Hop til indhold
maria30dk

Sygeplejerske GB mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13

Recommended Posts

Hej alle... Så holder jeg GB i Jylland igen. :)

Glæder mig til at møde jer alle. :)

https://annoncelight.dk/showad/223354

Hej alle i søde dejlige mænd.

Jeg afholder et mega frækt Gangbang mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13

Jeg er en 30 årig sygeplejerske, der i min fritid hygger mig med venner og familie, jeg er nok lidt genert. Men jeg har også en anden side, som jeg nok ikke viser så meget frem, men jeg har lige som andre også lyster og fantasier, og en af fantasierne er at bliver brugt godt og grundigt af flere mænd på engang, den blev opfyldt sidst jeg var her og den vil jeg gerne have til at blive virkelighed igen, jeg er som sagt lidt genert, men når først jeg kommer igang, så står jeg ret let i "tænding".

Det skal så prøves nu igen, så jeg holder et GANGBANG og det er mellem Vejle og Kolding d. 30 August kl. 11-13


Jeg er ikke til analsex, men jeg nyder at slikke et stramt numsehul på en fyr og vil også gerne slikkes selv, hvis nogen skulle have lyst til det, men ingen fingre op, det bryder jeg mig ikke om - jeg er sutter gerne pik uden kondom, og vil gerne sprøjtes i munden, eller hvor du ellers måtte have lyst - Ellers er alt sex med kondom. - Sidst jeg afholdte GB havde jeg selv et ønske som blev opfyldt, og det var vildt frækt, så hvis nogen vil forsøge igen om de kan få to pikke op i mig, så er jeg frisk på at forsøge. Jeg tænder for vildt på at blive trukket blidt i håret og få lidt smækket i røven :) men ikke for hårdt.

Mine data er: 31 år - 170 cm - 75 kg og bruger 85 D i BH

Prisen for at deltage er
1 time 800 kr.
Begge timer 1300 kr.
Tillæg for Sorte Kys er 200.-
Modtager ikke overførelser..

Jeg tager kun pæne soignerende mænd og hygiejnen skal selvfølgelig være i top :) - negle skal være klippede :)

Der vil være mulighed for at bade forinden og der er sæbe og håndklæde til dig.