Hop til indhold
maria30dk

Sygeplejerske GB mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13

Recommended Posts

Hej alle... Så holder jeg GB i Jylland igen. :)

Glæder mig til at møde jer alle. :)

https://annoncelight.dk/showad/223354

Hej alle i søde dejlige mænd.

Jeg afholder et mega frækt Gangbang mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13

Jeg er en 30 årig sygeplejerske, der i min fritid hygger mig med venner og familie, jeg er nok lidt genert. Men jeg har også en anden side, som jeg nok ikke viser så meget frem, men jeg har lige som andre også lyster og fantasier, og en af fantasierne er at bliver brugt godt og grundigt af flere mænd på engang, den blev opfyldt sidst jeg var her og den vil jeg gerne have til at blive virkelighed igen, jeg er som sagt lidt genert, men når først jeg kommer igang, så står jeg ret let i "tænding".

Det skal så prøves nu igen, så jeg holder et GANGBANG og det er mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13


Jeg er ikke til analsex, men jeg nyder at slikke et stramt numsehul på en fyr og vil også gerne slikkes selv, hvis nogen skulle have lyst til det, men ingen fingre op, det bryder jeg mig ikke om - jeg er sutter gerne pik uden kondom, og vil gerne sprøjtes i munden, eller hvor du ellers måtte have lyst - Ellers er alt sex med kondom. - Sidst jeg afholdte GB havde jeg selv et ønske som blev opfyldt, og det var vildt frækt, så hvis nogen vil forsøge igen om de kan få to pikke op i mig, så er jeg frisk på at forsøge. Jeg tænder for vildt på at blive trukket blidt i håret og få lidt smækket i røven :) men ikke for hårdt.

Mine data er: 31 år - 170 cm - 75 kg og bruger 85 D i BH

Prisen for at deltage er
1 time 800 kr.
Begge timer 1300 kr.
Tillæg for Sorte Kys er 200.-
Modtager ikke overførelser..

Jeg tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top :) - negle skal være klippede :)

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.

Adressen oplyses først på selve dage kl. ca 08.00 - det foregår mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13 meget diskret .

Mail: [email protected] Hvis du ønsker at deltage(husk at oplyse tlf nr. for SMS ellers komme du ikke med :)

De frækkeste hilsner
Maria Qvist

Anmeldelser og billeder kan findes her.
 eroguide.dk/profile/maria30dk/

Redigeret af maria30dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Det lyder interessant jeg vil se at faa Det til at passe, saa jeg kan deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtigt sødt tilbud. - Desværre er afstanden herfra nok for stor - ellers ville jeg rigtig gerne levere én af de to pikke, du også denne gang bestemt fortjener at få op i fissen. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fingernem skrev, for 11 timer siden:

Tak Det var hyggeligt og god stemning og vigtist ikke overrendt. Og ingen armbaand med ekstraydelser.

Mange tak det er jeg glad for at høre ❣️Jeg gør også alt for i/du  er i centrum når i/du er hos mig❣️

Håber i Kan mærke jeg elsker mine GB...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...