Hop til indhold

Recommended Posts

TboneDK skrev, for 13 timer siden:

Det er et hus, med en kælder med mange minder ;)

Ja, køberen køber et hus med sjæl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det huset er det hus i DK jeg har flest dejlige minder fra:D Då jeg reser förbi det hus blir det en egte memory lane. Det har varit så mange läckre piger der. Och mange meget sjove piger. Det var mitt förste regelbundne sted i DK. /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 8 minutter siden:

Ja det huset er det hus i DK jeg har flest dejlige minder fra:D Då jeg reser förbi det hus blir det en egte memory lane. Det har varit så mange läckre piger der. Och mange meget sjove piger. Det var mitt förste regelbundne sted i DK. /A

Køb det @kattjakt..... du er jo tit i København, lader det til. Har du ikke brug for et sted at være?? Og hvad er bedre end et hus med gode minder ??? hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha ja skulle jeg köbe det hus skulle jeg go crazy då det icke er någre piger der... Så de minder skulle ju leda till lindrig form av depression för mig...;)

Sedan er det för näre till Seduction och andre steder som skulle locke för meget för näre...:-o:P/A

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 29/11/2017 at 19:01:

når man selv har nydt godt af de tjenesteydelser, som de erhvervsdrivende piger på stedet tilbød, er det lidt sjovt at læse ejendomsmæglerens beskrivelse:

" en stor og meget anvendelige underetage med flere disponible rum, i en standard der gør dem ganske hverdagsanvendelige "

Jo tak ... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...