Hop til indhold

Millibe sugarbabe 30år

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.dk/show?alias=Millibe

nysgerrigheden løb af med mig, og jeg aftalte et 1,5 times massagemøde med hende. Der er tale om noget oliemassage, hvor hun er nøgen, og bruger hele kroppen.. Havde spurgt på forhånd om sex var muligt.. Det er det muligvis når man havde mødtes mere end 1 gang... Det foregik i hendes private hjem, og kostede 1200kr.. Hun er en bredhoftet pæn pige med lidt ekstra kg. Massagen var udemærket, men var sgu topliderlig efter 15 min, så det var lidt langtrukken.. Men den sidste halve time var der tale om intimmassage, hvor hun koncentrerede sig om pik og boller.. Hun ser ud til at nyde det selv, og så dejlig fræk ud med tilfreds udtryk i øjnene, da jeg sprøjtede... summasumarum.... Til 1200kr findes der bedre tilbud... meeen tror sgu jeg satser på at kneppe hende næste gang, så kommer nok igen..;-)

Skrevet

Interessant, men jeg forsøger at undgå de piger som afviser sex i første omgang, anden og tredje omgang osv. Eller piger som siger, at vi først skal spise middag sammen flere gange og hvor de så i øvrigt også vil have betaling. Det er helt unødvendigt, da der er masser af unge, smukke kvinder som er mere eller mindre klar til en tur i sengen efter en kort indledende chat. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.