritimer" midt på dagen, Anbefalinger til hvorledes disse skal fordrives modtages med kyshånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 22. August, 2017 Er der slet ingen der kan hjælpe mig. Muligheder: Amaliegade eller smedegade nr?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 22. August, 2017 Amaliegade 30 var tidl. godt. Nye folk nu - har ikke været der. Smedegade 26 - har ry for at man kan få alt - også første gang. Sidst jeg var der, var det en god fuld tur med ca. 30årig køn pige. Hvis du er til modne kan Mukda, Sønderbrogade, (kælderbutik) anbefales. Kattesund 24 er også en mulighed, men ved ikke om fuld pakke første gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 97 Skrevet 22. August, 2017 BB1 skrev, for 14 minutter siden: Amaliegade 30 var tidl. godt. Nye folk nu - har ikke været der. Smedegade 26 - har ry for at man kan få alt - også første gang. Sidst jeg var der, var det en god fuld tur med ca. 30årig køn pige. Hvis du er til modne kan Mukda, Sønderbrogade, (kælderbutik) anbefales. Kattesund 24 er også en mulighed, men ved ikke om fuld pakke første gang. Hej BB1 enig i din vurdering - har et spørgsmål til Kattesund 24, har været der nogle gange og fået fin massage og HJ, men er aldrig fået tilbudt fuld pakke - indehaver har nærmest antydet at du gør hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 22. August, 2017 ErnieT skrev, den 8/21/2017 at 18:41: Jeg skal en tur til Horsens, og har et par "fritimer" midt på dagen, Anbefalinger til hvorledes disse skal fordrives modtages med kyshånd. Hejsa...kan virkelig anbefale pølsevognen på torvet, et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tantracurious Skrevet 22. August, 2017 Pølsevognen på torvet? Hvad skal det sige? Bare en tur på pølsevognen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 25. August, 2017 Grækeren skrev, den 8/22/2017 at 19:54: Hejsa...kan virkelig anbefale pølsevognen på torvet, et besøg værd. "Dirrende af forventning gav jeg mesteren mit ja" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 28. August, 2017 Guest Grækeren skrev, den 22/8/2017 at 19:54: Hejsa...kan virkelig anbefale pølsevognen på torvet, et besøg værd. Jeg ledte og ledte og fandt ingen pølsevogn. Er der mere end et torv i Horsens?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg